חבר מרכז: אף אחד לא יעשה עבורנו את העבודה! - סרוגים

חבר מרכז: אף אחד לא יעשה עבורנו את העבודה!

חברי הבית היהודי, אם לא אתם, אין מי שיעשה את העבודה. יש כאן קרב של ממש ובקרב הזה פשוט אסור לנו להפסיד. הילחמו למען תודעה יהודית. צאו לדרך, שיהיה בהצלחה

חבר מרכז: אף אחד לא יעשה עבורנו את העבודה!

לציונות הדתית יש רק בית אחד – כך הכרזנו ביום הבחירות כאשר כחברי מרכז הבית היהודי פעלנו וקראנו לכלל הציונות הדתית להתאחד תחת מפלגת הבית היהודי. הבטחנו להיות בית נאמן לכל מי שמסורת ישראל והזהות היהודית של המדינה חשובים לו, בין אם הוא חובש כיפה, בין אם לראשו כיפת שמים.

מאז ומעולם, ראה עצמו הציבור הדתי לאומי כגורם שחושב מחוץ לגבולות המגזר, וזהותה היהודית של המדינה בכלל, ושל צה"ל בפרט, חשובים לו מאד. כך היה בגלגולה הקודם של המפלגה, מפלגת המפד"ל, וכך מצופה שיקרה היום בבית המחודש, הבית היהודי.

כבר מספר שנים שגורמים שונים, חלקם בעלי כח והשפעה לא מבוטלים, מנסים בכל דרך לחדור למוקדי כוח על מנת להשפיע על צורתה היהודית של המדינה, תוך השקעת אנרגיות וכספים, תחת מעטה של מילים מכובסות שתפקידן להסתיר את הכוונה האמיתית. מדובר על ערמות חוקים בתחומי דת ומדינה שמונחות על שלחן המליאה, תנועות וארגונים חוץ פרלמנטריים שגלגליהם משומנים בכסף שמקורו מעבר לים, ומטרתם אחת ויחידה: החלשת ה'הגמוניה' האורתודוכסית, כאשר הפעם המאבק התורן עוסק בניסיונם של גופים אינטרסנטים לסגור את ענף התודעה היהודית של הרבנות הצבאית או "לשנות את מתכונתו הנוכחית", זאת כחלק ממערכה מתמשכת אנטי ציונית שאותה מובילים גורמים אינטרסנטים המתעבים כל סממן המדיף חלילה ניחוחות יהודיים וציוניים.

אם תשאלו, מה עם נציגי המפלגות החרדיות? הרי שאיני יודע אם לצחוק או לבכות. אני נוטה להניח שדמותה היהודית של המדינה חשובה להם, אך לצערנו, קצת קשה לאנשיהם לצאת מד' אמות, זה משהו בד.נ.א של המפלגות הללו. החרדים לא נמצאים כעת בעמדה בה הם יכולים לצאת במאבק גלוי למען הרבנות הצבאית ותודעה יהודית, פן יצטיירו כתומכים נלהבים מידי של הצבא, חלילה וחס.

מצד שני, אם מפלגת הבית תיטול על שכמה את התפקיד הטבעי, תתגייס למען הצבא, המדינה, היהדות ומסורת ישראל, סביר להניח שנציגי החרדים בכנסת לא יתנגדו למהלך, שכן גם להם המדינה והצבא חשובים, אני בטוח בכך.

לכן, יצאנו אני ועוד כמאה חברי מרכז המפלגה במכתב חיזוק לנבחרינו בכנסת: אם לא אתם, אין מי שיעשה את העבודה. יש כאן קרב של ממש ובקרב הזה פשוט אסור לנו להפסיד. הילחמו למען המדינה שלנו, מדינה יהודית בארץ ישראל. הילחמו למען הצבא, למען הרבנות הראשית ואחותה הצעירה, הרבנות הצבאית, הילחמו למען תודעה יהודית. צאו לדרך, שיהיה בהצלחה.

==

טוביה ברוקנר  הוא רס"ן במילואים וחבר מרכז הבית היהודי

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
היהדות מזמן לא מעניינת את הבית היהודי
אבי | 06-01-2016 14:59
בנט עסוק בלרוץ בדיזינגוף, אין לו זמן להלחם על הזהות היהודית של צהל.
2
מגיב 1 הוא קורבן לדמגוגיה החרדית אנטי ציונית
גדי | 06-01-2016 17:05
קיימים גורמים חרדיים וגורמים קיצוניים נוספים שמנסים לעשות דה לגיטימציה לפעילות הנפלאה של הבית היהודי. מפיצים שקרים כאלו ואחרים. בבקשה לא להיגרר, מפלגת הבית היהודי עושה עבודת קודש, פגיעה בבית היהודי היא פגיעה בתורה. בגרעינים התורניים, בישיבות , בתלמידי חכמים בארץ ישראל ועוד...
3
כל מילה בסלע
אילון | 06-01-2016 21:23
4
אין "תודעה יהודית"! יש הלכה ושולחן ערוך! די עם הבלוף הזה!!!
| 07-01-2016 8:13
או אתה מקיים את ההלכה או שלא "תודעה" יהודית היא אפס מאופס!