נתניהו מציג: הפתרון שישים קץ לגל הטרור - סרוגים

נתניהו מציג: הפתרון שישים קץ לגל הטרור

ראש הממשלה,בנימין נתניהו, ערך סיור לאורך תוואי הגדר הנבנה באילת והתייחס לתכנית העתידית. "להקיף את כל מדינת ישראל בגדרות"

נתניהו מציג: הפתרון שישים קץ לגל הטרור
  (צילום ארכיון:Alex Kolomoisky/POOL/פלאש90)

"להקיף את כל מדינת ישראל בגדרות", זוהי תכניתו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, במלחמה הטרור.

במהלך סיור שערך היום (שלישי) בתוואי הגדר הנבנה מצפון לאילת התייחס נתניהו לתכנית העתידית והבהיר כי היא צפויה לתת מענה גם לבעיית המנהרות הנחפרות מעזה אל תוך שטח ישראל.

"היתרון של הבניה בגבול ירדן ולאורך גבול מצרים הוא שאין כאן מבנים צמודי גדר לא במרחק ק"מ ולא שני ק"מ, שיכולים להוות פירים".

נתניהו הבהיר כי "זה לא המצב בעזה. בפוטנציה זה גם לא המצב ביהודה ושומרון, שם יש מבנים בנויים צמודים לקו ההפרדה שאנחנו שוקלים להקים. שם כאשר בונים גדר צריך לקחת בחשבון שבונים מנהרות מתחת".

נתניהו אף תקף את השמאל: "מי שאמר שלשטח אין חשיבות בעידן המודרני, שיילך לעזה. בסופו של דבר במדינת ישראל כמו שאני רואה אותה תהיה גדר שתקיף את כולה. האם אנחנו רוצים להגן על הווילה ולהקיף את כל מדינת ישראל בגדר ובמכשול? כן".

נתניהו הוסיף ואמר כי "בסביבה שבה אנו גרים עלינו להגן על עצמנו מפני חיות הטרף. אנחנו מכינים תכנית רב שנתית להקיף את כל מדינת ישראל בגדרות ביטחון כדי להגן על עצמנו במזרח התיכון כפי שהוא. בנוסף לזה אנחנו מכינים תכנית לסגור את הפרצות בגדר הביטחון ביהודה ושומרון".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
יפריע לפריצה של כוחותינו
"הבמחנים אם במבצרים" | 10-02-2016 2:34
2
שתי גדות לגדר
אלי | 10-02-2016 5:44
זו לא שלנו, אף זו גם כן.
3
פתרון פרימיטובי
אלי | 10-02-2016 6:14
חודרים למחשבים של הצבא, חותרים מתחת רגלינו, טילים "מטפטפים" מעלינו והאויב בתוכינו - תפקיד הגדר להסיח את דעתנו: "קינדעלה, שלעופן זי גוט".