היה פזיז מדי? לא תיפתח חקירה נגד ינון מגל - סרוגים

היה פזיז מדי? לא תיפתח חקירה נגד ינון מגל

חבר הכנסת לשעבר, ינון מגל, שהגיש את התפטרותו מהכנסת בעקבות הסערה שהתעוררה סביבו, לא צפוי להיות מזומן לחקירה פלילית במשטרת ישראל, מכיוון שהראיות נגד חלשות

היה פזיז מדי? לא תיפתח חקירה נגד ינון מגל
  (צילום: יונתן זינדל/Flash90)

פרשת ינון מגל.

חבר הכנסת לשעבר, ינון מגל, שהגיש בצהריים (שלישי) את התפטרותו מהכנסת בעקבות הסערה שהתעוררה סביבו, לא צפוי להיות מזומן לחקירה פלילית במשטרת ישראל, כך דווח בחדשות 10.

על פי הדיווח, חוקרים ביחידת העילית 'להב 433', אמרו כי הראיות נגד מגל חלשות ואין בהן מספיק כדי להוביל לכדי הגשת כתב אישום.

כאמור, מגל בילה את סוף השבוע האחרון בחו"ל ועם חזרתו לארץ הודיע ליו"ר המפלגה נפתלי בנט כי הוא מבקש לסיים את תפקידו כחבר כנסת וזאת בעקבות הפרשה שהתפוצצה סביבו בשבוע האחרון.

מגל מסר לבנט כי למרות שהוא בטוח שאין במעשיו היבט פלילי, הוא מבין שיש שנפגעו מהתנהלותו בעבר ולכן הוא מבקש לפרוש מהכנסת.

השר בנט השוהה במסע הסברה בארצות הברית עודכן בהחלטה, ומסר כי ״קיבלתי את הודעת ההתפטרות של ינון, זהו מעשה ראוי. אני מקווה שההליך בו הוא נמצא יסתיים מהר ככל האפשר ויוכל להתמסר למשפחתו ולהמשך דרכו".

אמש, לאחר פרישתו של מגל מהכנסת ובעקבות טענות רבות כי "פתיחת השורות" נכשלה, הבהיר בנט כי למרות הפרשה המביכה הוא אינו מתכוון לוותר על חזונו.

"זהו יום עצוב עבורי ועבור כולנו", אמר בנט,. לדבריו: "אני נחוש מתמיד בחזוני לתנועה ציונית יהודית חזקה של דתיים וחילוניים יחד. המדינה זקוקה לזה. נרים ראש ונמשיך".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
מר ינון מגל, תחזור בתשובה
FLAVIUS jojo | 01-12-2015 17:40
לא רק שהוא עשה בחכמה כשהוא יצא מהבית היהודי, ינון מגל לא היה צריך להיכנס במפלגה דתית לאומי עם עברו השובב הכל כך מפוקפק, מבלי לחזור בתשובה שלמה לפני כן. אני סבור שכן הוא יחזור בתשובה כמו שצריך, משום שלמרות הכל, הוא איש איכותי עם פוטנציאל עצום. מר ינון מגל, תחזור בתשובה, השם ישתבח שמו יעזור לך ותחזור אלינו כמו גדול. ודבקה כן בבית היהודי.
מי אמר שהוא לא עשה תשובה ?!
| 01-12-2015 22:32
2
לפי דעתי ינון מגל היה ח״כ ראוי. הכנסת צריכה: >>
| 01-12-2015 22:44
1. לפעול על פי ההלכות ועל פי תורת ישראל. 2. ^ חברי כנסת כאלה ^ 3. בהצלחה לכל עם ישראל, ואהבת לרעך כמוך !!! *המשך שבוע טוב *
3
מהכתוב עולה שאם זה לא פלילי,הכל מותר
על מוסר שמעתם? | 02-12-2015 9:20