ממשיכים בדרכו - מאות צעדו לזכר המורה הרב יעקב דון הי"ד

ממשיכים בדרכו - מאות צעדו לזכר המורה הרב יעקב דון הי"ד

מאות תלמידים, הורים ומורים מתיכון "דרך אבות" באפרת, השתתפו הבוקר בתפילה המונית לזכר המורה האהוב הרב יעקב דון הי"ד במקום בו נרצח. הרב ריסקין אמר לתלמידים: "התורה תנצח, רבי יעקב מנצח"

author-image
מאות תלמידים צעדו לזכר הרב יעקב דון הי"ד
  (צילום: גרשון אלינסון/פלאש90)

מאות תלמידים, הורים ומורים מתיכון "דרך אבות" של רשת אור תורה סטון שבאפרת, השתתפו הבוקר (ה') בתפילה המונית לזכר המורה האהוב הרב יעקב דון הי"ד, שנרצח בפיגוע הירי בשבוע שעבר, והבוקר הסתיימו ימי השבעה.

התפילה נערכה בצומת הגוש במקום בו נרצח דון לפני כשבוע, ובסיומה התקיימה צעדת דגלים מהצומת ועד לבית הספר בסימן הקריאה – ממשיכים בדרכו. השתתפו בצעדה גם עודד רביבי ראש מועצת אפרת, ודוידי פרל ראש המועצה האזורית גוש עציון.

"התורה אומרת לנו ומלמדת אותנו איך לחיות, וכך עשה הרב יעקב" אמר הרב שלמה ריסקין, ראש מוסדות אור תורה סטון ורב היישוב אפרת, "תלמידים רבים פנו אלי מאז הלוויה וכולם חזרו על אותו המשפט – 'אני חייב לו בחיי, לא בעולם הבא, חיי בעולם הזה'. אתם וכל הבוגרים שהיו בלוויה, כולם וכולנו ילדיו של יעקב. חז"ל אומרים "מה זרעו בחיים, אף הוא בחיים" – ואכן שאנו כזרעו של יעקב בחיים  – אף הוא בחיים".

צילום - בלומברג תקשורת (1)

תלמידי דרך אבות צועדים (בלומברג תקשורת)

צילום - בלומברג תקשורת (2)

עוד הוסיף הרב ריסקין: "אני אומר לכל אויבינו – אתם לא תנצחו. הדרך שאתם ביקשתם להרוס ולהשחית – רבותינו ימשיכו אותה שכן רבינו היה אוד מוצל מאש. "קומה ה' ויפוצו אויבך וינוסו משניאך מפניך"  – התורה תנצח, רב יעקב מנצח, יעקב לא מת".

יצחק גרינוולד, מנהל תיכון דרך אבות: "אני מאמין שיעקב גאה בנו מאד, שאנו מסוגלים להיות כל כך קרוב למקום בו הוא נרצח. תמיד כשתכננו פעילויות כאלה מחוץ לבית הספר יעקב הוא זה שהיה המארגן, וכעת אנו צריכים להתארגן בלעדיו. המחיר שבית הספר שלנו שילם הוא כבד מידי, ואני מאד גאה בכם. אני מקווה שלא נדע עוד מקרים כאלה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו