גלאון לליברמן: "אבסורד שאתה עדיין לא בכלא" - סרוגים

גלאון לליברמן: "אבסורד שאתה עדיין לא בכלא"

מתקפה חריפה של יו"ר מפלגת מרצ, זהבה גלאון, נגד חבר הכנסת אביגדור ליברמן, בעקבות דבריו נגד ארגוני השמאל ונגד עזרא נאווי. "לא שונים ממרדכי ואנונו - מדובר בבוגדים נטו".

author-image
גלאון לליברמן: "אבסורד שאתה עדיין לא בכלא"
  (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

יו"ר מפלגת השמאל הקיצוני, מרצ, חברת הכנסת זהבה גלאון, תקפה אמש (שבת) בחריפות את דבריו של יו"ר 'ישראל ביתנו', חבר הכנסת אביגדור ליברמן, בעקבות דברים שאמר האחרון נגד ארגוני השמאל ועזרא נאווי.

"עם כל הרצון שלנו לשמור על פוליטקלי קורקט ולהיות מנומסים, יש דברים שאתה צריך להגיד כפי שהם. מבחינתי שני הגופים האלה זה לא חופש הביטוי, זה בצע כסף. הם לא שונים מאודי אדיב, לא ממרדכי ואנונו – מדובר בבוגדים נטו".

ליברמן הוסיף כי "אני חושב שעזרא נאווי זה לא שטות. זו מערכת משומנת שמקבלת מיליוני שקלים. פה יש הזרמה ממוסדת מגורמים הכי עוינים למדינת ישראל. לא רק האיחוד האירופי, לא רק מדינות. גם מאותן קרנות שמממנות את חמאס. הם גם מממנים את 'בצלם' ו'שוברים שתיקה'".

"לא יכול להיות שתוך כדי מבצע צוק איתן הולכים 'בצלם' ו'שוברים שתיקה' ומחפשים חומר מרשיע נגד חיילי צה"ל. תוך כדי מבצע מעבירים את החומר הזה לגורמים הכי עוינים. זה לא מתקבל על הדעת", אמר ליברמן.

בתגובה לדבריו פרסמה גלאון דברים חריפים נגדו ואף ירדה לרמה האישית: "אביגדור ליברמן, במילון ליד הערכים 'בצע כסף' ו'בגידה באינטרס הציבור' מופיעה התמונה שלך. הימצאותך כחבר כנסת באופוזיציה היא אבסורד כפול: פעם אחת כי המעשים שלך מכשירים אותך להיות שותף טבעי בממשלת הגזל של נתניהו ובנט, ופעם שנייה כי אתה עדיין לא בכלא".

גלאון הזכירה גם את פרשת 'ישראל ביתנו' ואמרה: "כשחצי מחברי המפלגה שלך נחקרים בחשד לגניבת עשרות מיליוני שקלים מכספי ציבור – זה נקרא לבגוד בציבור בגלל בצע כסף. כשארגוני שמאל מפרסמים מיוזמתם, תוך עמידה בפסיק הכי קטן של הוראות החוק, את כל מקורות המימון שלהם עד השקל האחרון – קוראים לזה שקיפות וטוהר מידות. כשאיווט ליברמן מנהל באמצעות בני משפחתו ומקורביו חשבונות בנק עלומים בקפריסין שמתמלאים במאות אלפי שקלים שאף אחד לא יודע מאיפה הגיעו, וכשמסתבר שהנהג שלו מנהל עבורו חברות קש שמקבלות כסף מעבריינים מורשעים בחו"ל – לזה קוראים בצע כסף."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
בתכלס צודקת . וגל-עון אף פעם לא הייתה "כוס התה" שלי
איש יהודי | 17-01-2016 9:59
2
טוב שיש לנו גלאון אחת בכנסת
חיים | 19-01-2016 22:33
שכל העם ידע מה זה רשע נטו!