יהודה גליק: "הריקוד על דמו של מגל חמור ממה שמייחסים לו"

יהודה גליק: "הריקוד על דמו של מגל חמור ממה שמייחסים לו"

איש הליכוד, פעיל הר הבית והמקדש, יהודה גליק, מתייחס לפרשת ינון מגל, שהתפוצצה בשבוע שעבר, ותוקף את כל הרוקדים על דמו. "אני מצדיע לינון מגל שמיידית הודה שזה היה לא ראוי"

author-image
"הריקוד על דמו של מגל חמור ממה שמייחסים לו"
  (צילום: Miriam Alster/FLASH90)

איש הליכוד, פעיל הר הבית והמקדש, יהודה גליק, מתייחס לפרשת ינון מגל, שהתפוצצה בשבוע שעבר, ותוקף את כל הרוקדים על דמו. גליק מתייחס גם לדיווחים לפיהם הסגנון המתירני היה זה ששלט במסדרונות מערכת האתר 'וואלה', וסגנון דיבור כמו זה שמיוחס למגל היה מקובל שם באותה התקופה.

במהלך דבריו סיפר גליק על שני מקומות עבודה בהם עבד בעבר בהם השיח והסגנון היה שונה: "במשך שלוש שנים ניהלתי את משרד הקליטה באשקלון. הייתי ממונה על 18 עובדים בהם 16 נשים. מידי בוקר כל עובד/ת שהגיע היה נכנס להגיד בוקר טוב. עם הזמן למדתי שהעובדות מצפות שאשים לב ואתייחס לתלבושות, לתספורות ולתסרוקות, ושאחמיא במידת האפשר. וכך השתדלתי לעשות, כאשר שכחתי – אבוי, העובדות נעלבו".

גליק המשיך וסיפר כי "לאחר שפרשתי עברתי לנהל את מכון המקדש, ובין השאר היו שם לא מעט עובדות/בנות שירות. בשבוע הראשון לעבודתי החמאתי לעובדת שהיא נראית טוב. עוד באותו יום זומנתי לראש המכון, הובהר לי שזו התנהגות בלתי ראויה לגבר, ושזו הפעם האחרונה שאני מעז להתייחס למראיהן של מי מהנשים במכון, אחרת יראו לי מיד את הדלת החוצה".

"הנה כי כן למדתי שכל מערכת בונה לעצמה כללים של מותר, אסור, אווירה, סגנון, מקובל, מצופה, בלתי נסבל וכו'", אמר גליק.

בכדי לנסות ולהסביר את האווירה בה היו נתונים מגל ועובדותיו בזמן שהדברים המיוחסים לו נאמרו להן, סיפר גליק: "אני זוכר את עצמי מגיע לצבא אחרי ארבע שנים בישיבה, ושמעתי פעם ראשונה חייל מנבל את פיו כלפי חברו בסגנון שכולי התכווצתי. עם הזמן גיליתי שזה, לתדהמתי ולצערי הרב, סגנון מקובל בצבא. אמנם השתדלתי בכל מאודי עד תום שירותי לא להתרגל לזה, אבל זה היה שם, זה צרם לאוזן וללב אבל עם כל הצער והכאב זה היה מקובל".

בעניין פרשת מגל כתב גליק כי "הרושם הוא שבמסדרונות מערכת 'וואלה' בשנים האחרונות הסגנון הוולגרי חגג בקרב העובדים והעובדות. זה מצער, זה מגעיל אותי, אבל זה היה וזה היה מקובל, ולא ניתן להתכחש לזה".

גליק התייחס גם לתגובתו של מגל עם התפוצצות הפרשה: "אני מצדיע לינון מגל שמיידית הודה שזה היה לא ראוי, התנצל וקיבל על עצמו לשנות. נשא באחריות בלי שום קצה קצהו של ניסיון להתחמק".

גליק הוסיף כי "אני בז לכל אלו שמצקצקים/ות בלשונם/ן ורוקדים/ות על דמו. זה חמור בעיניי פי כמה מכל מה שמייחסים לו. זה מחשיד מאוד בטוהר הכוונות.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
14 תגובות - 14 דיונים מיין לפי
1
אבל למה להכניס את זה לתוך הציבור הדתי לאומי?
יי | 29-11-2015 18:19
2
זה היה לפני
שמעי | 29-11-2015 19:06
אני מצדיע ליהודה גליק איש אמת וחסד ולא נגרר אחרי המתלהמים. הבית היהודי פתח דלתות וחלונות וכך נכנסו גם תומכי מגל ובזכותם הוא נכנס אז הפסיקו להיתמם ההתנהגות עליה מדובר שייכת לעבר והגב' שהתעוררה אולי פשוט מתגעגעת לתקופת הפלירטים
3
יש כבר 4 מתלוננות, אחת עבדה איתו בבית היהודי
שי | 29-11-2015 20:31
התגובות כאן מזעזעות גם זו של גליק
4
י
א | 29-11-2015 21:05
מסכים עם גליק
5
טיפשות גם כשהיא מהר הבית היא טיפשות
שלום | 29-11-2015 22:17
חורבן אחד כמעט וגרמת במעשיך הנלוזים לבנית המקדש ללא תוכן ועכשיו גם המוסר הערכי שעליו דיברו ובגללו חרב הבית הם הדרך שלך לבנייתו לככן כיהודי אין לי חפץ בבנייתך ולהחריב אתה יודע
6
ליקויי המאורות הגדול ביותר אי פעם בציונות הדתית
רני | 29-11-2015 22:54
גם גליק לא מתרגש מהטרדה מינית !!! יש לגליק בנות ??? גליק למד פעם שולחן ערוך ???
7
מגל לא הודה "מיידית" אלא רק אחרי שהוציאו את הספור
!!! | 30-11-2015 6:53
לידיעת הציבור. זו חרטה חשודה. שהקב"ה יסלח לו.
8
לא מסכים עם גליק
| 30-11-2015 7:19
בכל דבר אבל מדובר באדם מיוחד
9
כל כך צודק. תפסיקו לקרוא למה שהיה שם הטרדה. זה לא!
ארז | 30-11-2015 8:20
הוא לא הטריד אף אחת. זו הייתה התרבות הלא צנועה שם. כשכל ההתנהלות לא צנועה אי אפשר לבוא בטענות רק לאדם אחד, שהוא לא אדם דתי.
10
האיש הטריד מינית לא ניסה להחמיא
אין בושה | 30-11-2015 12:50
לא יודע מה היה הסיפור של גליק , אבל מגל התכוין לשכב עם אשת איש והטריד, במורה להשיג את תאוותו הבהמית לא בתור לעושת חסד ולהחמיא די לטיפשות.
11
גליק אתה מדבר שטויות
ניר | 30-11-2015 17:41
מי שמחמיא כך לנשים הוא האידיוט. אין להחמיא כלל לנשים ולא משנה אם דתיות או לא אם הן נשואות או לא. "עם הזמן למדתי שהעובדות מצפות שאשים לב ואתייחס לתלבושות, לתספורות ולתסרוקות, ושאחמיא במידת האפשר. וכך השתדלתי לעשות, כאשר שכחתי – אבוי, העובדות נעלבו". מאוד התאכזבתי לדעת מי אתה הייתי מצפה ממך לשתוק ולא להחמיא. אבל זה בסדר אתה איש ליכוד אז מותר לך.....חחחחח
12
גליק הזנאי אתה עם נאפופיך המחריב של בית המקדש תתבייש!
זבח רשעים תועבה | 30-11-2015 19:03
בושה מסתכל על בחורות עברת על איסורי ייחוד בעבודתך וזה רק מה שאתה מודה בטח אתה מסתיר עוד המון, זבח רשעים תועבה-
13
צודק במאה אחוז!
| 01-12-2015 23:37
14
זה לא חדש...
לכל המתרגשים | 02-12-2015 13:41
גליק נוהג להכניס את הגברות היפות גם למקום המקדש, שגם המוסלמים הזונים אחר עיניהם יחמיאו להן. וכבר יותר מעשרים שנה מביא לשם נשים שבגדיהם ממש לא יפים כי הם נשארו בבית... מזה 25 שנה מאז 1989 אני מדריך קבוצות בהר הבית. עד היום הדרכתי מאות קבוצות ובהם אלפי משתתפים. (יהודים ושאינם יהודים. דתיים וחילוניים). ולמי שזה לא מספיק, אפשר לצפות ביוטיוב בסרטונים רבים של סיורים בהר הבית בהדרכתו של גליק, בהם יש נשים בחוסר צניעות שזוכות לחיוכיו המחמיאים. ושלא נדבר על אי טבילה וכו'