שולי מועלם על נאום שתי המדינות של ליברמן: "הצהרות ריקות"

שולי מועלם על נאום שתי המדינות של ליברמן: "הצהרות ריקות"

יו"ר סיעת הבית היהודי מגיבה לנאום שתי המדינות של ליברמן ומכנה אותה נסיון לרצות את הקהילה הבינ"ל, ומזכירה "גם כאשר לבני הייתה בממשלה המהלך כשל". בכל מקרה הבית היהודי תפקח עין

author-image
מועלם על דברי ליברמן: "הצהרות ריקות"
  הצהרות ריקות של ליברמן (צילום: מרים אלסטר/פלאש90)

תגובה ראשונה של הבית היהודי על נאום 'שתי המדינות' של ליברמן.

אמש דקות לאחר שהושבע לתפקיד שר הבטחון, אמר השר "שנים רבות דיברתי לא פעם על הכרה בשתי מדינות. תמכתי מאוד בנאום בר אילן. נאומו של א-סיסי היה חשוב מאוד ויוצר הזדמנות אמיתית וחובה עלינו לנסות להרים את הכפפה".

יו"ר סיעת הבית היהודי לא מודאגת מהאמירה. לסרוגים היא מסרה: "בשלב זה אני עדיין לא רואה סיבה להיות מוטרדת מהצהרות שלום כאלו ואחרות מצד שר הביטחון הנכנס. גם כאשר לבני הייתה בממשלה עם כל הרצון אמיתי שלה להגיע להסדר מדיני, המהלך כשל משום שהפלסטינים עצמם אינם רוצים בכך."

את ההצהרה של ליברמן היא הסבירה: "יש כאן רצון לרצות את הקהילה הבינלאומית לאור השינויים בהרכב הממשלה באמצעות שיחות סרק ובהצהרות ריקות. בכל אופן הבית היהודי פוקחת עין בוחנת על מנת לוודא שמהלך כזה לא יתפתח לכיוון ממשי."

בנושא הצעת החוק להחלת הריבונות הישראלית במעלה אדומים, עליה דיווחנו הבוקר בסרוגים, אמרה מועלם: "הימין נבחר לשלוט שוב ושוב והפעם ממשלת ישראל בהרכבה הנוכחי היא הלאומית ביותר מאז קום המדינה. העם בחר ימין כי הוא רוצה ממשלה ימנית שאינה מיישמת מדיניות של השמאל. לכן החלת ריבונות על מעלה אדומים היא דבר מתבקש וטבעי. אפילו בשמאל ברור שבכל הסדר עתידי, העיר צריכה להיות תחת ריבונות ישראלית. כיוון שאין צפי שזה יקרה בעתיד הנראה לעין, ישראל צריכה להחיל ריבונות לא רק במעלה אדומים, אלא גם בגוש עציון."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
אמרו את זה גם על אריק שרון
למה לא להאמין? | 31-05-2016 14:13
קבלו התנתקות ועוד אחרי הפסד במערכת בחירות, שהיתה על זה
2
כל יש"ע היהודי צריך להיות תחת ריבונות
| 31-05-2016 14:47
ישראל וכל ישע הערבי תחת ריבונות מדינת חבל עזה.מצריים תשכיל אם תתן חלק מסיני למדינת עזה לאורך החוף . בעזרת השם נעשה ונצליח.