נתניהו שוב מזגזג: לא תהיה שום העברת שטחים לפלסטינים

נתניהו שוב מזגזג: לא תהיה שום העברת שטחים לפלסטינים

זה הופך כבר לעניין של הרגל, אחרי שבסוף השבוע פורסם כי נתניהו מתכוון למסור שטחי C לפלסטינים, היום בישיבת שרי הליכוד הוא הכחיש את הדברים.

נתניהו שוב מזגזג: לא תהיה שום העברת שטחים
  מכחיש את הדיווחים. נתניהו (יונתן זינדל/פלאש90)

ושוב נתניהו מכחיש את מה שפורסם מסביבתו.

בסוף השבוע התפרסם כי בכוונת ראש הממשלה בנימין נתניהו, לנקוט במספר צעדים שיקלו על הפלסטינים בהם מסירת חלקים משטחי C לרשות הפלסטינית. בין אותן "מחוות" שהוזכרו, עלו האפשרויות של מסירת עשרות אלפי דונמים ביהודה ושומרון לשליטה פלסטינית, מסירת כלי נשק לגורמי הביטחון ברשות הפלסטינית והקלות כלכליות שונות.

הבוקר, כבר הכחיש נתניהו את הפרסומים, בישיבת שרי הליכוד לפני ישיבת הממשלה אמר נתניהו: "לא תהיה שום העברת שטחים לפלסטינים. לא 40 אלף לא 10 אלף ולא מטר״. בנוסף גורמים בלשכתו הכחישו כי מפקד חיל האוויר לשעבר עידו נחושתן, מועמד לתפקיד ראש המוסד הבא.

במקביל, בישיבת 'שרנו' מינה נתניהו את שר התיירות והשר המקשר בין הממשלה והכנסת, יריב לוין, לעמוד בראש שני צוותים קואליציונים- האחד, צוות מיוחד לשינוי שיטת הממשל והשני, צוות לקידום החוק להצבעת ישראלים בחו״ל. בשלב זה לא ברור מה יכלול הצוות לשינוי שיטת הממשל, אך השר לוין הסביר על הצבעת ישראלים בחו"ל, כי הוא ייעשה בהסכמתה השותפות הקואליציוניות, "בדרך שתעמיד את ישראל במקום דומה למקובל ברוב מדינות העולם, ותהדק את הקשר בין בעלי האזרחות הישראלית למדינה.״

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
ביבי שמזגזג או אתם שלוקחים כל ספין של בנט כאמת משמים?
הכל כדי לא לדבר על ינון מגל | 29-11-2015 12:26