תגידו מזל טוב: הזוג נתניהו חוגג 'חתונת כסף' - סרוגים

תגידו מזל טוב: הזוג נתניהו חוגג 'חתונת כסף'

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה חוגגים היום את 'חתונת הכסף' המציינת 25 שנות נישואים. את החופה אז ערך הרב ישראל לאו בנוכחות ראש הממשלה ושר החוץ, בבית הוריו של נתניהו

תגידו מזל טוב: הזוג נתניהו חוגג 'חתונת כסף'
  חוגגים 25 שנות נישואים ביחד. נתניהו (עמוס בן גרשום, פלאש90)

"סגן שר החוץ בנימין (ביבי) נתניהו עומד להינשא היום. רעייתו המיועדת היא פסיכולוגית לילדים שרה בן-ארצי" כך דיווח העיתון ידיעות אחרונות היום בדיוק לפני 25 שנה, על חתונת בני הזוג נתניהו שהיום אם כן, חוגגים את 'חתונת הכסף'.

למחרת דיווח העיתון כי "בטקס צנוע שבו נכחו קומץ בני משפחה ואורחים ספורים – ראש הממשלה ורעייתו, ושר החוץ – נשא אתמול סגן שר החוץ בנימין (ביבי) נתניהו את חברתו זה שנתיים, שרה בן ארצי, לאשה." יש לציין כי אמנם היום נתניהו הוא גם ראש הממשלה וגם שר החוץ, אך לפני 25 התחלקו התפקידים בין יצחק שמיר ז"ל לבין יבדל לחיים ארוכים דוד לוי שכיהן כשר החוץ.

עוד נכתב בעיתון כי "נתניהו (41) הכיר את את אשתו (32) כשעבדה כדיילת אוויר ב'אל על'. הכלה מקרית-טבעון, היא עתה פסיכולוגית ילדים. הקידושין נערכו אתמול בירושלים בבית הוריו של נתניהו וערך אותם הרב הראשי של תל אביב, הרב ישראל לאו."

שנתיים לאחר מכן נבחר הרב לאו לתפקיד הרב הראשי לישראל ומאז הספיק לחזור לתפקיד רבה הראשי של תל אביב.

לזוג נתניהו נולדו שני בנים יאיר ואבנר, הוא עצמו נבחר לראש ממשלה בבחירות האישיות בשנת 96', כשהוא גובר על שמעון פרס, להפסיד בבחירות לאהוד ברק בשנת 99', לחזור לפוליטיקה אחרי חופשה בשנת 2003, לכהן כשר האוצר, כיו"ר האופוזיציה ומשנת 2009 הוא מכהן כראש הממשלה.

רק לאחרונה נולד לבנימין נתניהו נכדה שלישית מבתו נועה, שנולדה מנישואיו הראשונים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
כמה זוגות לא יחוגגו מפני חולשת ביבי וסיעתו
מנדל | 03-03-2016 17:38