הרב אמנון בזק: על נקודת האור שבגל הטרור - סרוגים

הרב אמנון בזק: על נקודת האור שבגל הטרור

בהודעה שפרסם מתייחס הרב אמנון בזק לגבורתם של האזרחים המסתערים על מחבלים בזירות פיגוע מבלי לחשוש גם כשהם אינם חמושים. "תודה שאתם בכלל לא מודעים למה שאתם באמת – גיבורים"

הרב אמנון בזק: על נקודת האור שבגל הטרור

הרב אמנון בזק מרבני הר עציון מתייחס לגל הטרור השוטף את הארץ כבר קרוב לארבעה חודשים, ומבקש לשים דגש על האומץ של האזרחים המסתערים על המחבלים גם כשהם לא חמושים בכדי להציל יהודים נוספים.

"הם מופיעים כמעט בכל ניסיון פיגוע, אלו שהצליחו ואלו שב"ה נמנעו – הגיבורים האמיתיים של ישראל", כותב הרב בזק.

לדבריו: "הם מספרים בפשטות על מה שהם עשו – כיצד התמודדו עם המחבלים, רדפו אחריהם, חתרו למגע, מבלי שהם חשים שיש משהו חריג בגבורתם. אם יש נקודת אור באירועים הקשים שאנו עוברים, באובדן ובסבל, הרי זו הם – אלו שבניגוד לכל אינסטינקט טבעי לברוח מן הסכנה, הם מישירים את מבטם אליה ופועלים על פי צו מצפונם, אומץ לבם ונחישותם. במכולת ובפיצוציה, ברחוב ובבית, הם תמיד שם".

הרב בזק מתייחס לאזרחים המסתערים גם כשהם לא חמושים הישר ללב הסכנה: "קשה לפעמים לקלוט מאין הם שואבים את האומץ לצאת בידיים חשופות או בעגלות סופרמרקט מול רוצחים אכזריים עם סכינים, ומה באורח חייהם הכשיר אותם לאותם רגעים קצרים של מאבק בין חיים למוות. מכל מקום, אנו החיים לצדם של אותם גיבורים, מבקשים מדי פעם לעצור ולהצדיע לאלו הצצים לרגע ואז חוזרים לאלמוניותם, ולומר פשוט: תודה. תודה שאתם חיים כאן בתוכנו. תודה על החיים שהצלתם ועל הפיגועים שמנעתם. תודה שאתם בכלל לא מודעים למה שאתם באמת – גיבורים".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו