הדמוגרף יעקב פייטלסון: הרשות מעלימה את בריחת הערבים מיו"ש

הדמוגרף יעקב פייטלסון: הרשות מעלימה את בריחת הערבים מיו"ש

הדמוגרף יעקב פייטלסון חשף כי הרשות הפלסטינית מעלימה נתוני הגירה שליליים עצומים ומכלילה גם את תושבי חו"ל במרשם האוכלוסין כדי להגדיל את הסיוע מהאיחוד האירופי

הרשות מעלימה את נטישת הפלסטינים לחו"ל
  הפלסטינים נוטשים בהמוניהם (עבד אלרחים חאטיב/פלאש90)

הדמוגרף יעקב פייטלסון אומר כי בתוך עשור, עד שנת 2026, צפוי להשתוות מספר היהודים הנמצאים בישראל למספר היהודים ברחבי העולם. את הדברים אמר פייטלסון אתמול (ב') בכנס השנתי של מכון התורה והארץ, במושב שעסק בשינויים הדמוגרפיים שלהם השלכות הלכתיות, שכן ברגע ש"רוב יושביה עליה" – רוב עם ישראל בארצו, ישנו שינוי במעמדם של חלק מהמצוות התלויות בארץ, שינוי עליו דיבר בכנס הרב הראשי הרה"ג דוד לאו .

פייטלסון אמר עוד כי נתוני הילודה של נשים יהודיות בישראל עולים, בעוד ברחבי העולם ישנה מגמה שלילית ביחס למספר היהודים.

בנוסף סקר פייטלסון את נתוני הערבים החיים בישראל, וחשף כי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה של הרשות הפלסטינית, כמו גם הלשכה של ארה"ב, מעלימות או משנות את נתוני ההגירה השלילית הגבוהים של ערבים מיהודה ושומרון לחוץ לארץ, אשר עומדים לדבריו על כ-10,000 מהגרים בשנה.

IMG_0083

הדמוגרף יעקב פייטלסון בכנס מכון התורה והארץ

 

לדבריו, בפגישה שלו ושל כמה מעמיתיו למקצוע עם אחד מבכירי המנהל האזרחי לפני מספר שנים, נאמר להם בידי הבכיר כי במנהל האזרחי מודעים לתופעה, אולם הם מתייחסים אף הם רק לאותם נתונים של הרשות הפלסטינית, אשר בן השאר לא מוציאה ממרשם האוכלוסין מהגר עד לשבע שנים מזמן ההגירה, בעוד בעולם הוא יוגדר כמהגר באופן כמעט מיידי. בנוסף טען פייטלסון כי ילדי מהגרים ערבים המגיעים לביקור ברשות, נספרים באופן מיידי כתושבים על אף שהם גרים בחו"ל.

לדבריו מדובר במאות אלפי ערבים שאינם מתגוררים כאן אך רשומים כתושבים בידי הרשות. הדבר נועד עבור לוחמה פסיכולוגית, וכן בכדי להגדיל את כספי הסיוע של הקהילה הבין לאומית, אשר מחולקים על פי מספר נפשות.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
לעזור להם להחליט
משה | 26-01-2016 21:23
כדי לעזור להם להחליט ומהר אני מציע לעזור להם וכמו שאין לי ארץ אחרת אין לנו גם דרך אחרת השיטה שלי אינה של מצליח. רק היא תצליח. לוקח זמן למנהיגים מונהגים, אבל לבסוף לומדים. אז מה הפנימו המנהיגים? משביקשתי מהם זה שנים הרבה. אנחנו רק עם שני סמני V חסרים עוד שני סעיפים לסמן ב- V. רק אז יהיה פה שקט מוחלט. אני ערב לכך. אחרת כולנו נבכה. הנה המתכון המנצח 1. להרוג את המחבל = היום הורגים ואני מסמן V 2. להרוס את ביתו-ביתם = היום הורסים ואני מסמן V 3. לגרש את כל משפחתו מהארץ = עדיין מגמגמים אבל אנחנו בדרך לשם ובדרך לסמן עוד V 4. לחלט הקרע שלהם לטובת משפחות הנרצחים. = עד שלא תבצעו זאת הסכסוך ימשך. כי רק כך נגאל ונבנה אדמות העם מצפון עד נגב רק אז ישרור כאן שקט מוחלט ולא טרור 5. רק כך יפסקו הרציחות וערבי שרוצה לחיות יחיה ומי שרוצה למות להרוג, להרוס, לגרש ולהוריש. 6. האמור כולל כל ערבי- גם אלה שגרים בישראל והחוק הבינלאומי ילמד לחיות עם זה. 7. כל הדיבורים על הסדר עם האיסלם הם עורבא פרח. 8. תפנימו זורק אבן הוא רוצח הוא רוצח הוא רוצח גם אם הוא ילד. 9. יהודים תרימו את הראש ותוציאו את הלשון שלכם מהישבן של מה יאמר העולם, במקום ללקק תבעטו לו בראש. 10. כשתכבדו את עצמכם יכבדו אתכם. נ.ב. שולי החברה, הפרופסורים והסופרים והשחקנים והמכוערות, כל אוכלי החינם היורקים לצלחת המוגשת להם. אלה הם אומללי דעת שקיומם הכרחי משהו. כדי ללמוד מהתנהגותם בת הבלייעל, מה לא לעשות. "לֹא תִשְׂנָא אֶת אָחִיךָ בִּלְבָבֶךָ הוֹכֵחַ תּוֹכִיחַ אֶת עֲמִיתֶךָ וְלֹא תִשָּׂא עָלָיו חֵטְא." תירק בפרצופו של האומלל