אורי אריאל נגד נפתלי בנט: "מה הושג? לעשות כותרות?" - סרוגים

אורי אריאל נגד נפתלי בנט: "מה הושג? לעשות כותרות?"

יו"ר האיחוד הלאומי תוקף את השר נפתלי בנט ואומר כי בעימות עם ראש הממשלה הוא לא השיג דבר: "מה הושג? לעשות כותרות? אני מציע להסתכל על העובדות"

author-image
אורי אריאל נגד נפתלי בנט: "מה הושג? לעשות כותרות?"
  (צילום: מרים אלסטר/פלאש90)

מתקפה מבית.

שר החקלאות אורי אריאל (הבית היהודי)  יוצא הבוקר (רביעי) במתקפה חריפה נגד יושב ראש מפלגתו השר נפתלי בנט, ואומר כי אין לו שום סיבה להתפאר בשום הישג בעימות עם ראש הממשלה מכיוון ששום דבר לא הושג.

בראיון לגל"צ תקף אריאל:  "מה הושג? הרי מתפקידו של ראש המל"ל לתדרך את השרים. אז מה הושג? לעשות כותרות? אני מציע להסתכל על העובדות".

אריאל התייחס גם להצהרות המפויסות של שר הביטחון אביגדור ליברמן עם כניסתו לתפקיד: "כבר שמענו ממנו זגזוגים בשנים האחרונות, אבל 'שתי מדינות לשני עמים' – לא חשבתי שייצא מהפה שלו. זה לא המצע שלהם, זה לא מה שהוא חושב. עד היום זה היה שמור לראש הממשלה".

במקביל, במפלגת 'הבית היהודי' ממשיכים לתקוף את הצהרותיהם של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ושר הבטחון החדש, אביגדור ליברמן, ולאחר חברת הכנסת שולי מועלם ושרת המשפטים איילת שקד, גם יו"ר המפלגה, השר נפתלי בנט, מתייחס לדברים ומכנה אותם "מבול של ויתורים".

"לכל מי שמתנגד לחלוקת ירושלים ולהקמת מדינה פלסטינית בכביש 6, ונעצב ממבול הוויתורים אל דאגה, אנחנו כאן", אמר שר החינוך והוסיף עקיצה משלו: "דברים שרואים משם גם רואים מכאן".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
מה השיגה מפלגת תקומה ב20 שנות קיומה??
רמי | 01-06-2016 11:58
עוד קומבינות ועוד שריונים?? בריתות פוליטיות הזויות פעם עם ליברמן ונודלמן ופעם עם בן ארי או איזה טיפןס אחר שמגחיך את הציבור הדתי לאומי ומבזבז את קולותיו בשביל רסיסי מפלגות
2
מעכשיו ראש המל''ל יבצע את תפקידו.
מה שהושג | 01-06-2016 13:17
בשביל אורי אריאל שהוא לא חבר בקבינט זה אכן לא ישנה.
3
אורי אריאל-הוא עושה הכותרות הריק מתוכן ומחרחר הריב
אורי | 01-06-2016 13:28
מר אורי אריאל צריך וחייב לשבת בצד ולא לדבר האיש שגרם לכל גל הפיגועים והדקירות במעשיו חסרי האחריות ומתוך כוונה ל"הראות לעולם מיהו הריבון",עשה הרבה כותרות,אולם במחיר חייהם של יהודים!!! התנהגותו לצערי הרב חסרת אחריות,ומלווה בלהג ומלל ריקים מתוכן .אם מיפלגה חפצת חיים אנו,ראוי לבנט להראות למר אריאל את הדרך החוצה.וכן,אפשר ללמוד מהדרך שבה פעל ביבי להוציא את בוגי.
4
ראש המלל או ראש המפדל
| 01-06-2016 17:22
בנט אח יקר נכון שתתחיל להתייחס לאורי יותר ברצינות. הוא חבר גם בשעת צרה, אבל שמזלזלים בך ודוחקים אותך בלי גבול.....אז
5
ממ ראש המלל
| 01-06-2016 21:56