פיוטרקובסקי: "אין מושג כזה הטרדה מינית" - סרוגים

פיוטרקובסקי: "אין מושג כזה הטרדה מינית"

אשת ההלכה וממקימי פורום 'תקנה' התייחסה היום לאפשרות שמשה קצב ישוחרר בקרוב מהכלא. "חנינה לקצב? לא יעלה על הדעת. קצב בייש את כולנו"

author-image
פיוטרקובסקי: "אין מושג כזה הטרדה מינית"
  (צילום: אורן נחשון/פלאש90)

"אין מושג כזה 'הטרדה מינית'. מטרד הוא זבוב, שמעיפים וחסל. כל הטרדה היא פגיעה וכך צריך להתייחס אליה", כך אמרה היום (שני) מלכה פיוטרקובסקי במהלך אירוע לציון יום האישה הבינלאומי באוניברסיטת בר אילן.

פיוטרקובסקי, ממקימי פורום 'תקנה', התייחסה לדיווחים לפיהם הנשיא לשעבר משה קצב, צפוי להשתחר מהכלא בקרוב: "קצב בייש את כולנו. מעשיו הם בושה למוסד הנשיאות ולמדינה. מעשיו היו ידועים גם בתפקידיו הקודמים, וכולם שתקו".

פיוטרקובסקי אמרה את הדברים והבהירה כי חל איסור לעמוד מנגד כשנחשפים לעוולה ולאלימות. "חוויתי תאונה חזיתית בין ההלכה למציאות כשנודע לי שחברה קרובה היא אישה מוכה שנאבקת על חרותה ולא מצליחה לקבל גט. זה היה שבר עבורי ולא יכולתי לעמוד מנגד. אני רואה בכך אחריות להיות מעורבת בכל גוף וארגון שמטרתו ליצור שידוך בין רוח ויהדות, מסורת והלכה. אני מאמינה שאפשר להגיע לתוצאות מדהימות בתנאי שיפזרו את הכנסת. ובימים אלו שיש הטוענים לקצר את תקופת מאסרו של קצב, לצד החרפה של רב ראשי שמואשם בפלילים וראש ממשלה שהורשע – זוהי בושה לכולנו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
7 תגובות - 7 דיונים מיין לפי
1
פוסטמה. היש תרופה לפמיניזם?
| 14-03-2016 17:51
2
חוץ מנקמה וצפיה בבזיונו - מה תועלת בהמשך מאסרו?
| 14-03-2016 17:56
את הלקח הוא ואולמרט למדו כבר בגדול בעצם ההרשעה ולא ישובו לסורם. להודות לא ניתן להכריח אותו כי זו זכות בסיס לכל אדם להאמין בחפותו ישיבתו בכלא גם לא תרפא את פצעי הנשים המסכנות. אז מה השארת לנו? רשעות טהורה, נקמה מגעילה, ורצון לראות דם! שום תועלת מעשית! להקיא !!!
3
מישהו שאל אותה? מה זה כל
ברכה עיני | 14-03-2016 23:08
הפופוליזם הזה. היומרה הזו להגיד לאחרים מה לעשות היא פשוט יוהרה וגאוה. לצערי, רבים מרבני הציונות הדתית נגועים בצרה הזו והנשים בעקבותיהם. לא לחינם קרא להם מרן הרב הראשי שפירא זצ"ל "רעבעלך". אנחנו עוד נשלם מחיר גדול שיתבטא בהדרה של הנוער מההלכה.
4
סתם מלהגת
| 15-03-2016 0:49
5
תגובה
למגיבים | 15-03-2016 6:38
1. ניבול פה אינו תוכנית עבודה. 2. נקמה - לשיטתך כל נאשם נכבד מספיק שיורשע כדי לשחררו קצב- הורשע לא התחרט ממשיך להאשים את הנשים הנפגעות ועל זה מגיע לו שחרור מוקדם - שכל ישדר אולמרט - הורשע שהשחתת המערכת ולפני שנכנס לכלא דאג להבהיר שהוא צדיק ונקי ולכן לדעתך יש לשחררו 3. סתם מלהגת - מה אמרת נכוןלא נכון צודק לא צודק איזה מזל שיש טוקבק ניתן ללכלך באנונימיות. אכן הטרדה מינית היא מחלה כואבת וככל שיותר אנשים ונשים יילחמו בה היא תצטמצם
6
אותך לא שאלו - אותה כן שאלו
ברכה יקרה | 15-03-2016 10:49
ולכן היא מדברת
7
משה קצב ראוי לנשיאות מדינת "ישראל",
| 20-03-2016 22:36
ומדינת "ישראל" ראויה לנשיא כמשה קצב. הוא לא בייש את המדינה, המדינה היא שיא הבושות שלנו יהודים.