'פלאפון' העניקה פיצוי, הלקוחות החרדים זועמים - סרוגים

'פלאפון' העניקה פיצוי, הלקוחות החרדים זועמים

בעוד רוב הלקוחות של חברת 'פלאפון' ייהנו מפיצוי בדמות חבילת גלישה ושימוש באפליקציות, הלקוחות החרדים טוענים שהיפצוי המוצע אינו רלבנטי בעבורם

'פלאפון' העניקה פיצוי, הלקוחות החרדים זועמים
  (צילום: פלאש90)

לאחר התקלה שאירעה בשבוע שעבר היום (ראשון) הודיעה חברת 'פלאפון' על הפיצוי אותו תעניק ללקוחותיה, פיצוי שלטענת גורמים בחברה מגיע למאות שקלים ללקוח.

החברה הודיעה כי לקוחותיה יוכלו לבחור פיצוי אחד מבין שלוש הצעות: גלישה בנפח של 20 GB, שימוש בשתי אפליקציות תוכן או 500 דקות שיחה לחו"ל.

אלא בעוד שרוב הלקוחות של 'פלאפון' יוכלו כאמור ליהנות מאחת ההטבות הללו, האתר החרדי 'כיכר השבת' מדווח כי לקוחות רבים הנמנים על הציבור החרדי הביעו מורת רוח מ"הפיצוי" שניתן להם וזאת מכיוון שחוץ מההטבה של דקות השיחה לחו"ל שתי ההצעות הנוספות, גלישה באינטרנט ושימוש באפליקציות תוכן, אינם רלבנטיים בעבורם.

לקוחות חרדים שפנו ל'כיכר השבת' מתלוננים כי לאחר שהיו מושבתים למשך זמן ארוך וחסר תקדים בשנים האחרונות, חלקם למשך מספר ימים תמימים, הפיצוי שהם מקבלים הוא לא רלוונטי בכלל עבורם ויוצא שהם נפגעו משמעותית מהרשת ולא יקבלו שום פיצוי הולם.

"זה לא הגיוני שהלקוחות החילונים 'הרגילים' יקבלו שלושה אופציות לפיצוי, ואילו אנחנו נקבל אפשרות לשיחות לחו"ל, שמרבית הלקוחות החרדים גם לא צריכים את הדקות הללו. אלו שיש להם קרובים לחו"ל לרוב מחזיקים בחבילות רלוונטיות או עושים שימוש בקווי אינטרנט לצורך כך, ואלו שאין להם את הפתרונות לא עושים בכלל שימוש בשיחות לחו"ל, למה שאנחנו נופלה לרעה רק כי אנחנו חרדים?" אומר הלקוח.

גורמים בפלאפון אומרים ל"כיכר השבת" כי גם במגזר החרדי ישנם לקוחות שעושים שימוש בסמארטפונים לצרכי פרנסה והם יוכלו לנצל את חבילת הגלישה המוגדלת, אך הגורם לא הסביר מה הפיתרון המוצע למאות אלפי הלקוחות בקומות הכשרות.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
לא רק חרדים
יהודי פשוט | 28-03-2016 22:51
אני איני מגדיר עצמי חרדי, ואף לא אחת מההצעות האלה אינה רלוונטית כלל עבורי. בושה לחברת פלאפון.