כתב האישום: הילי סובול נדקרה 130 פעם - סרוגים

כתב האישום: הילי סובול נדקרה 130 פעם

כתב אישום מזעזע הוגש היום נגד דוד ערן בגין רצח הילי סובול, יחד עם אחותה התאומה שירי שכתבה "אני רוצה שהיא תמות". על פי כתב האישום הילי נדקרה בכל חלקי גופה עד למותה

כתב האישום: הילי סובול נדקרה 130 פעם
  הנרצחת והנאשמים ברצח (מוטי קמחי ynet)

האחות התאומה והחבר שותפים לרצח של הילי סובול.

כך עולה מכתב האישום שהגישה פרקליטות מחוז תל אביב בית המשפט המחוזי בבעיר נגד דוד ערן ושירי סובול בגין רצח אחותה התאומה של שירי, הילי, לפני כחודש. לפי כתב האישום, ערן יואשם ברצח אך לא ברור עדיין מה סעיפי האישום בהם תואשם האחות שירי. האחות התאומה אמנם הייתה שותפה לרצח, אך לא ברור האם לקחה בו חלק פעיל או לא. השניים מואשמים גם בקשירת קשר לביצוע פשע ושיבוש הליכי משפט.

 בכתב האישום שהוגש על-ידי עו"ד זוהר דולב נטען כי הודאתו של בן הזוג ברצח, כולל הדגמה על אחד השוטרים ופירוט כיצד נחתך באצבעו עם הסכין, מחזקות את ההוכחות נגדו. בכתב האישום נטען כי בחדרה של סובול נמצאו כפפות מגואלות בדמם של בן זוגה ושל אחותה התאומה, שתואמת לחבילת כפפות, שנמצאה אף היא בחדרה של שירי. על אחת הכפפות נמצא קרע התואם לחתך באצבעו של ערן, כפי שזה תיאר בחקירתו.

בכתב האישום מתואר כיצד ייחלה שירי סובול למותה של אחותה התאומה וזאת בעקבות מריבות וסכסוכים רבים, שהובילו אותה לשנוא את הילי "שנאה עזה" לאחר חזרתה מפנימייה. החל מיולי האחרון ועד לחודש שעבר החליפו ביניהם שירי וערן מסרונים ובהם היא הביעה את שנאתה. "זהו נמאס לי לגור פה עם המשוגעת הזאתי", כתבה בין היתר. "קשה לי לחיות ככה שהיא נמצאת כאן בבית. זה לא הבית שלה שהיא תעוף מהחיים שלי", כתבה עוד.

בנוסף, היא גם כתבה לבן זוגה שהיא מייחלת למות אחותה בכמה מקרים: "שהיא תמות כבר", "הלוואי ערבי או מחבל ידקור אותה". שירי אף כתבה לדוד כי המנוחה הכריחה אותה להיפרד ממנו, שאחרת חבריה יפגעו בו ואף הכריחה אותה להיפגש עם אחר. בדרך זו, נטעה שירי אצל דוד את הרצון והצורך לגרום למותה של המנוחה, על מנת שזו תפסיק להטריד ולהרוס את חייה של שירי ולפגוע בקשר הרומנטי שבין הנאשמים.

השניים תכננו את הרצח כמה חודשים לפני המעשה, הם ניסו לבצע אותו לפחות פעמיים, אך הדבר לא יצא לפועל. ביום הרצח הצטייד ערן בשני סכינים ובבגדים להחלפה. לאחר מכן שלחה שירי לבן זוגה הודעה ושאלה היכן הוא. בשעה 12:45 היא הודיעה לו שאחותה עדיין בבית. אז הוא הגיע לחדר המדרגות בסמוך לדירה, חבש על ידיו כפפות מתוך חבילת הכפפות, ופגש את המנוחה בחדר המדרגות מחוץ לדירה.

בשלב זה, תקף דוד את המנוחה, בכך שדקר אותה יותר מ-130 פעמים במקומות רבים בגופה, בכוונה לגרום למותה. כל זאת בידיעתה ובהסכמתה של שירי, שצפתה במתרחש, ומבלי שקדמה לכך התגרות. הניסיון של שירי לשבש את החקירה נמשך כשהתקשרה כארבע דקות לאחר הרצח למוקד 100 של המשטרה וטענה כי אחותה נדקרה על-ידי אדם שאינה מכירה ואף ציינה שמדובר כנראה בערבי.

באותו זמן נכנס ערן חזרה לבית כדי לנקות את הדם מבגדיו, החליף את הבגדים שהיו בתיק שהביא עמו והסתתר בחדר. בינתיים, שירי הסתיר את הבגדים ואת אחד הסכינים ששימשו את בן זוגה לרצח. כאשר הגיעה המשטרה לדירה, מסרה שירי לשוטרים שהגיעו לדירה, בכזב, כי ערבי דקר את המנוחה וכי לא ניתן להיכנס לחדר של האם.

בעת שהייתה עם השוטרים בדירה, שלחה שירי לדוד מסרונים, שבהם הזהירה אותו כי השוטרים בדרכם אליו ותיאמה עמו גרסה שאותה ימסרו למשטרה, שלפיה ערבי דקר את המנוחה וערן ניסה לעזור לה.

בכתב האישום צוין גם כי עצור שהיה עם ערן בניידת ובחדר מעצרים בבית משפט הודה בפניו בביצוע הרצח ותיאר אותו לפרטים. הוא גם סיפר לאותו עצור שהשניים תכננו את הרצח כמה חודשים ואף ניסו לבצע אותו שלוש פעמים ללא הצלחה. העצור גם פגש את סובול ושאל אותה מדוע ביצעו את הרצח והיא השיבה: "עכשיו יהיה לי שקט".

השופט בני שגיא הורה לשלוח את שני הנאשמים להסתכלות פסיכיאטרית.

עו"ד גיל פרידמן, שמייצג את שירי סובול, אמר: "בשבילנו זה יום מאוד עצוב. בת אחת שנרצחה ומגישים כתב אישום נגד הבת השנייה. משום מה המשטרה הייתה להוטה בכל דרך לנסות ולהכניס את אחותה לתיק, למרות שאין לה חלק בעניין הזה. בכתב האישום מנסים לייחס פה למישהו רצח על סמך מסרונים שכתבה כמה חודשים מראש. זה הזוי לדעתי.

"גם לקשור אותה לסיוע לפני ולאחר מעשה, אני חושב שזה גם מרחיק לכת. אין לי ספק שבסופו של דבר זו לא תהיה התוצאה שבה תורשע. זה יום מצער, נקרא את החומר ונגיב בהתאם. שוחחתי עם המשפחה, הכאב שלהם בלתי יתואר. ציפינו היום לבשורות טובות יותר".

עו"ד ששי גז, שמייצג את דוד ערן, אמר: "רק היום הוגש כתב האישום.אנחנו צריכים לעיין בחומר הראיות ולקרוא אותו היטב. מלחמה לא מנהלים לא מול המצלמות, אלא בבית המשפט. נקרא, נלמד ונגיב בבית המשפט. הנאשם מעולם לא הסתבך עם החוק ולכן השאלה המתבקשת היא מה מצבו הנפשי. אנו רוצים לבדוק זאת".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
מקרה מזעזע.מה נשאר לאמא משתי הבנות?
| 17-03-2016 16:45
אמא או אבא מתכננים משפחה אבל התכנון לא מצליח כי שום דבר לא בידנו.
2
לתלות! לתלות!
מני | 17-03-2016 17:47
3
ל1 אין פה אבא .אמא יחידנית.
| 19-03-2016 20:13
וזה לא קשור לתכנון אלא לחינוך ונראה שהיה לרוצחת בעיה נפשית וחוסר יציבות זה ברור שיש פה חוסר שפיות וחבל שלא טופלה.
4
הם חיים בסרט! מזעזע
תמר | 20-03-2016 22:58
לתכנן פשע בלי לחשוב על הרגע שאחרי. כאילו אף אחד לעולם לא יגלה אם הוא יתחבא בארון...
5
החרדים
ירובעם | 25-12-2019 23:03
חבורת פדופילים ושאר סטיות מין , הם ההוכחה לאמיתות הדעות האנטישמיות כנגדם ,