50% מהדירות בפרויקט קרני שומרון כבר נמכרו - סרוגים

50% מהדירות בפרויקט קרני שומרון כבר נמכרו

למעלה מ-30 דירות בפרויקט של אבני דרך בקרני שומרון כבר נמכרו. העבודות בשטח החלו! מנהל השיווק ב"אבני דרך", שי יהלום: "הזדמנות מצוינת ובעיקר בטוחה שמשתלבת בערכים שלנו"

50% מהדירות בפרויקט קרני שומרון כבר נמכרו
  דירה בקרני שומרון. 50% מהדירות כבר נמכרו

בחברת "אבני דרך" מדווחים כי נמכרו כבר למעלה מ-50% מהדירות בפרויקט "ענבר" בקרני שומרון. הפרויקט, המציע בתים פרטיים עם אפשרויות הרחבה מגוונות במחיר של החל מ-862,000 ₪,  ממוקם בשכונת הצעירים החדשה והמתפתחת של קרני שומרון "נווה מנחם" שתכלול למעלה מ-300 משפחות, כאשר הפרויקט של החברה הינו הפרויקט האחרון שקיבל אישורי בנייה במקום, ובשלב זה אין אישורי בנייה לפרויקטים נוספים. עבודות הבנייה בשטח החלו.

הפרויקט, אשר נהנה מהאיכויות והניסיון שצברה חברת 'אבני דרך' בשנים האחרונות בפרויקטים איכותיים ברחבי הארץ , מעניק לרוכשים מס' יתרונות בלעדיים המקנים בטחון ושקט נפשי: אישור זכויות רשמי של המגרש הספציפי של כל רוכש, 30% הון עצמי בלבד (לעומת 40 ו-50% בפרויקטים מקבילים), ליווי של עו"ד יצהר הס המתמחה בפרויקטים מסוג זה, הבטחה למחיר מקסימום ועוד. בנוסף, נווה מנחם, שכונת הצעירים החדשה והמתפתחת של קרני שומרון, נמצאת בתוך שמורת טבע עם נוף מדהים ונהנית משירותי קהילה וחינוך מתקדמים ברמה הגבוהה ביותר.

2608_20

"אנו שמחים מאד לקחת חלק בפרויקט ענבר, ותמיד זה מרגש כאשר אנו תוקעים יתד במקום נוסף בארץ ישראל", מסביר מנהל השיווק בחברה שי יהלום. עוד מדגיש יהלום כי עבודות הבנייה בפרויקט יצאו לדרך וכי מדובר בהזדמנות אחרונה להצטרף ולרכוש בית במקום (החל מ-862 אלף ₪ בלבד). "אנו מעוניינים לעזור לכמה שיותר משפחות לעשות את הצעד הזה באופן נכון ובטוח- בוודאי בפרויקט מסוג זה המצריך ידע מקצועי רב שנים לצד איתנות כלכלית וביטחון מצד החברה המלווה. הפרויקט מאפשר מגורים ברמת חיים גבוהה ובמחיר סביר מאד. זו השקעה כלכלית מצוינת, וכאשר היא משתלבת בערכים שלנו, זה פשוט מושלם".

הפרויקט כולל יחידות דיור, של 3, 4, 5, 6 חדרים, דירות קוטג' ודופלקס עם אפשרויות הרחבה, המותאמים לצרכיה של המשפחה הגדלה. בדירות, המגיעות עם מפרט טכני עשיר, קיים כבר פוטנציאל הרחבה נוסף (מעטפת). כמו כן, יהיה במרכז הפרויקט רחוב הולנדי, שיאפשר גישה קלה ונוחה כחלק מההתאמה לתנאי הטופוגרפיה באזור. בחברה מדגישים כי  הפרויקט מרכז במקום אחד את כל היתרונות שמשפחה מחפשת ברכישת דירה: נוף מדהים, ישוב מבוסס, דירות גדולות במחיר אטרקטיבי וחשוב מכל- חברה אמינה, איכותית ומקצועית המעניקה שקט תעשייתי וביטחון רב לרוכשים ברכישת הבית החדש.

חברת "אבני דרך" עוסקת ביזמות והשקעות בנדל"ן ומתמחה בנוסף בארגון וניהול קבוצות רכישה, וכן בשירותים הנלווים כמו יעוץ משכנתאות, יעוץ כלכלי וניהול נכסים. החברה יזמה וביצעה פרויקטים בכל רחבי הארץ, והינה בעלת ניסיון רב במתן פתרונות נגישים במחירים אטרקטיביים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
זה כתבה או פרסומת??!
| 03-05-2016 8:10