אלעזר שטרן: "גברת שקד, א"י נקנית בייסורים לא בזיופים"

אלעזר שטרן: "גברת שקד, א"י נקנית בייסורים לא בזיופים"

חבר הכנסת אלעזר שטרן תוקף בחריפות את התנגדותה של שקד להצעת החוק שלו שנועד לאפשר יום שבתות במקרה של משאל עם. "ארץ ישראל נקנית בייסורים, הגב' שקד, לא ברמייה"

author-image
"גברת  שקד, א"י נקנית בייסורים לא בזיופים"
  (צילום: Hadas Parush/Flash 90)

חבר הכנסת מ'יש עתיד', אלעזר שטרן, יוצא בחריפות נגד החלטתם של שרת המשפטים, איילת שקד, ושל שר התיירות יריב לוין, לאחר שהשניים טרפדו את הצעתו לקבוע יום שבתון ביום שבו ייערך משאל עם, הצעה שהם העבירו בקדנציה הקודמת.

"בקדנציה הקודמת העבירו חה"כ איילת שקד ו- יריב לוין חוק משאל עם כשהם נימקו זאת: "לעריכת משאל עם נודעת חשיבות רבה לשם שמירה על אחדות העם במקרה של גיבוש הסכם". החלטה גורלית, פעם בדור – חשוב שכל העם יבוא להצביע", פתח שטרן.

"האמנתי להם", הוא הדגיש והוסיף כי "לכן הצעתי כבר אז לאפשר ביום זה יום שבתון כמו בבחירות לכנסת ואפילו לרשויות המקומיות. לוין, למרות שהצביע אז בעד יום שבתון טרפד זאת בתרגילים פוליטיים מלוכלכים. כשהרמתי יד הוא הסביר לי שזאת הפוליטיקה".

שטרן הוסיף כי "היום יריב לוין התחמק מהצבעה ואיילת שקד הצביעה נגד הצעת החוק שלי שקובעת כי במקרה של משאל עם יהיה גם יום שבתון במשק. הצעה שנועדה לאפשר לכל העם להצביע במקרה של ויתורים כואבים".

בסוף דבריו תקף שטרן את איילת שרקד ופנה אליה: "ארץ ישראל נקנית בייסורים, הגב' שקד, לא ברמייה, לא בזיופים ואף לא בגניבת דעת".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
כרגיל אלעזר שטרן בוחר בדמגוגיה זולה
אלון | 03-02-2016 20:29
2
יום השבתון הוא שריד לשלטון הסוציאל-קומוניסטי
אפי | 04-02-2016 1:33
ששרר בראשית ימיה של המדינה שהיתה של מפא"י. בחייאת 5 דקות של השקעה למשהו שישפיע על כל חיינו מצדיקות בזבוז מיליארדים? מי שבזוי ונמנע מלהצביע בשל כך מוטב יצביע כלל. שטרן (וגם שקד) יודעים שהצד הימני הרבה יותר אידאולוגי ואכפתי מהשמאל המפונק, זה שורש המחלוקת