מרצ התקפלה: "הדברים לא הובנו כהלכה" - סרוגים

מרצ התקפלה: "הדברים לא הובנו כהלכה"

מפלגת מרצ הסירה מדף הפייסבוק שלה את הפוסט הקורא להחרים מסעדה רק משום שבעליה החליטו לשמור שבת. "מכבדים את זכותו הלגיטימית של כל אדם ועסק לבחור את דרכו"

מרצ התקפלה: "הדברים לא הובנו כהלכה"

בעקבות הסערה שהתעוררה בעקבות הפוסט שקרא להחרים מסעדה רק בשל כוונת הבעלים להתחיל לשמור שבת, ולאחר שספגה חיצי ביקורת גם מהשמאל, מפלגת השמאל הקיציוני, מרצ, הסירה את הפוסט מדף הפייסבוק שלה וטענה כי הדברים לא הובנו כהלכה.

בפוסט ההבהרה שפורסם בדף הפייסבוק של מפלגת מרצ ברעננה, שם עלה גם הפוסט המקורי, נכתב: "הערב הוסר מהדף הרשמי של מרצ רעננה פוסט המבטא דעה אישית שלא הובנה כהלכה. אנו מצרים על אי ההבנה ועל מי שנפגע כתוצאה ממנה".

עוד נאמר בפוסט כי "דרכינו היא לעודד ולפעול למען חופש ופתיחת מקומות בילוי בסופי שבוע, בצד זה אנו מכבדים את זכותו הלגיטימית של כל אדם ועסק לבחור את דרכו".

לכידה

כאמור, חברת מועצת העיר מטעם מרצ ברעננה, עדית דיאמנט, קראה בסוף השבוע לציבור להחרים מסעדה בעיר, רק מפני שהבעלים החדשים שלה החליטו להפוך אותה למסעדה כשרה וסגורה בשבת.

"מסעדת ריבר רעננה החל מסוף השבוע הזה הפכה כשרה וסגורה בששי שבת", נכתב בעמוד הפייסבוק של מרצ ברעננה בשמה של דיאמנט. "ממה שהבנתי מדובר בבעלים חדשים שהנושא חשוב לו. בתור לקוחה ותיקה של המסעדה וכתוצאה מכך שמעט מאוד מסעדות ברעננה פתוחות בשישי בערב ועוד פחות עושות משלוחים אני נפגעת אישית מהשינוי ומתכוונת באופן מוחלט להימנע מלהגיע למסעדה גם בימים אחרים. אני קוראת לכל מי שהנושא חשוב לו לעשות כמוני. חשוב שהציבור החופשי ברעננה יביע את דעתו וגם יצביע ברגליים אם אנחנו רוצים שלמישהו יהיה אכפת מהצרכים שלנו".

דבריה של דיאמנט עוררו, כאמור, סערה רבתי בכל חלקי הקשת הפוליטית ודבריה זכו לגינוי גם מצד חברי מפלגות השמאל, דבר שבסופו של יום הביא אותה להתנצל ולהסיר את הפוסט.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו