לחצים כבדים לביטול הופעתו של "הצל" - סרוגים

לחצים כבדים לביטול הופעתו של "הצל"

עם היוודע דבר הופעתו של "הצל" בשכונת גילה בירושלים ביום העצמאות, הופעלו לחצים מצד חלק מחברי המועצה לבטל את הופעתו. עיריית ירושלים: "זו במת עצמאות פרטית של השכונה, ולא חלק מאירועי העצמאות שהעירייה מממנת"

author-image
לחצים כבדים לביטול הופעתו של "הצל"
  (צילום: פלאש90)

הסערה התורנית סביב הראפר יואב אליאסי, המכונה "הצל" הגיע אתמול (שלישי) לאחר הפרסום כי אליאסי צפוי להופיע ביום העצמאות בשכונת גילה בירושלים.

דבר ההופעה הגיע לאוזניהם של חלק מחברי מועצת העיר שמפעילים לחצים להביא לביטולה של ההופעה , אך לפי שעה נראה כי מארגני האירוע מצליחים לעמוד בפרץ והופעתו של "הצל" צפויה להתקיים כמתוכנן.

פעיל השמאל יריב אופנהיימר צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "תושבי גילה, מגיע לכם מופע עצמאות שמצדיע לציונות וערכיה ולא מייצג גזענות, שנאת האחר, ואלימות. אימרו לא לצל".

מאוחר יותר הגיב אליאסי לדרישה לבטל את הופעתו וכתב בעמוד הפייסבוק שלו: "אתמול יצא לתקשורת שאני מופיע בגילה בירושלים ביום העצמאות, וכמובן שהשמאל הצבוע מנסה לנטרל את ההופעה בכל דרך ומפעילים לחצים כבדים לבטל לי את ההופעה. חברי מועצת העיר מטעם "מרצ" ו"העבודה" (כמה מפתיע!) מפיצים עליי שקרים וסיפורים כיאה לסותמי פיות, אנטי דמוקרטים, מתנגדי חופש הביטוי, בקיצור, פאשיסטים".

אליאסי כתב: "מעניין מה היה קורה אם מישהו מהימין היה עושה את זה לאחינועם ניני, אביב גפן או 'הדג נחש', הרי כולם כבר יודעים שחופש הביטוי שייך רק לשמאל".

"מהרגע שיו"ר המנהל הקהילתי של גילה, עופר איובי, הכריז שאני מופיע בגילה, הוא ספג איומים ללא הפסקה ואף הודיעו לו שיפסיקו לו את המימון של השכונה ותחת הלחץ משמאל עיריית ירושלים והקרן לירושלים ביקשו ממנו להסיר מיידית את הלוגו שלהם מהמודעה של ההופעה, כיאה לימני המחמד של השמאל".

עופר איובי, יו"ר המינהל הקהילתי בגילה ומי שהזמין את ההופעה, התייחס לסערה ובדבריו שהובאו באתר nrg, אמר: "היה לי תקציב דל. שמעתי את השירים שלו ובחרתי בו כאמן מצוין. לא ידעתי מה הדעות הפוליטיות שלו".

מעיריית ירושלים נמסר: "זו במת עצמאות פרטית של השכונה, ולא חלק מאירועי העצמאות שהעירייה מממנת"

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
הפצת השקרים נגדו נובעת מהרצון לבטלו, היא בתוכנית של הרב הלחיצו אותו כדי להוציאו, והקוקה קולה ושאר השמועות נגדו הם שקרים, זה היה אולי הרצון שלהם לגרום לו להגיע לכך כדי לנקות את שמה של זו שזרקה אותו וחפצה בגברים אחרים. וחפצה להתכבד בקלונו. דרך הפצת שקרים. כשם שאדם דן חבירו כך ידונו אותו.
| 04-05-2016 10:22
הם מנסים להסית את הציבור בשקרים , אבל האמת שהוא תמיד הכחיש והפרוצה מחדרה עם הוריה היו מתעללים באכזריות איומה בשני ילדים עד היום במשך שנים, והיא הודתה בפני עובדת סוציאלית, ויש ראיות ועדויות מפני שכך היתה עושה שנים מנפצת את ילדיה בריצפה פתחה ראשיהם שברה שיניהם, הרעיבה אותם עד שעשתה אותם שלדים, וילד אחד זרקה מהבית בגיל תשע לפנימיה, והרב שמגבה אותה תמיד מלמד אותה את המילים בערמימות איך לצחוק ולרמות את כולם והם הופכים את הכל ושולחים אנשים מהמדינה בכל העולם שרודפים את האב גם אחרי שרדפו אותו והוציאו ממנו גט ובגדה ולכן לא רוצה אותו, עדיין ממשיכים את ההתעללות האיומה והנוראה, בעוד שיודעים שהוא הצודק, הם נלחמים לשבור אותו, אשה ששוברת את הראש והאף והשיניים של ילדיה שהיא שוברת צלחת ושאמא שלה עליזה שברה את כל התריסים בבית ומרביצה וסורטת את נכדיה, וכשבאו לבית האמא שלה הם עשו הפסקת חשמל ושמו חתוליםהמשת וזרקו אותם בריצפה ורק גורמים לנכדים לבכות ומבטיחה להפריד בין בני הזוג ומלמד את ביתה לעשות כויות לגבר בכתף ולילדים בידים. ותראו במקום לקחת אחריות ולהתנצל אחרי שכבר הודתה, היא מפיצה שקרים על האב.
2
זה לא הבחור שהודיע לפני שבועיים שהוא מתנער מהימין?
| 04-05-2016 15:15
הצבא עבר כל גבול! הוא איבד כל טיפת מוסר!