מחוקק חוק השבת מגלה מדוע אינו חובש כיפה - סרוגים

מחוקק חוק השבת מגלה מדוע אינו חובש כיפה

במפגש עם פעילי 'שלום עכשיו' נשאל חבר הכנסת שפועל לקידומו של חוק השבת מדוע אינו חובש כיפה וענה כי במקום ממנו הוא בא אין משמעות לחבישת כיפה"

מחוקק חוק השבת מגלה מדוע אינו חובש כיפה
  (צילום: יונתן זינדל/פלאש90)

ח"כ מיקי זוהר (ליכוד) נועד היום (שלישי) בכנסת עם פעילי ארגון השמאל הקיצוני "שלום עכשיו".

על רקע אירועי השבוע האחרון זוהר נדרש למניעים שהביאו אותו לחוקק את חוק השבת ואמר כי "הדרך היחידה להצדיק את קיומנו בארץ הזו היא רק בזכות יהדותנו, זו האמונה שלי. העם היהודי שומר על המסורת שלו כבר אלפי שנים, תשאלו את הסבים של הסבים שלכם. אני לא חושב שמישהו יכול לערער על עדות של עם שאלפי שנים מציין באדיקות את היהדות שלו"

ח"כ זוהר נשאל על ידי הצעירים מדוע אינו חובש כיפה וענה: "יש הרבה גוונים ליהדות. במקום בו אני גדלתי אין משמעות לחבישת כיפה לא מצאתי בזה באופן אישי משמעות מיוחדת. האמונה שלי היא אמונה פנימית אני לא מרגיש צורך להחצין אותה".

בהמשך התייחס ח"כ זוהר לחוק השבת ואמר: "להמשיך לקיים מסחר בשבת זה בעיניי מעשה אנוכי, אני יודע שאתם, שלום עכשיו, מגיעים מהגישה של דאגה לזכויות האחר, בדיוק כמו שאתם דואגים לערבי שיקבל זכויות שוות אתם צריכים לדאוג לעובדים מוחלשים שצריכים לשרת אתכם בשופינג שפתוח בשבת ולחשוב גם על אנשים שלא רוצים ללכת לעבודה אלא להיות עם המשפחה שלהם ונאלצים ללכת לעבוד".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
דברים כנים!
אלי | 13-01-2016 2:00