הסתה: היהדות האורתודוקסית היא המקור לנאציזם - סרוגים

הסתה: היהדות האורתודוקסית היא המקור לנאציזם

העיתונאי יוסי גורביץ' מצטט בבלוג שלו מאמר מערכת מ"מעייני הישועה" ומשווה אותו להימלר, היידריך ושאר ראשי המלפגה הנאצית. העיתונאי שמתקיים מטבק ואלכוהול מוסיף : "לא שזה היה מפתיע במיוחד. היהדות האורתודוקסית תמיד היתה פרוטו-נאצית. עכשיו, פשוט, הם הפסיקו להתחבא: הם חושבים שזמנם מגיע."

הסתה: היהדות האורתודוקסית היא המקור לנאציזם
  אדולף היטלר ימח שמו (ויקיפדיה)

בבלוג שלו "החברים של ג'ורג'", המתואר כ"ביקורת שמאלנית וליברלית ומעקב אחר קריסתה של ישראל" מתייחס גורביץ' למאמר מערכת של עלון מעייני הישועה בעקבות "מכתב הרבנים".

בתחילה סוקר גורביץ' את רמתם הנמוכה של עלוני השבת המחולקים בבית הכנסת ונפנה לתאר את עלון "מעייני הישועה" שהוא "אחד המצליחים שבהם" לדבריו. ופונה לצטט את מאמר המערכת בו תקפו עורכי העלון את הרבנים שיצאו נגד "מכתב הרבנים".

השורה שתפסה את גורביץ' היא השורה האחרונה במאמר בה שואלים הכותבים, על יחסם של הרבנים למצוות מחיית עמלק: "מעניין אם את ריכוז העמלקים במחנות השמדה הם ישאירו לאחרים או אולי יכריעו שמחיית עמלק כבר לא רלוונטית. ימים יגידו."

ועל כך מגיב גורביץ': כלומר, כלי תקשורת חרד"לי מרכזי מכריז, לכל מי שרוצה לשמוע, שבבוא העת יהיו פה גם יהיו "מחנות השמדה לעמלקים" – שזה, לצורך העניין, בהחלט גם יכול לכלול יהודים שמתנגדים לתכנית האלוהית – ושמאחורי כל התירוצים שאנחנו רגילים לשמוע מחובשי כיפה על ה"עמלק הפנימי" שצריך להכריע במלחמה ביצר הרע, יש ציבור לא קטן בכלל שחושב שיש אנשים כאלה, שאפשר לזהות אותם, שצריך להשמיד אותם ושמי שלא ישתתף במאמץ הזה ראוי לגנאי."

את ההסבר לדעתם של הרבנים, מוצא גורביץ' בראש המפלגה הנאצית:

"כמובן, יש כאן אינטרקאציה עם הנאצים: ספק אם בלעדי הימלר, היידריך, גלובוצניק והשאר היו הרבנים מגיעים לרעיון המודרני של מחנות השמדה. בלעדיו, הם היו נאלצים להסתפק בטיהור האתני הבלתי מאורגן יחסית שביצע שאול – כמובן, בלי לעשות טעויות כמו גילוי חמלה."

"אבל מסתבר ש-60 שנה ויותר אחרי שישראל לימדה את העולם ש"לעולם לא שוב", יש רבנים – ממומנים בכספי ציבור – שחושבים שבהחלט הגיע הזמן לעוד סיבוב, רק שהפעם הוא אמור להתבצע על ידיהם. וכמו הרוצחים בשחור וכסף, הם מתהדרים בכך שבניגוד לרכרוכיים למיניהם, להם לא תהיה בעיה לנפץ עוללים אל סלע, והם יהיו קשוחים מספיק "לראות מאה, או חמש מאות, או אלף גופות זו בצד זו."

המשפט האחרון הוא ציטוט של ראש האס.אס היינריך הימלר ימח שמו. אבל גורביץ' לא צריך להתחבא מאחורי ציטוטים, הוא אומר זאת במפורש:

"לא שזה היה מפתיע במיוחד. היהדות האורתודוקסית תמיד היתה פרוטו-נאצית. עכשיו, פשוט, הם הפסיקו להתחבא: הם חושבים שזמנם מגיע. ובהחלט יתכן שהם צודקים." לפי גורביץ' היהדות הרבנית היא המקור לנאציזם.

מתקיים על אלכוהול וטבק. יוסי גורביץ' (צילום מסך מבלוג "החברים של ג'ורג')

 

זה לא הכל

אם חשבתם שזה כל מה שמסוגל מי ש"מתקיים מאלכוהול וטבק" כהגדרתו, חכו לציטוטים הבאים:

על עלון "מעייני הישועה" הוסיף גורביץ': "גם שלמה אבינר, שהולך ומתחרפן לנגד עינינו, הוא אחד הכותבים הקבועים בו."

וביחסו למופת של הרב מרדכי אליהו שהובא ב"סרוגים" מפיו של אפי איתם כתב גורביץ' את המשפטים הבאים:

"לפני כעשור, התראיין אפי איתם אצל ארי שביט, ותלה את עצמו. הוא הצהיר שם שהוא מיועד להיות המשיח. הקריירה של פושע המלחמה הזה, שחמק בקושי ממשפטי גבעתי, התדרדרה מאז, הוא נפלט מהכנסת והפך לאחד ממקדמיו של שמואל אליהו."

"האחרון עסוק מאד בטיפוח תדמיתו של אביו, מרדכי, שהתפגר לפני כמה חודשים, ובקשירת כמה שיותר ניסים לשמו."

גורביץ' הוא בוגר (או שמא בוגד) ישיבת נחלים, שירת בצבא כאפסנאי בבקו"ם, ועד לפני כמה זמן שימש ככתב באתר 'נענע', עכשיו הוא פרילנסר שכותב טור כלכלי יומי ב"כלכליסט".

על גורביץ' והבלוג שלו כתב גולש בשם "מיליטנט" ב'תפוז':

"…וכאן עלינו להוסיף מילה על גורביץ עצמו והבלוג שלו "החברים של ג`ורג`". הבלוג הזה לא מפסיק מלהציף את הרשת ברשפים של  שנאה רותחת כלפי המוסלמים והיהודים המאמינים ברחבי העולם (משום מה הוא פוסח בביקורתו על הדת הנוצרית, שהיא הדת הרצחנית ביותר בהיסטוריה כולל ימנו אלה)."

"הוא מבסס את הטינופת הזאת על הניגוד הקיים בין כתבי הקודש של המוסלמים והיהודים לבין ערכים מודרניים. לזה, גורביץ קורא שמאלנות. הדת אכן מנוגדת לחשיבה המדעית שביסוד הקידמה, אבל השמאל לא לוחם בדת על ידי פגיעה אינפנטילית ברגשותיהם של הדתיים, אלא על ידי בניה של זהויות אלטרנטיביות ובמלחמתו לקידום דמוקרטיזציה, חיסול העוני והבערות שהם הם הבסיס לדת ולכל צורה אחרת של ריאקציה."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
41 תגובות - 41 דיונים מיין לפי
1
מאמר המערכת של מעייני הישועה אכן מתועב.
למען ציון לא אחשה | 16-01-2011 19:03
מי שכתב אותו עושה רושם שלא שייך לעם היהודי, או שהזכרון שלו קצר. התביישתי להיות יהודי, ותורני כשקראתי זאת. אני מתנחם בתקווה שכותב המאמר היא מטומטם שמייצג את עצמו בלבד.
2
הדברים שכתב יוסי גורביץ' הם מדוייקים
שפת אמת | 16-01-2011 19:26
הדבר היחיד שיוסי גורביץ' לא עושה נכון הוא לעשות הפרדה בין היהדות אורטודוקסית לציונות הדתית ובזה הוא טועה. הדברים אותם הוא כתב הם מדוייקים לעניין הציונות הדתית שצמחה בארץ. הציונות הדתית החרדל"ית היא האלטר אגו של הנאציזים.
3
מה אפשר לצפות מדתל"ש? מי יודע מה הוא עבר בצעירותו
| 16-01-2011 19:53
4
ב"פרוטו נאצית" הכוונה קדם-נאצית - לא שממנה צמח הנאציזם
מיכאל | 16-01-2011 20:16
כלומר גורביץ (ללא גרש) מתכוון שהיהדות האורתודוקסית עלולה להתפתח לכדי רצחנות גזענית בדומה לנאציזם, ולא שהנאציזם נובע מהיהדות האורתודקסית. הדבר ברורים מקריאת המאמר שלו. אולי ישכילני מי מהמגיבים: איזו מההנחות הבאות אינה נכונה? 1. רבים בציונות הדתית מפרשים את מצוות מחיית עמלק כדורשת הריגת בני אדם מסוימים שהם "עמלק". 2. אותם אנשים בציונות הדתית מחשיבים את רוב ערביי ארץ ישראל, ואולי גם חלק מיהודי ארץ ישראל, ל"עמלק".
5
שאלת תם
| 16-01-2011 20:41
אז בעצם, אתם מתלוננים על כך שיוסי השווה בין הנאצים לבין מאמר שקורא, במילים אלו ממש, "להקים מחנות השמדה" לעם אחר? כי אם לא במקרה הזה, אז מתי לדעתכם ההשוואה לנאצים היא רלוונטית? רק אם יכינו מהעמלקים סבון?
6
זו לא ההסתה
גיא קאפח | 16-01-2011 20:47
זה יפה שבמקום לגנות את המאמר המביש במעייני הישועה בחרת בלהאשים את גורביץ' בהסתה. אז נכון, גורביץ' הוא מסית, ויש לי הרבה דברים רעים להגיד עליו, אבל זו לא חוכמה, השורה התחתונה היא שהוא חסר כח השפעה ממשית, וזה בניגוד לכוח העצום שיש למעייני הישועה. במילים אחרות, אני מתבייש במאמר המערכת של מעייני הישועה שבפירוש השווה בין היהדות לנאציזם, ולא יקרה כלום אם גם אתה תביע בושה זו. או שאתה מפחד שיצחקו עליך בעולם קטן?
7
מה לעשות חבר'ה? הדת שלכם, כפי שאתם מקיימים אותה
רחביה ברמן | 16-01-2011 21:07
אכן פולקיסטית, כלומר חולקת בסיס עם הגזענות הנאצית. כל עוד לא תוקיעו בריש גלי דיבורים כמו בעלון המטונף הזה על מחנות השמדה וכיו"ב, ימשיכו להגיד את זה. כל זמן שבישיבות שלכם ימשיכו להדגיש את "אתם קרויין אדם והם אינם קרויין אדם", ימשיכו להגיד את זה. כל זמן שתמשיכו להוציא מקרבכם זוועות כמו "תורת המלך", ימשיכו להגיד את זה. צר לי. יש זרמים ביהדות שהצליחו לכבוש את הזרמים המגונים האלה. אתם, לעומת זאת, מעלים את הזרמים הללו על ראש שמחתכם.
8
הסתה למה, בדיוק?
יוסי גורביץ | 16-01-2011 21:35
1. השם הוא גורביץ, לא גורביץ'. תודה. 2. אחרי כל ההתלהמות, היללות, חרוק השיניים ותלישת השערות, לא מצאתי התמודדות עם הטענה שלי. כנראה שמבחינת כותבי "סרוגים", זה לגמרי בסדר להטיף להקמת מחנות השמדה, ומה שלא בסדר הוא להצביע על הדמיון בין שמואל אליהו ויוליוס שטרייכר. 3. לא הבנתי את השימוש במילה "הסתה". הסתה למה? הסתה לחשיבה אחרת? אם כן, אני מודה בהכנעה באשמה.
9
לא התמודדתם עם אף אחת מהטענות
דור | 16-01-2011 21:51
האם הדברים שיוסי ציטט נכתבו או לא? מה הטעם במאמר הזה חוץ מנסיון עלוב להסתיר את הבזיון עם התקפות על הבן אדם שחשף אותו?
10
אחלה דיון
אורי | 16-01-2011 21:54
אני שמח שסרוגים חשף את מאמר המערכת הנתעב של "מעייני הישועה", ושהביא לידיעת הציבור את הניתוח הרקע המעמיק של יוסי גורביץ. חבל שכדי לפרסם אותו כאן היה צריך למסגר אותו בדברי נאצה כנגד הכותב (כשאי אפשר להגיב לדברים, מגיבים לאומרם?). אם תומר ניר או הכותב האנונימי של מאמר המערכת של "מעייני הישועה" יצטרפו לדיון פה זה יהיה מעשיר ביותר.
11
אתם מתעלמים מהעיקר
יובל | 16-01-2011 22:11
גורביץ לא מהמחנה שלנו אין לנו אחריות על מה שהוא אומר אבל מה שמעייני הישועה כתבו זה חילול ה' של ממש וצריך למחות נד זה
12
ל"למען ציון לא אחשה" - רשום בעלון הזה שנשיאי התנועה הם
רחביה ברמן | 16-01-2011 22:18
שמואל אליהו, שלמה אבינר ויעקב אריאל. דווקא בשל היות המאמר מאמר מערכת בלתי חתום, חזקה עליו שהוא מייצג את כלל התנועה החתומה על כתב העת. אני לא יודע מי זה השלישי, אבל השניים הראשונים אינם עדיין במצב שאפשר לפרסם ברבים דברים שהם כביכול על דעתם ובהסכמתם בלי שיהיה להם מושג מזה. לא מדובר ברב כדורי או אפילו ברב עובדיה, שאפשר להגיד שבאי ביתם מנהלים אותם. כוחם עדיין במותנם והם עדיין צלולים לגמרי ואיש לא מנהל אותם. אם אתה סבור באמת ובתמים שזה המקרה בכל זאת (כלומר שמישהו קישר אותם שלא בטובתם לדברים האלה בלי שיהיה להם מושג מזה), בבקשה - פנה אליהם ואמור להם שאתה מצפה מהם שיתנערו מדברי הבלע. נראה מה יקרה.
13
כמה מגיבים אנטישמים אין איזשהוא סינון
חרבו של פנחס | 16-01-2011 22:20
ערב רב מגיבים למעלה, להם אין כפרה, אנשים מסכנים
14
אי אפשר לא להתייחס לנבל הזה
משה | 16-01-2011 22:32
על ביזוי כבוד הרבנים אסור לשתוק במיוחד שמדובר בגדולי הדור כמו הרב אליהו והרב אבינר ועל זה נאמר "הזהרו בגחלתן שלא תכווה שנשיכתן נשיכת שועל ולחישתן לחישת שרף וכל דבריהם כגחלי אש" ומה שהרגיז אותי במכתב הרבנים זה שהרבה רבנים חתמו על המכתב בהתחלה וכשראו שהרב שטינמן והרב אלישיב (אני בשונה מגורביץ יש לי הרבה כבוד לרבנים אלו למרות שאני לא מסכים איתם כי יש לי את הרבנים שלי)יוצאים נגד המכתב אז הרבה פרשו מהמכתב ויש לי שאלה על התקשורת איפה הייתצם בנושא השמיטה שתקפו אז את החרדים תתביישו לכם אתם בכל דבר לוקחים את מה שאתם רוצים ואשמח מאוד אם דברי יפורסמו כי אין בהם דברי הסתה דיבה ולשון הרע
15
למה אתם לא מבקרים את הנושא אלא את נושא הבשורה?
משה | 16-01-2011 23:58
אולי אתם גם תומכים במחנות השמדה לעמלקים? נראה אתכם יהודים עם ביצים יוצאים נגד הגזענים, לא נגד מי שהציג אותם
16
לא מבין מה הבעיה
עדו | 17-01-2011 9:27
אני כשמאלני חילוני קורא קבוע של גורביץ (לא מסכים איתו הרבה פעמים, הוא רדיקלי מדי גם בשבילי) ואני מצטער לומר לכם שלא נתתם אפילו תשובה עניינית אחת לדבריו.
17
נו? גורביץ צודק במאת האחוזים. מה בדיוק הנקודה שלכם?
זיו קטנצ'נקו | 17-01-2011 9:30
שהוא צודק? מה לגבי הטקסט המתועב שנכתב בעלון הרפש של מעייני הישועה? לכו תבדקו מה זה אד-הומינם.
18
רגע!
יוחאי | 17-01-2011 9:55
לא אמרתם בשום מקום שהוא טועה, התמקדתם רק בהעלבות, האם זה בגלל שהוא צודק ? האם זה בגלל שאתם אכן כן תומכים במחנות השמדה ? מה לעשות, המושג מחנות השמדה מגיע מהשואה, מי שתומך בהקמת מחנות השמדה תומך בשחזורה.
19
גורביץ' לא לבד!
חיים | 17-01-2011 10:52
הידיעה על המאמר הנתעב הזה כבר התפרסמה בכל העולם. מה יש לכם להגיד על עצם הידיעה עצמה? האם גם לדעתכם יש להקים מחנות השמדה?
20
אחרי שהבנו שיוסי גורביץ חי על טבק ואלכוהול
עופר | 17-01-2011 10:52
ונניח שיש בזה משהו לא בסדר.... אפשר להתייחס לגופו של עניין? יש בתכנון הקמה של מחנות השמדה כמו שנכתב אצלכם, או לא? יש כבר טופס ארבע? תכנון סביבתי? צריך לבדוק שהגז לא ידלוף למקומות ישוב של יהודים טהורים, חו"ח. חשבו שם על הכל, אצלכם? זה משתלב עם התמ"א הרלוונטית?
21
שויו, 13 קרא לי ערב רב....
עופר | 17-01-2011 10:57
אנא אוליך את הבושה...
22
הציונות הדתית כולה מתחרפנת מול עינינו
תומר | 17-01-2011 12:53
הפוסט הזה הוא דוגמא מצוינת, עד כמה הציונות הדתית עסוקה בהכחשה והדחקה כדי להמשיך ולהצדיק את עצמה. הציונות הדתית העלתה את מדינת ישראל על מסלול התפרקות, והכותב מתעסק בהרגלי העישון של גורביץ'. אחלה.
23
באיזה סוג טבק ואלכוהול הוא משתמש? מחדד את המוח!
אסףר | 17-01-2011 13:11
ולראייה שני מאמרים של השמצות אישיות עלובות ומעליבות, אד-הומינם, והוכחה מופגנת של חוסר בכישורי הבנת-הנקרא בסיסי ("פרוטו-נאצים"?). כל זאת ללא שמץ של התמודדות עם הטיעונים שלא לדבר על הפרכה. בושה.
24
מה עם תגובה עניינית לזוועת המאמר במעייני הישועה?
ריקי | 17-01-2011 14:46
האם זו בקשה מוגזמת? המאמר עצמו מדבר על מחנות השמדה לעמלקים. לא קשה לנחש למי הכוונה, יש רק שאלה אם גם יהודים שמאלנים נכללים בקבוצה זו או רק ערבים. כך שמי שעושה את הקישור בין יהדות לנאציזם (מחנות השמדה, דא?) הוא כותב מאמר המערכת המתועב הנ"ל. עברתי על כל המאמר למעלה - ואין ולו גינוי חלוש או קלוש לציטטה הדוחה הנ"ל.
25
הסתה? כן, השאלה איפה. (רמז: לא אצל גורביץ)
חנה | 17-01-2011 15:20
עצובה ההתייחסות לגופו של כותב במקום לגופו של עניין. כאילו הרגלי חייו של יוסי גורביץ הם שיכשירו את השרץ ממעייני הישועה, או לפחות יהפכו אותו ללא-רלוונטי. הייתי רוצה לקרוא את ההתייחסות שלהם - ושלכם, אם כבר העלתם את הנושא - לזוועה (ויותר מזה, אבל אין לי מלים לתאר את הבוז והעצב שאחזו בי כשקראתי על הקמת מחנות השמדה כאן, בקרבנו) מהעיתון הזה. עצוב, עצוב.
26
דרושה הבהרה: האם האתר הזה בעד הקמת מחנות השמדה?
חגי אלון | 17-01-2011 16:17
רואה כ"הסתה" השוואה לשואה של הקמת מחנות השמדה על ידי יהודים?
27
גם אחרי כל התגובות כאן הוספתם טיעון ענייני
רונה | 18-01-2011 0:09
28
מי שקרן של אבא מי??? לא נמאס לכם לשקר כל הזמן???
דוקרטו | 18-01-2011 18:03
29
אז... אתם בעצם בעד מחנות השמדה?
Space Monkey | 19-01-2011 19:05
אז רגע, שיהיה ברור, אתם לא נגד מחנות השמדה? כי דווקא נראה לי שהיות ולא הייתה מילת גינוי אחת במאמר או התנערות מהרעיון של מחנות השמדה, אז כנראה שאין לכם עם זה בעיה מיוחדת. קיצר, יודונאצים.
30
מסקרן שמיליון שמאלנים קוראים 'סרוגים'
דתי מחמד | 21-01-2011 9:33
אתם קוראים קבוע באתר הזה או שקראו לכם דחוף?
31
מה חשבתם שמקומות כמו אושויץ יישארו אנדרטה ומוקד תיירות?
מיקי | 23-01-2011 9:48
32
מדוע אתם שותפים להסתה המטורפת הזו? אין לכם גבולות ??
דני | 24-01-2011 9:54
למה לתת במה לטינופת שהיא נגד כל הקדוש ויקר לנו? החלקתם על השכל? מה אתם מתפלאים אחר כך שהשמאל מצליף בנו אם אנו עצמנו כאלו לפלאפים המכניסים אלינו לאתר את האויב הגדול ביותר שלנו ובדלת ראשית?
33
מה אמר המשורר יצחק כצנלסון, הי"ד, על היוסי גורביץ'ים
חנה | 24-01-2011 20:43
"... אלה, מחוללי תנועת השמד הרוחני במיטב עמנו, בהמונינו, בעניינו, במסכנינו, שהשניאו את עצמם עליהם! את עמם! אלה השרצים, שמצצו בעצמם בבית-מדרשם מן היהודי את חוט שדרתו, נהנו, שמנו, שבעו ובעטו בו, במאכל נביאים, מרוב טובה, מרוב עושר רוחני, שלא עיכלוהו, שאינם ראויים וכדאים לו... ש. סיבר עלי בהתמרמרות מזוייפת: מה הם רוצים, הציונים, מן הערבים העניים, איזה תואנות הם מבקשים עליהם, באיזו אכזריות הם מנשלים אותם מעל אדמתם... זה הבור, המומר-להכעיס, זולל החֵלב הזה, זה הלץ השטחי בטבעו – הוא אוהב... את הערבים! שמלוא כל הארצות, ארצות המזרח, הנם, ובכבוד ובהוקרה. ההסיתו בם האנגלים את מישהו, ע"י לוקים, צ'נסלרים וסמואלים שונים (סמואלים! אוי לנו!), לעשות בהם פרעות, כמו שהם מסיתים מזמן לזמן בנו? "ארורים אתם בכל העולמות, אתם ראשי המתבוללים, עניי רוח ומסכנים בנפש, מתוך הכרה בעניותכם זו. הן בסתר לבכם הנבוב ידעתם שאינכם ולא כלום..... ארורים אתם! לא את תורת השוויון ואהבת חופש ודרור לימדתם את המוני עמנו, אלא עקרתם מן השורש את זרע הטוב באדם, את אלוקי ישראל – הלוא הם: הצדק, היושר, האמת והאהבה לכל בצורה ישראלית..... אתם אחראים בעד אבדן עמנו כולו... אתם ידעתם, אתם באתם במגע-ומשא עם הגויים, עם פני הגויים, אתם הסתובבתם במסדרוני הסתדרויות ולשכות פועלי-העמים, בפרוזדורי הסיים, בעיריות של ערי הבירה.... ראיתם את היחסים שלהם אליכם, בפניכם ירקו – ועשיתם את עצמכם לא מרגישים, לא נכלמתם, שמצחכם נחושה. המוניכם שנהרגו קדושים היו, הם האמינו בכם, בדתן ואבירם האמינו, מפיכם חיו, אלה הטהורים, התמימים, המאמינים, ונטמאו, נטמאו ונהרגו עתה. כולם, כולם, באין יוצא מן הכלל, עם גדול ורב וטוב, לעיני השמש, לעיני העולם כולו, ע"י עם רוצח, מאז ועד עתה... מתו.. לא מתו – נרצחו. בהרצחם נפקחו עיניהם ויראו כי עירומים הם, ויתבוששו... אתם הצגתם אותם במערומיהם, מלבר ומבפנים, כלי ריק.... ברגע אחרון לחיים קצרים נפקחו עיניהם לראות, בקללה מתו. גם לכם הקללה...." (יצחק כצנלסון, הי"ד, זמן קצר לפני שעלה בעשן המשרפות השמימה).
34
העובדה היא שכל עוזרי הנאצים היהודים היו מן השמאל.
חנה | 24-01-2011 20:57
בכל הקאפו'ס, היודנראט והמשטרה היהודית, לא היה גם שומר מצוות אחד. הנאציזם הוא אחד משרציו של קרל מרכס. ונכון, מרכס היה בן של רב, אך התנער מן היהדות, ולכן הפך לנאצי. ידוע שהמומרים הם גדולי שונאי ישראל. אשר לעמלק, העובדה שמדינת הערב רב הזו מטפחת אותו, אינה משנה את החובה הקדושה - להשמידו. רק טינופת חסרת מוסר יכולה להעלות בדעתה שרוצחי העם היהודי, בכוונה ובמעשה, אינם חייבים למות!! בגלל טינופת כמו יוסי גורביץ', אנחנו עדיין נטבחים בארצנו, ולא רואים סוף לטבח. על אנשים כמו יוסי גורביץ', גדעון ספירו וכל חלאת המין האנושי הדומה להם, יש להחיל דין רודף. גם בלי החלה כזו, אין ספק שחל עליהם דין רודף, אלה הם רוצחי העם היהודי. את עמלק לא צריך להכניס למחנות השמדה, צריך, בכל רגע נתון, בו נראה איזה עמלקי לנגד עינינו, להכניס לו כדור בראש. עם ישראל נוטה בקלות לשכוח את רבבות היהודים שנטבחו רק במשך מאה השנים האחרונות, ורק בארץ ישראל, על ידי הג'יהאד. אי מחיקת עמלק מתחת השמים זהו פשע שאין לו כפרה.
35
כמה שאלות לחנה (מה-24.1)
מיקי | 26-01-2011 9:47
"הנאציזם הוא אחד משרציו של כרל מרכס" - בארי, נמקי והרחיבי? האם ידוע לך שיחד עם היהודים למחנות נשלחו הקומוניסטים הגרמנים, שהיו האויבים המרים ביותר של הנאצים במערכת הפוליטית? "ידוע" שהמומרים הם גדולי שונאי ישראל? היטלר היה מומר? הימלר היה מומר? אולי חמלינצקי? טורקוומדה היה מומר? או שהמומרות עוברת בירושה? את יודעת מה, תני לי דוגמה אחת למומר שהיה שונא ישראל. אבל מומר ממש - לא חמישה דורות אחורה, ושונא ממש, אחד מהגדולים - לא איזה דג רקק. "רבבות היהודים שנטבחו רק במאה השנים האחרונות" - אם את סופרת פיגועים, לא תעברי את האלפיים. אם את סופרת מלחמות, אז די מטעה לקרוא לזה טבח, וגם אז תעברי בקושי את העשרת אלפים. אבל מה אכפת לך, אני רואה שברירת מלים לא מעניינת אותך. אני מניח שמחינתך גם אני רודף, ואולי במקום להתווכח איתך אני צריך לנהוג כפי שאת מתכננת ולהקדים תרופה למכה.
36
ל-35,
חנה | 26-01-2011 11:19
סתם קטע של מרכס: זה איננו עם אמיתי אלא עם מדומה; לאומיותו היא לאומיות של סוחר ובעל כספים; פולחנו היא הרוכלות; אלוהיו הוא הממון. היהודי הוא המוצר העיקרי של החברה הבורגנית. המהפכה תביא פתרון גם לבעיה היהודית כי זו תהיה "אמנסיפציה מן הרוכלות ומן הכסף – הווה אומר מן היהדות המעשית". מרקס אימץ את תורת האבולוציה, עליה נשענה תורת הגזע של הנאצים. זה שקומוניסטים הוצאו להורג על ידי הסוציאליסט היטלר, אינו מוכיח דבר. גם הומוסקסואלים הוצאו להורג, אך רבים רבים בין הנאצים והנאציות הפעילים היו הומולסבים. הערב רב המנהל היום את חיינו גרוע מכל מה שידענו. כשיהודים, לאחר אלפיים שנות שואה, לא רק ששים ושמחים לגרש מבתיהם יהודים, אלא, מצהירים בקול, איזו הנאה תהיה להם מהכנסת כדור בראש למתנחל, הם גרועים מן הנאצים. לענין ה"מלחמות" - מדובר בג'יהאד - רצח עם בדם קר! הרוצחים מעולם לא הסתירו את כוונתם, לא בהצהרותיהם ולא במעשיהם, ובדיוק בגלל זה הם זוכים לתמיכה ולסיוע חסרי תקדים הסטורי מצד הערב רב. נכון שכל העולם השתתף ב"שואה" וגם יהודים, למשל - המימסד ה"ציוני" - אבל, מעולם לא היתה תופשע מזוויעה כל כך בהיקפה ובמעשיה כמו השמאל היהודי. כל המלחמות מתנהלות במסגרת רצח העם היהודי בארצו, וכל הנסיגות למלחמות הבאות, כנ"ל!
37
ל-35, עדויות, בהמשך לתגובתי -
חנה | 26-01-2011 11:40
"תמיד עורר בי גיחוך הטיעון היהודי השכיח בדבר מוסריותם כביכול של "ישראל ערבים זה לזה". הלוא כמה מתלייניו הגרועים של סטאלין היו יהודים, הם היו האכזריים מבין ה"קאפוס" בטרזיינשטאדט, ולתופעת המוסר והמלשין היהודי אין אח ורע בקרב העמים" (ארתור קסטלר). וסטאלין מאשר: "סמוך על הרבינוביצ'ים. לא תמצא חלאת-אדם גרועה מהם מפה עד ולדיווסטוק. תראה את רשימת מפקדי הגולאגים, תראה, תראה.... כל שני זה סגל, כהן, רבינוביץ', זיסקינד...." יצחק כצנלסון, הי"ד: אלה השוטרים מישראל! החרפה עדי עד... לא חרפתנו היא, כמו שרגילים אנשים משלנו לומר, שאין זה אמת. אני אף פעם לא התאוננתי בלשון זו על חלאת המין האנושי הזה. חלאת המין האנושי ולא יהודי... אלה השוטרים – דבר אין להם עם ישראל. גם לפני המלחמה, גם לפני דור, הוריהם של אלה – מה להם עם עם היהודים? לא ידעוהו, מתוך ריקנות שבלב, מתוך רקבון שברוח, לא חפצו דעתו. רוב השוטרים הם "אויך מיר אינטעליגענטן"! אלה שנתחנכו בסביבה זולה וחשודה של פסידו-אינטליגנטיות של גויים. ביקרו כמה מחלקות של בתי ספר נכרים, הראשים שבהם גמרו חוק לימודי-המשפטים, הנדסה וכדומה, וכדאי לציין, כל מה שגדלו במעלה הדיפלום, קלקולם גדול יותר.... אלה השוטרים – כמעט בלי יוצא מן הכלל, הפחותים שבפחותים, מזוהמים מתוכם, מזוהמי הנפש. הטוב בשוטרים הרוג! להריגה, לכליה, שחרפת הנברא הם, רקב החלודה העולה במי בצה. אם אתה נתקל בם, אתה בא לידי הקאה.... הם המה החומר הרצוי ביותר לגרמנים, במין "אנושי" זה שמחו כמוצאים שלל רב. מצא מין את מינו. הגרמנים, חיתו-טרף אלה, לשו בהם, עיסו את השאר המסריח הזה, שמוהו בתנורם ויצא הטומטום המכוער והנעוה הזה – השוטר ה"יהודי", כביכול, שאין בו אף משהו מן היהודים ואף משהו מן האדם. פרי גרמנים ורוח העם הרוצח הזה.
38
מספיק עם הבורות!
ניסים | 13-01-2015 20:06
משמעותה של המילה פרוטו הוא "קודם" לא "גורם" אז פרוטו-נאציזם זה קודם לנאציזם (במהותו, כלומר) וממש לא המקור לנאציזם. אגב הגעתי עד סוף הכתבה וטענות הנגד הבהירות והמנומקות היטב שלך על טיעוניו פשוט לא הגיעו. כנראה שזו הרמה
39
מה אתם רוצים שיגיבו למי שמחכה למחנות השמדה
אריק1 | 20-01-2015 0:06
ולא- פרוטו נאצית לא אומר הגורם לנאצים
40
אכן, יש רבנים חרדליים שמשנתם דומה לנאו נאציזם
ל. פרייליך ילינק | 18-07-2018 14:33
האשמה אינה בגורביץ אלא בהם ובפסיקותיהם, כגון הרב אליהו ודומיו
41
מחנות השמדה לעמלקים?
לאה פריייך | 20-02-2019 23:24
זה מה שאתם אומרים על גורביץ, אבל מה אתם אומרים על בעלי האמירות המבהילות העולות מהציטוטים שאתם עצמכם הבאתם כאן? אתם רוצים במחנות השמדה לעמלקים וכיו''ב?