החוצפה: "3 פלסטינים נהרגו במזרח ירושלים" - סרוגים

החוצפה: "3 פלסטינים נהרגו במזרח ירושלים"

בתקשורת הזרה דיווחו על הפיגוע בשער שכם, כהריגת שלושה פלסטינים. ראש לשכת העיתונות הממשלתית ניצן חן: "הפעם לא נעבור בשתיקה, נשקול לשלול תעודות עיתונאי מעיתונאים ועורכים אשר מתרשלים בעבודתם, ונותנים כותרות ההפוכות מן המציאות"

החוצפה: "3 פלסטינים נהרגו במזרח ירושלים"
  הכותרת המסולפת באתר CBS (צילום מסך)

"שלושה פלסטינים נהרגו באלימות היומיומית שנמשכת" כך תיארו באתר CBSnews את פיגוע הירי והדקירות הרצחני בשער שכם בו נרצחה לוחמת משמר הגבול הדר כהן הי"ד ונפצעו עוד שני לוחמים.

בחשבון הטוויטר של רשת אל ג'זירה תואר הפיגוע: "שלושה פלסטינים נורו ונהרגו בידי שוטרים ישראלים בשער שכם במזרח ירושלים הכבושה. דיווחים נוספים בהמשך".

זו אינה הפעם הראשונה בה אתרי החדשות בתקשורת הזרה מדווחים על פיגועים נגד ישראלים בצורה הפוכה לחלוטין מהמתרחש, כשדווקא המחבלים הערבים הם שזוכים להבלטה. העיתונאים שמדווחים מישראל זוכים להטבות כגון ויזת שהייה בישראל, תעודת עיתונאי ושיתוף פעולה עם התקשורת והממשלה.

12640284_10207323466498499_5335529278385115776_o

ראש לשכת העיתונות הממשלתית ניצן חן, התייחס היום בעמוד הפייסבוק שלו לתופעת הכותרות השקריות וכתב: "הפעם לא נעבור בשתיקה, נשקול לשלול תעודות עיתונאי מעיתונאים ועורכים אשר מתרשלים בעבודתם, ונותנים כותרות ההפוכות מן המציאות."

ממשרד החוץ נמסר בתגובה: ״הכותרת של cbs מהווה חוצפה שאין כדוגמתה, כותרת מוטה ושיקרית. אנחנו פועלים לתיקונה״. וזו בינתיים אכן שונתה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
מי היה יותר גרוע הנאצים שטבחו בנו?
| 03-02-2016 18:51
אם יבוטל חידוש גזרת הגיוס לא יה' עוד פיגועים !!!!!!!! כל ראשי הישיבות והמנהיגים שיש להם חלק בחוק המחודש של שמד הגיוס, על ידי שמעודדים את נציגיהם שחתמו על החוק החטא החמור של גיוס בני ישיבה לא יכולים לומר עינינו לא ראו - אחרי שרואים בחוש את ההרס הגדול שיש בצבא זנות ברבים וכו'. אשריכם חכי"ם משומדים. "השטן צה"ל ולפיד גאים בכם" הבריסקער רב אמר בשנת תש"ח בנוגע ללקיחת כספים מהמדינה שהתורה אינו קנין הרמי"ם, כל שכן שנשמות ישראל אינו קנין הרמי"ם. הדם על ידיכם... כל צרות עם ישראל בגלל “חידוש גזרת הגיוס” השמד וזימה = ב-צהל ימ”ח. הגזרה התחדשה ע”י חברת הכלבים הכופרים -גפני פרוש ליצמן מוזס חכי”ם ש”ס ג’ וכו’ ומנהיגיהם המשכילים העמלקים המסיונרים הארורים “כת ערב רב”… בעצת מועצת גדולי הרפורמים והקונסרבטיבים, חז"ל כבר גילוי לנו שבני בניו של "המן" למדו תורה בב"ב, וכהיום החרדקי"ם ממשיכים דרכו של המן ימ"ש וזכרו, בהדרכת הכלבים פלג המשכילים -שטימן סכנה ליהדות! אמרו חז"ל גדול המחטיאו יותר מן ההורגו, האם לא רואים איזה חורבן יש בהצבא השמד והניאוף? ואלו "הלוחמים במסירות נפש והולכים למעצר בשביל כבוד שמים, הם שלוחי הציבור של כל כלל ישראל במלחמה לד' בעמלק דור דור נגד המדינה הטמאה" פלג המשכילים ב"ב לא יכולים לומר 'ידינו לא שפכו את הדם' "ברור כשמש" שכל אותם הפשרות שהמנהיגים והנציגים החרדים-המסיונרים -מזרע "עמלק" עושים עם הממשלה הוא רק בכדי שיכלו לקבל כספים ותקציבים שונים, ואם לא היו לוקחים כסף מהמדינה בוודאי שלא היו גוזרים גזירות כאילו נגד הציבור החרדי"
2
לגרש את העיתונאים
טובה | 03-02-2016 19:25
האנטישמים מהמדינה-כל עיתונאי שמסלף בזדון וברשעות לגרש מיד- די נמאס מהאיפוק של כל הגורמים במדינה- הדם שלנו אינו הפקר - "פרחים "נהרגים- להרוס ולגרש את משפחות המפגעים. לגרש אותם לאירופה - אירופה תקבל אותם "בזרועות פתוחות"
3
עבור CBS, AJE יהודים אינם בני אדם. לכן לא דיווחו
אפרים | 04-02-2016 10:11