האלמנה ביקשה, מאות חלקו כבוד למזרחי 'האחר' - סרוגים

האלמנה ביקשה, מאות חלקו כבוד למזרחי 'האחר'

אמש התקיימה אזכרתו של ברוך מזרחי לוחם האצ"ל שנולד כמוסלמי, הצטרף לבית"ר, התגייר ונהרג לפני 68 שנים בעת פעילות מבצעית כמרגל של האצ"ל. יוסי דגן: "החלטנו להיות המשפחה שלו ולאמץ את זכרו"

author-image
האלמנה ביקשה, מאות חלקו כבוד למזרחי 'האחר'
  (צילום: דוברות מ.א שומרון)

הדס, אלמנתו של נצ"מ ברוך מזרחי הי"ד, שנהרג בפיגוע ירי כשהיה בדרכו עם משפחתו לליל הסדר, ונהרג באותו שבוע בדיוק בו נהרג ברך מזרחי לוחם האצ"ל – 66 שנים מאוחר יותר, יצאה בפוסט מרגש שקרא לציבור להגיע לכבד את זכרו של ברוך מזרחי האחר. החייל הבודד.

בעקבות קריאתה הגיעו למקום מאות בני אדם, ביניהם ראשת העיר נתניה מרים פיירברג, שהגיעה למקום באופן ספונטני והבטיחה להקים מרכז לנוער חרדי לזכרו בנתניה ולהצטרף למועצה אזורית שומרון שהחליטה לאמץ את זכרו ולהיות לו למשפחה.

באזכרה השתתפו גם ראש המועצה האזורית יוסי דגן, מנכ"ל תנועת בית"ר העולמית נריה מאיר וכן מנכ"ל תנועת בית"ר ישראל יוסי דהן. וחניכי תנועת בית"ר.

יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון ומגורש משאנור אמר במקום: "אנחנו מגורשי שאנור החלטנו להיות המשפחה של מחמוד חמודה הוא ברוך מזרחי לוחם האצ"ל, אחרי שגילינו שהגופה שלו הייתה זרוקה במשך 21 שנים כאשר אין לו משפחה שתדרוש את מציאת גופתו. העובדה שעם ישראל זוכר את אוהביו זוכר את לוחמיו היא מה שהופך אותנו לאומה נצחית שאויביה לא יכולים לה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
אין כמוכם
מוריה | 19-04-2016 15:56