ושוב: נער בן 16 הסיע רכב במתקן לשטיפת מכוניות - סרוגים

ושוב: נער בן 16 הסיע רכב במתקן לשטיפת מכוניות

יממה לאחר הטרגדיה בביתר עלית בה נער בן 16 דרס ילדה במתקן לשטיפת מכוניות, נתפס במפרץ חיפה על חם קטין מסיע רכבים. הוא נתפס על חם ונעצר יחד עם בעל המקום

author-image
ושוב: נער בן 16 הסיע רכב במתקן לשטיפת מכוניות
  מכון השטיפה בה נעצר הקטין (דוברות המשטרה)

יממה לאחר הטרגדיה בביתר עלית בה נדרסה למוות ילדה בת 4, במתקן לשטיפת מכוניות פיראטי, מקרה דומה במפרץ חיפה.

מדוברות מחוז חוף של המשטרה נמסר: "בעקבות פרסומים בתקשורת מאתמול אודות מקרה טרגי במהלכו נדרסה בת 4 ע"י קטין שעבד במכון שטיפה בביתר עילית,  נתקבל אמש מידע כי בתחנת שטיפה באזור מפרץ חיפה עובד קטין הנוהג להסיע את הרכבים המגיעים לשטיפה ללא רשיון.

המשטרה נערכה הבוקר וביצעה תצפית על המקום ועצרה קטין בן 16 המתגורר באחד מכפרי הגליל כשהוא נוהג ללא רשיון,  הקטין ובעלי מכון השטיפה עוכבו להמשך חקירה לתחנת זבולון, חומרי  החקירה הועברו למשרד רשוי עסקים לשם בחינת צעדי אכיפה נוספים."

בתאונה אתמול נדרסה ילדה בת 4, תושבת ביתר עלית. מתחקיר התאונה עולה כי ברחבת חניה ששימשה לשטיפת מכוניות אחד מהעובדים ששטף את הרכב עלה על הרכב ונסע לאחור, ופגע ב- 2 ילדים קטנים ומעקה הבטיחות, הילד בן ה 8 נפצע באורח קל והילדה בת ה-4 נפצעה באורח אנוש כתוצאה מפגיעת ראש היא פונתה לבית החולים הדסה עין כרם, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותה.

הנהג הפוגע ברח מהמקום ובתחקור ראשוני של עדים במקום, הם מסרו את תיאורו. לאחר זמן קצר הנהג הסגיר את עצמו במקום התאונה. מדובר בנער בן 16 תושב ביתר עלית, הנהג נעצר ובעל הרכב מעוכב כמו גם שלושה עדים נוספים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו