דיווח: ליברמן ויתר על הדרישה העיקרית שלו - סרוגים

דיווח: ליברמן ויתר על הדרישה העיקרית שלו

לראת תום המשא ומתן בין הצדדים נראה כי יו"ר 'ישראל ביתנו', מקפל את אחד הדגלים העיקריים אותו נשא בשנה האחרונה: עונש מוות למחבלים. ליברמן צפוי להסתפק בשינוי קוסמטי וחסר משמעות בחוק

author-image
דיווח: ליברמן ויתר על הדרישה העיקרית שלו
  (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

לקראת סיום המשא ומתן בין אנשיו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לבין יו"ר מפלגת 'ישראל ביתנו', חבר הכנסת אביגדור ליברמן, נראה כי שר הבטחון המיועד מקפל את אחד הדגלים המשמעותיים איתו רץ בבחירות האחרונות ואיתו גם נכנס למשא ומתן עם נתניהו לקראת הצטרפותו לממשלה.

על פי הדיווח בחדשות 2 ליברמן ויתר על דרישתו לחוק עונש מוות למחבלים והסתפק בסך הכל בתיקון קוסמטי וחסר משמעות של פקודת בתי הדין הצבאיים.

על פי ההסכמה בין הצדדים, במסגרת ההסכם בין ליברמן לנתניהו ייכנס תיקון סמנטי לחוק שיאפשר להטיל עונש מוות גם ללא הסכמה פה אחד של כל הרכב השופטים אלא יידרש רוב רגיל בלבד. עם זאת התיקון הזה הוא חסר משמעות מכיוון שבין כה וכה התביעה הצבאית לא דורשת את העונש.

בנוסף, על אף המתקפות רבות מצידו נגד נתניהו על מכירת חיסול לחרדים גם בסוגיות דת ומדינה לא צפויים שינויים מרחיקי לכת ובשלב הראשון על פי ההסכם ההולך ונרקם תוקם ועדה מיוחדת לליבון הנושאים האלה אבל ישמר הסטטוס קוו.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו