מפחיד: נישקה את התינוק שלה וכמעט הרגה אותו - סרוגים

מפחיד: נישקה את התינוק שלה וכמעט הרגה אותו

קירסטי קרינגטון מאנגליה בסך הכול רצתה לבטא את אהבתה לבנה אך זה כמעט עלה לה באסון. פצע חום שהיה לה על שפתה הביא אותה למיון ולמלחמה על חייו של בנה

author-image
מפחיד: נישקה את התינוק שלה וכמעט הרגה אותו
  (צילום: אילוסטרציה שאטרסטוק)

קירסטי קרינגטון מאנגליה בסך הכול רצתה לבטא את אהבתה לבנה אך זה כמעט עלה לה באסון.

קרינגטון בסך הכל נישקה את בנה בן החודשיים, אך פצע חום שהיה לה על שפתה כמעט והביא למותו.

בסיפור, שהובא הבוקר (חמישי) באתר 'מאקו', סיפרה קרינגטון: "אני הרוסה לחלוטין. בחיים לא עשיתי ולא אעשה משהו שיסכן את הילדים שלי, והמחשבה שהבן שלי כמעט שילם בחייו על נשיקה תמימה שנתתי לו פשוט בלתי נתפסת".

כאמור, בחודש שעבר קרינגסטון נישקה את בנה ולאחר זמן קצר כבר מצאה את עצמה עימו בחדר המיון, שם שמעה מהרופאים בשורות לא מעודדות בכלל.

"אני לא אמא טרייה, ויש לי תאומות בנות שבע", הסבירה קרינגטון. "פשוט שכחתי שיש לי פצע, נישקתי אותו ושכחתי מכל העניין, עד שלמחרת החום שלו קפץ מעל 40, הוא התנשם והתנשף והתנהג מוזר. הזמנו אמבולנס וטסנו לבית החולים".

ראוי לציין כי לקרינגטון אין שום מחלה זיהומית אקזוטית, ולמעשה היא נחשבת אישה בריאה לפי כל פרמטר מקובל.

מצבו של בנה הדרדר במהירות: "הוא התחיל לפרכס, החום לא ירד וממש ראיתי שהוא נאבק על כל נשימה. אני זוכרת שהרופא שאל אם מישהו בבית היה חולה לאחרונה, ופתאום קלטתי שזו אני שגרמתי לו לחלות, עם פצע החום שהיה לי".

בעוד שאצל מבוגרים הנגעים הללו מסתכמים מקסימום בעגמת נפש ועקצוץ קל, עבור תינוקות קטנים מדובר במלכודת מוות – וכאן המקום להזכיר להורים שבשום אופן אסור לנשק תינוקות וילדים בזמן התפרצות של הנגעים.

בסופו של יום לסיפור הזה יש סוף טוב והטיפול המהיר הציל את חייו של הפעוט. הוירוס בר הספיק לזהם לא רק את קרומי המוח, אלא את חדרי המוח עצמם, ולגרום לבצקת שעלולה הייתה לגרום למותו או להשאירו עם נכות קבועה – אבל לפחות לפי שעה, נראה כי יצא מכלל סכנה.

"בפעם הראשונה שהוא חייך אליי, פשוט פרצתי בבכי מטורף של הקלה. ידעתי שהסיוט נגמר, וקיבלתי את הילד שלי בחזרה. אני מתחננת בפני ההורים – אל תעשו את הטעות המטופשת שלי, פשוט אל תתקרבו לילדים כשיש לכם פצעי חום, זו יכולה להיות השגיאה הכי גורלית שתעשו בחיים", סיכמה האם.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו