ש"ס באולטימום: פטר את רמי סדן או ש... - סרוגים

ש"ס באולטימום: פטר את רמי סדן או ש…

בש"ס מחריפים את הדיבור נגד רמי סדן, והציגו לנתניהו אולטימטום, פיטורים של יו"ר דירקטוריון חדשות 10 או שחברי הכנסת של המפלגה לא יצביעו עם הקואליציה

ש"ס באולטימום: פטר את רמי סדן או ש...
  (צילום: פלאש 90 וערוץ היוטויוב קשר לבר מצוה)

סערת מינויו של רמי סדן נמשכת.

בצהריים (ג') הודיעה תנועת ש״ס על אולטימטום לראש הממשלה ושר התקשורת, לפיו אם לא יפוטר רמי סדן מערוץ 10, ש"ס תפתח בשביתה קואליציונית.

"תנועת ש"ס דורשת מראש הממשלה ושר התקשורת בנימין נתניהו, לפטר מיידית את רמי סדן שנבחר אתמול ליו״ר דריקטוריון חברת החדשות של ערוץ 10, בעקבות דבריו הגזעניים. כל עוד שדבר זה לא יבוצע חברי הכנסת של התנועה יצביעו במליאת הכנסת כראות עיניהם." נאמר בהודעה שנחתמה במילים: "הציבור המזרחי מפסיק לשתוק"

על פי הדיווח הבוקר באתר 'הארץ', בישיבת דירקטוריון הערוץ שבה הציג את מועמדותו לתפקיד, אמר סדן כי הוא "שונא את תנועת ש"ס ואת הגנב אריה דרעי".

"בואו נודה על האמת, אני כמוכם, באליטה, שונא את תנועת ש"ס ואת הגנב אריה דרעי", אמר סדן לפי אנשים שנכחו בישיבה. "אבל אנחנו, כאליטה, צריכים לפרוץ את המעגלים של הערוץ, לפנות לקהל של ש״ס, למסעודה משדרות", הוסיף. אחד מהנוכחים, ששמע את הדברים, אמר ל"הארץ": "זה היה מביך ומקומם. נדף מהדברים ריח של אדנות, התנשאות וגזענות".

סדן עצמו סירב להגיב לדברים לערוץ 10, אך בהודעה שמסר לאתר כיכר השבת, הוא מכחיש מכל וכל את הדברים: "לא היו דברים מעולם, מנסים לסכסך בין הדוסים". הוא סרב להשיב על השאלות אך הוסיף "הציטוטים המיוחסים שקריים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
אתם רואים למה צריך שתי מפלגות גדולות אי אפשר כל לנהל מד
מיכל | 07-06-2016 13:07
2
ש"ס לא יפרשו מהממשלה
אזולאי | 07-06-2016 20:48
קשה יהיה לוותר על מליארדים לטובת ציבור שלא מוכן לעבוד,להתגייס,לשלם מיסים. איומי סרק.
3
אכלו לי שתו לי
| 08-06-2016 10:04
מהות חייו של דרעי במלוא הדרה.
4
מישהו "נשלם לכם אם תעשו.."?
אורי | 08-06-2016 18:34
מריח פה כסף, הרב כסף שמקבלים ש"ס בתמורה להתנהגות המוזרה הזאת. מה קשור הריסת קואליציה לערוץ 10 הכושל ממילא? זה מסריח. תקנו אותי אם אני טועה.