כתב ערוץ 10 דיווח על ליברמן ונתבע ב-140,000 ש"ח - סרוגים

כתב ערוץ 10 דיווח על ליברמן ונתבע ב-140,000 ש"ח

ו"ר מפלגת 'ישראל ביתנו', חבר הכנסת אביגדור ליברמן, הודיע כי הוא הגיש לבית משפט השלום בירושלים תביעה נגד הכתב הצבאי של חדשות 10, אור הלר, בגין הוצאת לשון הרע לאחר זהאחרון דיווח כי ליברמן הוא זה שהדליף את טיוטת דו"ח 'צוק איתן'

author-image
כתב ערוץ 10 דיווח על ליברמן ונתבע ב-140,000 ש"ח
  (צילום מסך)

יו"ר מפלגת 'ישראל ביתנו', חבר הכנסת אביגדור ליברמן, הודיע היום (שני) כי הוא הגיש לבית משפט השלום בירושלים תביעה נגד הכתב הצבאי של חדשות 10, אור הלר, בגין הוצאת לשון הרע. ליברמן הגיש את התביעה בעקבות דבריו של הלר לפני כשבוע וחצי לפיהם ליברמן הוא זה שעומד מאחורי הדלפת דו"ח מבקר המדינה בעניין תפקוד הדרג המדיני במבצע 'צוק איתן'. לטענת ליברמן הדיווח של הלר גרם "לפגיעה בשמו הטוב", כהגדרתו.

על פי הדיווח באתר 'אייס', את סכום התביעה בסך 140 אלף שקלים, מתעתד ליברמן להעביר כתרומה לאגודה למען החייל. ליברמן גם מבקש מבית המשפט לחייב את הלר לפרסם התנצלות בגין ההאשמה הכוזבת, כאשר לטענתו – אין הוא זה שהדליף את הדו"ח, למרות שאין הוא מחויב להכחיש או להודות בדבר.

כזכור, הלר אמר בשמו של גורם ביטחוני בכיר ששמו לא פורסם, כי "מי שהדליף את הדו"ח הזה הוא אביגדור ליברמן, כדי לפגוע פוליטית בנתניהו וביעלון – אולי לרשת אותו גם בתור שר הביטחון", ובהמשך הוסף כי "איווט ליברמן לחלוטים מסומן כמדליף של הדו"ח הזה".

ביום ראשון שעבר העביר ליברמן מכתב התראה לפני תביעה, בו דרש את התנצלות על הפרסום. פרקליטו של ליברמן, עו"ד יואב מני, דרש כי 'חדשות 10' תפרסם פעמיים התנצלות במהלך השידור, כאשר לפחות באחד המקרים יקריא את ההתנצלות הלר עצמו".

מ'חדשות 10' נמסר בתגובה: "אור הלר פרסם דברים בשם גורמים בכירים במערכת הביטחון, שהצביעו על מר ליברמן כמדליף חלקים מהדוח. בשידור הובאה תגובתו הנרחבת של מר ליברמן".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו