מ"מ המפכ"ל ניצב בנצי סאו הודיע על פרישה מהמשטרה

מ"מ המפכ"ל ניצב בנצי סאו הודיע על פרישה מהמשטרה

עכשיו זה סופי, ממלא מקום המפכ"ל, ניצב בנצי סאו, הודיע כי עם כניסתו של המפכ"ל החדש ולאחר חפיפה ביניהם יפרוש מן השירות לאחר 38 שנה

ניצב בנצי סאו הודיע על פרישה מהמשטרה
  פורש מהמשטרה. סאו (מרים אלסטר/פלאש90)

עכשיו זה סופי, בנצי סאו פורש מהמשטרה.

ממלא מקום המפכ"ל, ניצב בנצי סאו, הודיע לפני כחודש למפכ"ל המיועד, רוני אלשייך ולשר לבטחון פנים, על החלטתו להישאר בשירות עד סוף שנה זו על מנת ללוות כראוי את כניסת המפכ"ל לתפקידו ולבצע חפיפה סדורה לסמפכ"ל ולמפקד מחוז ת"א שייבחרו וימונו.

סאו כבר היה אמור לפרוש באוקטובר אך האריך את שירותו במשטרה כדי להשלים את החפיפה עם המפכ"ל המיועד. טקס השבעתו של אלשיך, נדחה כזכור בעקבות הפציעה בה שבר את רגלו, והוא יתקיים ביום חמישי הקרוב. סאו ימשיך בתפקידו עוד כארבעה שבועות עד סוף שנת 2015.

דובר המשטרה מסר כי המפכ"ל המיועד אלשיך הודה לניצב בנצי סאו על "המסירות, המקצועיות והאצילות בהם תפקד לאורך תקופת החפיפה, על נכונותו לשאת בנטל מילוי המקום תקופה נוספת לאור פציעתו של המפכ"ל המיועד ועל נכונותו להישאר עד סוף השנה על מנת להשלים את החפיפות הנוספות באופן סדור ואחראי".

ניצב בנצי סאו מסר: "אני מודה על הזכות אשר ניתנה לי לשרת את אזרחי מדינת ישראל במשך 38 שנות שירות במגוון רחב של תפקידים ואתגרים. אני גאה באלפי המפקדים, השוטרים לוחמי מג"ב ומתנדבים עליהם פיקדתי לאורך שנות שירותי. ומאחל למפכ"ל הנכנס, למשטרת ישראל, שוטריה ומפקדיה הצלחה במילוי המשימות."

השר לביטחון הפנים, גלעד ארדן הגיב על הודעת הפרישה: "׳׳אני מודה מעומק הלב למ׳׳מ המפכ׳׳ל ניצב בנצי סאו על תרומתו רבת השנים למשטרת ישראל ומג״ב. במשך עשרות שנות שירותו במשטרה ניצב סאו ביצע מגוון תפקידים מרכזיים ותרם רבות לביטחון ישראל. בחודשים האחרונים בנצי הוביל את משטרת ישראל באופן יוצא דופן במאבק הבלתי מתפשר מול הטרור. ניסיונו רב השנים וכישוריו באו לידי ביטוי לא רק בשטח ובהתמודדות המשטרה עם גל הטרור הפוקד אותנו לצערנו, אלא גם בדיוני הקבינט והממשלה. תבונתו, לצד יכולותיו הפיקודיות המרשימות, הובילו את משטרת ישראל להישגים רבים בתקופה האחרונה, ועל כך, בשם אזרחי ישראל, תודתי הגדולה.״

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו