אלי ישי: "שילמנו את מרבית החובות, אחרי פסח אחרוש את הארץ"

אלי ישי: "שילמנו את מרבית החובות, אחרי פסח אחרוש את הארץ"

בכנס פעילים של מפלגת 'יחד' התייחס אלי ישי לבחירות המתקרבות וגם לפרשת החקירה נגד יו"ר ש"ס אריה דרעי. "אין בי שמחה לאיד. מקווה בשבילו שהפרשה תסתיים בלא כלום"

"שילמנו את מרבית החובות, אחרי פסח אחרוש את הארץ"
  (יונתן זינדל/פלאש90)

ממשיכים יחד: לקראת החג התכנסו רכזי מטות תנועת ״יחד״ להרמת כוסית. יו״ר תנועת ״יחד״ אלי ישי התייחס בנאומו לפעילותה העתידית של התנועה בשטח בהתייחס לתוצאות הבחירות האחרונות והצהיר:  "שום דבר לא מרתיע אותנו. אנחנו אף פעם לא עוצרים כי את האמת אי אפשר לנצח".

בכנס פעילים והרמת כוסית של מפלגת 'יחד' התייחס ח"כ לשעבר אלי ישי לבחירות המתקרבות וגם לפרשת החקירה נגד יו"ר ש"ס אריה דרעי.

ישי הפתיע כשבישר למשתתפים כי מרבית החובות שולמו וכי אלו שנותרו הם בין היתר לפעילים ולרכזים. "אני מאמין שבעזרת ה' ובעזרתכם – כפי שסייעתם עד כה – נצליח להתגבר גם על זה".

על החקירה נגד יריבו המושבע אמר: "אין בי שמחה לאיד. יש בינינו מחלוקות אך כולנו אחים, בני אדם ויהודים.", ישי הוסיף באופן אצילי משהו, "אני מקווה בשבילו ובשביל משפחתו שהפרשה תסתיים בלא כלום".

על מצבה של המפלגה, שכזכור נקלעה למשבר כספי עמוק ולחובות כבדים לאחר שלא הצליחה לעבור את אחוז החסימה, לא התייחס ישי, אבל כן בישר על אפשרות להתמודדות נוספת בבחירות הבאות. "אחרי פסח אחרוש את הארץ. אני חש שהבחירות קרובות".

הוא ציין כי הדרך בה צועדת "יחד" היא "דרך שמושתתת על הנחיותיהם של גדולי ישראל ובראשם מרן ראש הישיבה, הגאון רבי מאיר מזוז, יאריך ה' ימיו; שמירה על ארץ ישראל, על עולם התורה ועל עם ישראל – העניים, העשוקים, האומללים אלו שעמדו בראש מעייניו של מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל".

לדבריו, אמנם תנועת ״יחד״ לא נכנסה לכנסת אבל מצליחה להוביל לא פעם להוביל סדר יום. ישי ציין דוגמאות ואמר: "רק לאחרונה החליטה הנציגות החרדית בכנסת להחריש מול מתווה הכותל הרפורמי. מרן ראש הישיבה, ומרן הראש"ל רבה של ירושלים הביעו את מחאתם, גם אני התראיינתי והבהרתי שבזמן מרן זה לא היה עובר. ב"ה, הדברים גרמו לציבור להתעורר וכולם אחרינו חזרו בהם והבינו שמול איומים כאלו – לא מחרישים.

״בנוסף גם מול ארגוני השמאל, מול הרפיסות המדינית בטיפול בטרור לא שתקנו – והציבור חיזק אותנו כי הוא יודע שאם היינו שם לא היינו מחרישים״.

16c7c91c-dd98-4268-a9cc-f4ee5fe370cb

Aic10SYO1d84FiYb5bu1-21ghn7uMKEc3gfaYHsUYnE0

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
9 תגובות - 9 דיונים מיין לפי
1
אתה חסר ישי. אבל תמשיך באיחוד עם מרזל
רעות | 13-04-2016 20:31
מאמינה שהפעם בעזרת השם תצליחו אבל רק אם תתמידו בהליכה המשותפת!
2
לא זורקים שוב קולות לפח! שיצטרף למפלגה קיימת
עתניאל | 13-04-2016 22:50
3
אין למי לבחור רק יחד. שס מושחתים, ובית של גוים לא בא בח
אין כמו אלי ישי | 13-04-2016 23:30
בחשבון בכלל. בשם ה' נעשה ונצליח.
4
ל-2, אין מפלגה קיימת שאפשר ללכת איתה
| 13-04-2016 23:32
מפלגות חילוניות, כולל מפלגת הבית של גוים, לא ניתן ללכת איתם - אפשר לתמוך בחילולי שבת? שס מושחתים וגם שמאלנים. לא ניתן ללכת עם מפלגה, רק בשביל להכנס לכנסת, צריך שיהיה אידואולוגיה משותפת.
5
הפעם מצביעים רק למפלגת יחד שסימנה "קץ"
| 14-04-2016 0:48
6
לא אמרתם שתרוצו עם כולנו...?
אני | 14-04-2016 1:19
ואז מה תגידו על ברית בנט-לפיד
7
אלי ישי אנחנו איתך תמיד!! אבחר בך גם בפעם הבאה!
אריאל | 14-04-2016 8:26
איזה ענווה יש לך, מאמין שדרעי היה רוקד לך על הדם אם זה היה הפוך, אבל אתה ב"ה אדם צנוע וישר שבאמת מכוון לה' יתברך.. עלה והצלח!
8
חייבים יחד להכניס אותם לכנסת דחוף
| 16-04-2016 22:19
יש לכם כוח ענק להפיל את הממשלה אדון בנט אבל אתם פחדנים עציצים בממשלה ללכת לבחירות הממשלה שמאלנית רעה בחירות תקבלו יותר מנדטים פחדנים חייבים שלי ישי ירוץ חזק בוחרים יחד אחרי הממשלה השמאלנית המשותקת מסורסת מקשקשים
9
לשלם קודם לרכזים ולפעילים
אבי | 17-04-2016 19:59
אלי עם כל הכבוד הראוי סוברני שצריך לשלם לרכזים ולפעילם שהביאו את מרבית הקולות בדחיפותתתתתתתתת כרכז אזור אני שומע זעם נוראי מהשטח