הנגבי ממשיך להיכשל: שוב נצחון לאופוזיציה - סרוגים

הנגבי ממשיך להיכשל: שוב נצחון לאופוזיציה

הצעת חוק של מיכל בירן, עברה בקריאה טרומית בניגוד לעמדת הממשלה .הצעת החוק להורדת דמי הניהול בקרנות הפנסיה למחצית אושרה אך לא תקודם. זוהי ההצבעה ה-9 בה מובכת הקואליציה

author-image
הנגבי ממשיך להיכשל: שוב נצחון לאופוזיציה
  שוב הכשלון על שמו. הנגבי (הדס פרוש/פלאש90)

ושוב מבוכה לקואליציה ונצחון קטן לאופוזיציה.

בהצבעה במליאת הכנסת  על הצעת החוק להפחתת דמי הניהול בקרנות הפנסיה למחצית של ח"כ מיכל בירן ועמר בר-לב מהמחנה הציוני זכתה האופוזיציה לרוב וההצעה עברה בקריאה טרומית. 42 חברי כנסת תמכו בהצעה מול 39 מתנגדים.

הכשלון התשיעי במספר בקדנציה הנוכחית, שוב רשום על שמו של יו"ר הקואליציה צחי הנגבי שפעם אחר פעם לא מצליח לגייס רוב להפלת הצעת חוק אליהן מתנגדת הממשלה.

ח"כ מיכל בירן: "בשביל זה נכנסתי לפוליטיקה – זו ההוכחה שכשיש הצעה קריטית לאזרחי ישראל, שמפחיתה באמת את יוקר המחיה ומאפשרת להזדקן בכבוד, יש התגייסות מלאה מכל חברי האופוזיציה ומיו"ר ההסתדרות. אני מודה ליור האופוזיציה הרצוג שנתן לי גיבוי מלא אל מול הלחצים האדירים של הקואליציה".

חה"כ עמר בר-לב: "סוף סוף אחרי שלוש שנות מאבק של השדולה לפנסיה הוגנת ברשות מיכל בירן ובשרותי הצלחנו בניגוד לעמדת הממשלה להעביר חוק שיקצץ בחצי את דמי הניהול בתשלומי הפנסיות בעיקר לשכבות החלשות ולעובדים הלא מאורגנים."

למרות השמחה במחנה הציוני, הצעת החוק לא תקודם. היא תתקע בועדות הכנסת לתקופה ארוכה וגם אם ידונו בה, היא תיפול. כך שלא מדובר ביותר מאשר ניצחון מוראלי או מבוכה לקואליציה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו