אראל סג"ל תוקף: "מדובר במעשה עלוב" - סרוגים

אראל סג"ל תוקף: "מדובר במעשה עלוב"

איש הרדיו והתקשורת, אראל סג"ל, מגיב בראיון לוחמני לסערה סביב דברי סגן הרמטכ"ל ואומר כי דבריו סולפו. "קיבלתי גינוי מוועד העובדים של גל"צ, מי קיבל גינוי כזה?"

אראל סג"ל תוקף: "מדובר במעשה עלוב"
  (צילום: ערוץ מאיר)

איש התקשורת והרדיו, העיתונאי אראל סג"ל, תוקף את התווית שהדביקו לו ומתייחס לסערה שהתעוררה סביב דבריו של סגן הרמטכ"ל, האלוף יאיר גולן, במהלכה צייץ סג"ל ביקורת נגדו בחשבון הטוויטר אך לאחר מכן נאלץ להתנצל.

בראיון שהעניק בסוף השבוע האחרון לאתר 'גלובס' אמר סג"ל: "בניגוד לדימוי שהדביקו לנו שאנחנו חבורה חשוכה, לאומנית פרימיטיבית שסותמת את הפה לכולם, זו חבורה באמת הטרוגנית שבאמת יש פה שוק רעיונות חופשי שמותר להגיד הכל".

סג"ל התייחס לביקורת שלו על יאיר גולן ואמר כי "הציוץ על סגן הרמטכ"ל היה הרבה יותר לגיטימי מאשר הבדיחה על סתיו שפיר".

סג"ל נשאל האם הוא חוזר בו ואמר: "אני מודה במה שקרה שם. מיד אמרו עלי שאני הסתתי לרצח. עשו לי מעשה נבזי. ישר באו וטענו שאני קראתי לסגן הרמטכ"ל נאצי. לימין אסור להיות סרקאסטי לי אסור להשתמש במילים שאומר סגן הרמטכ"ל עצמו. אם כולנו גרמניה הנאצית (כפי דבריו), אז הוא סגן מפקד הוורמאכט".

סג"ל התייחס לסילוף הדברים שלו שנכתבו בטוויטר וכינה זאת מעשה עלוב: "בשבוע האחרון שנעשה פה מעשה – אחד העלובים והכי לא הוגנים. אם אתה לוקח ציוץ ומשנה את המסר שלו – הפכו אותי למי שקרא לסגן הרמטכ"ל נאצי, כאילו אני משוגע מאלה שעומדים וצורחים עם קצף בשיניים. אני מכיר את מלחמת העולם השנייה לא רע, אני לא אקרא… אני מצטער ואני מודה שנלחצתי. קיבלתי גינוי מוועד העובדים של גל"צ, מי קיבל גינוי כזה?".

על הקריאות לסגור את הערוץ אמר איתן זליגר, אחד ממשתתפי הפאנל בתכנית 'הפטריוטים', אותה מנחה סג"ל, כי "יש דין הפרות 20 ודין הפרות ערוץ 10. כשערוץ 10 הפר ברגל די גסה הייתי בהפגנות להצלת ערוץ 10".

כשנשאלו האם הם לא ישתתפו יותר בהפגנות להצלת ערוץ 10? ענו סג"ל וזליגר "בחיים לא".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
שוב,באפליקציה לא רואים את הכתבה!
| 15-05-2016 11:22
נא לתקן! זה חוזר על עצמו כבר כמה פעמים!
2
בנאדם מביך
מתניה גרינשפן | 15-05-2016 16:21
אנשים באמת מעריכים אותו וחושבים שהוא עושה שירות טוב לימין? כל שני וחמישי הוא פולט איזה שטות ובשאר הזמן מקלל וצועק.
3
הרב המפריד בין הזוג, ציווה עליה להפריד בינו ובין ילדיו, והוא היה כעבד שפירנס היא התעללה בו ובהם וגנבו ממנו את הילדים שלו ולא נותנת לו לחנכם ולפרנסתם ולא לראותם. ועוד מבקשים לגנוב ממנו כסף.
| 15-05-2016 21:18
הם מנסים להסית את הציבור בשקרים , והאמת הוא שכל דבריהם שקרים. והפרוצה מחדרה עם הוריה היו מתעללים באכזריות איומה בשני ילדים עד היום במשך שנים, והיא הודתה בפני העו״ס ויש ראיות ועדויות מפני שכך היתה עושה שנים מנפצת את ילדיה בריצפה פתחה ראשיהם שברה שיניהם, הרעיבה אותם עד שעשתה אותם שלדים, וילד אחד זרקה מהבית בגיל תשע לפנימיה, והרב שמגבה אותה תמיד מלמד אותה את המילים בערמימות איך לצחוק ולרמות את כולם והם הופכים את הכל ושולחים אנשים מהמדינה בכל העולם שרודפים את האב גם לאחר שהוציאו ממנו גט, ובגדה ולכן לא רוצה אותו, עדיין ממשיכים את ההתעללות האיומה והנוראה, בעוד שיודעים שהוא הצודק, הם נלחמים לשבור אותו, מהרגע הראשון שהכירו אותו, בלי סיבה, אשה ששוברת את הראש והאף והשיניים של ילדיה שהיא שוברת צלחת ושאמא שלה עליזה שברה את כל התריסים בבית ומרביצה וסורטת את נכדיה, וכשבאו לבית הוריה, הם עשו הפסקת חשמל ושמו חתולים וזרקו אותם בריצפה ורק גורמים לנכדים לבכות ומבטיחה להפריד בין בני הזוג ומלמדת את ביתה לעשות כויות לגבר בכתף ולילדים בידים. ותראו במקום לקחת אחריות ולהתנצל אחרי שכבר הודתה, היא מפיצה שקרים.