נתניהו: "ההתנחלויות תופסות שטח קטן, אפשר לדון עליהן" - סרוגים

נתניהו: "ההתנחלויות תופסות שטח קטן, אפשר לדון עליהן"

ראש הממשלה התייחס לסכסוך עם הפלסטינים ואמר כי אבו מאזן מסרב להיפגש איתו. עם זאת הוא הבהיר כי "אפשר להגיע לפתרון בנושא ההתנחלויות"

נתניהו: "ההתנחלויות תופסות שטח קטן, אפשר לדון עליהן"
  (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, התראיין היום (חמישי) בפני כלי התקשורת בפורום הכלכלי הנערך בדאבוס שבשוויץ והתייחס לנושאים שעל סדר היום ביניהם האיון האיראני והסכסוך הישראל פלסטיני.

בדבריו, שהובאו באתר ערוץ 10, התייחס נתניהו לאיום האיראני ואמר כי "הסוגייה לא הייתה מעולם מה קורה עכשיו, אלא איך מונעים את מה שיהיה בהמשך", הבהיר ראש הממשלה, "תמיד אמרתי שאפשר להשיג סנקציות כלכליות לצד איום צבאי כדי להסיט לאחור את התכנית של איראן".

נתניהו הוסיף כי "החשש שלי הוא שאחרי זמן מסוים איראן תוכל לחזור לתכנית כי אין קשר בין הסרת הסנקציות לבין ההתנהגות של איראן. היא תמשיך לשלוח את הטרוריסטים שלה במזרח התיכון".

בנוסף, נתניהו התייחס גם לסכסוך עם הפלסטינים והדגיש כי אבו מאזן הוא זה שמסרב להיפגש איתו: "שורש הסכסוך עם הפלסטינים הוא שהם לא מכירים ביהדותה של מדינת ישראל, הם יכולים לפתור את זה, ואז אפשר להגיע לפתרון על נושא ההתנחלויות".

"בעבר נפגשתי עם אבו מאזן, עכשיו זה לא קורה", המשיך נתניהו, "ההתנחלויות תופסות שטח קטן מאוד, וזה משהו שאפשר לדון עליו. אני תמיד מזמין את אבו מאזן – אמרתי את זה בפריס, בדאבוס, באו"ם, והוא מסרב לבוא. הוא מעדיף לעקוף את התהליך מסביב, ולא ככה נפתור את הבעיה. אנחנו צריכים לשבת ולדבר – אני מקווה שהם ישנו את דעתם".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
מה זה ״התנחלוית״ בכלל? יישובים היא המילה הנכונה
אליהו | 21-01-2016 22:35
כל הארץ היא שלנו, גם שכם, רם-אל (אללה) ועזה.