שוער מכבי ת"א ראיקוביץ הורחק ממשחק העונה - סרוגים

שוער מכבי ת"א ראיקוביץ הורחק ממשחק העונה

בית הדין של ההתאחדות לכדורגל החליט להחמיר בעונשו של שוער מכבי ת"א שדחף את מאמן בני סכנין בסיום המשחק בין השתיים. ראיקוביץ יפסיד את משחק העונה בשבוע הבא ועוד שני משחקים

author-image
שוער מכבי ת"א ראיקוביץ הורחק ממשחק העונה
  רגע הדחיפה בסיום המשחק (צילום: פלאש90)

בית הדין של ההתאחדות דן היום באירועי המהומה בסיום המשחק בין בני סכנין ומכבי ת"א במחזור האחרון של ליגת העל בכדורגל.

כזכור, בסיום המשחק שהסתיים בתיקו 0, הלך מאמן בני סכנין יוסי אבוקסיס לעבר הספסל של מכבי ת"א, שם התייצב מולו עוזר המאמן חואן טריחו והשניים החליפו דברים. בינתיים הגיע שוער מכבי, פרדרג ראיקוביץ' ודחף את אבוקסיס ואף הפילו על הרצפה. לאחר מכן נוצרה מהומה שרק לאחר דקות ארוכות הצליחו הסדרנים והשוטרים לפזרה.

היום דן בית הדין של ההתאחדות לכדורגל באירועי המשחק, בדגש על השחקנים ואנשי הצוות ולא על המועדונים, שידונו במועד מאוחר יותר.

בית הדין החליט להרחיק את שוער מכבי, פרדרג ראיקוביץ' משלושה משחקים. והמשמעות היא שהוא ייעדר ממשחק העונה מול המוליכה הפועל ב"ש ומשני המשחקים האחרונים של העונה מול הפועל רעננה ובית"ר ירושלים.

צפו במהומה בסיום המשחק

 

עוזר המאמן טוריחו זוכה, ואילו על מאמן בני סכנין נגזר קנס של 5,500 שקלים, גם בעקבות משחק הגביע בו התעמת עם טל בן חיים והורחק עוד לפני המחצית.

במכבי ת"א יבקשו לערער על העונש שמציב אותם ללא השוער הבכיר בשלושת המשחקים הקובעים של העונה, אך לפי התקנון, האפשרות לערער על חומרת עונש חלה רק רק מעונש של הרחקה מ-4 משחקים. כעת מנסים במכבי להציל את המצב במשחק העונה, וביקשו בקשה לעיכוב ביצוע העונש, כך שלא יחול במחזור הקרוב ובינתיים יערערו לבית משפט אזרחי.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
בהמה. חבל שלא סילקו אותו לגמרי מהמדינה.
ליבנה | 28-04-2016 11:48