שטרן במתקפה חריפה על ארדן: "זו חוצפה" - סרוגים

שטרן במתקפה חריפה על ארדן: "זו חוצפה"

בכנס הג'רוסלם פוסט שנערך היום בניו-יורק התייחס השר גלעד ארדן לפרישתו של שר הביטחון: "יעלון נבחר לשרת את הציבור והוא יכול היה להמשיך לשרת בתפקיד אחר". בתגובה לכך תקף אותו ח"כ אלעזר שטרן וכינה את דבריו "חוצפה"

author-image
שטרן במתקפה חריפה על ארדן: "זו חוצפה"
  (צילום: Miriam Alster/Flash 90)

השר לביטחון פנים גלעד ארדן (ליכוד) מתח היום (ראשון) ביקורת על שר הביטחון הפורש משה (בוגי) יעלון בכנס הג'רוסלם פוסט בניו יורק ואמר: "אינני מבין את החלטתו של יעלון לעזוב. הוא נבחר לשרת את הציבור, והוא יכול היה להמשיך לשרת בתפקיד אחר בממשלה".

זמן קצר לאחר מכן, עלה לבמה חבר הכנסת אלעזר שטרן (יש עתיד), חברו ופקודו של יעלון ותקף את השר ארדן. שטרן הגדיר את דבריו של ארדן על יעלון בתור "חוצפה".

"אני יושב פה ולא יכול להתעלם ממה שנאמר על ידי גלעד ארדן. למתוח ביקורת על בוגי יעלון ולנסות ללמד אותו מהי מנהיגות צבאית היא חוצפה. אני לא חושב שיש שר אחר שיכול למתוח ביקורת על בוגי אם הוא ציוני מספיק או לא".

שטרן, שהשתתף בפאנל על המאבק ב-BDS חיבר בין הדברים ואמר: "אם יש קשר בין ה-BDS לבין מה שקרה בישראל בימים האחרונים, זה פיטורי שר הביטחון מספר ימים לאחר שעמד על חשיבות האתיקה של צה"ל. אם אתם רוצים, זוהי תרומה לפעילות ה-BDS מחוץ לישראל".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
תוריד את הכיפה בוגד חצוף נגד החיילים
| 22-05-2016 21:49
2
ארדן צריך לדעת שלא כל אחת שמתעללת בילדים וממציאה שמתעללים בה, היא דוברת אמת, היא דוברת שקר, כדי לנקות את מעלליה.
| 23-05-2016 0:22
הם מנסים להסית את הציבור בשקרים , והאמת הוא שכל דבריהם שקרים. והפרוצה מחדרה עם הוריה היו מתעללים באכזריות איומה בשני ילדים עד היום במשך שנים, והיא הודתה בפני העו״ס ויש ראיות ועדויות מפני שכך היתה עושה שנים מנפצת את ילדיה בריצפה פתחה ראשיהם שברה שיניהם, הרעיבה אותם עד שעשתה אותם שלדים, וילד אחד זרקה מהבית בגיל תשע לפנימיה, והרב שמגבה אותה תמיד מלמד אותה את המילים בערמימות איך לצחוק ולרמות את כולם והם הופכים את הכל ושולחים אנשים מהמדינה בכל העולם שרודפים את האב גם לאחר שהוציאו ממנו גט, ובגדה ולכן לא רוצה אותו, עדיין ממשיכים את ההתעללות האיומה והנוראה, בעוד שיודעים שהוא הצודק, הם נלחמים לשבור אותו, מהרגע הראשון שהכירו אותו, בלי סיבה, אשה ששוברת את הראש והאף והשיניים של ילדיה שהיא שוברת צלחת ושאמא שלה עליזה שברה את כל התריסים בבית ומרביצה וסורטת את נכדיה, וכשבאו לבית הוריה, הם עשו הפסקת חשמל ושמו חתולים וזרקו אותם בריצפה ורק גורמים לנכדים לבכות ומבטיחה להפריד בין בני הזוג ומלמדת את ביתה לעשות כויות לגבר בכתף ולילדים בידים. ותראו במקום לקחת אחריות ולהתנצל אחרי שכבר הודתה, היא מפיצה שקרים.