אלפים בהלווית יעקב ונתנאל ליטמן הי"ד - סרוגים

אלפים בהלווית יעקב ונתנאל ליטמן הי"ד

יעקב ונתנאל ליטמן הי"ד מקרית ארבע שנרצחו בפיגוע הירי ביום שישי ליד עתניאל הובאו למנוחות. השר אורי אריאל: "אני מספיד לבקשת המשפחה אבל אינני יכול לייצג את הממשלה"

author-image
אלפים בהלווית יעקב ונתנאל ליטמן הי"ד
  הלויית יעקב ונתנאל ליטמן הי"ד (יורי ילון)

אלפי ליוו למנוחת עולמים את הרב יעקב ליטמן הי"ד ובנו נתנאל הי"ד שנרצחו בפיגוע הירי לידי עתניאל ביום שישי האחרון.

מסע הלוויה יצא מקרית ארבע ושיירת של אמבולנסים ואופנועים של מד"א ליוו את רכב ה'חברא קדישא' ובה גופות שני הנרצחים. נתנאל היה מתנדב במד"א בשלוש השנים האחרונות.

בשעה 21:00 החלו ההספדים בבית העלמין בהר המנוחות בירושלים.

שר החקלאות אורי אריאל, שהיה נציג הממשלה אמר: "אני מספיד לבקשת המשפחה אבל אינני יכול לייצג את הממשלה. אל נקמות ה׳, אל נקמות ה׳. הנקמות לה׳, אבל גם לנו בני אנוש יש מקום לנקמה. נקמה מסוג אחר. נקמה של בנייה. נקמה של עשיה. נקמה של חיים. תמיד צריך לבנות את ארץ ישראל ועכשיו פי כמה. אני פונה לראש הממשלה, אשר לנו עוד הערב לבנות את ארצנו, אשר לנו לבנות את חברון."

אדוני רוה"מ זה לא מספיק לומר שידנו תשיג את הרוצחים. אנחנו יודעים יש לנו את הצבא הכי טוב והכי מוסרי. אבל מי שמקבל את ההחלטות זה אתה רוה"מ. צריך לגרש את הרוצחים. צריך שהמחבלים לא יסעו בתקופה הזו איתנו בכבישים. יש מספיק כבישים אחרים. הארץ שלנו לא יכולה להחזיק את המחבלים. אסור לתת להם את השליטה בירושלים ובהר הבית. אפשר לעם היהודי להיות ריבון בארצו, בירושלים ובהר הבית. אשר נוכחות מלאה של צה"ל ויהודים בקבר יוסף בשכם"

רבה של קרית ארבע עד לא מזמן, הרב דוב ליאור הזכיר בהספדו את הפיגוע בצרפת ואמר כי מדובר בעונש על מה שעשו הצרפתים לעם ישראל לפני 70 שנה. הראשון לציון, רבה הראשי של ירושלים הרב שלמה עמאר אמר בהלוויה: "רבונו של עולם אתה משמח חתן וכלה ועכשיו אתה צריך לנחם אבלים".

Ak9JEREmbKb5q5b7xYoUTKzoORMKbiDj6Stse-l9mQLx

האמבולנסים מלווים את רכב החברא קדישא (דוברות מד"א ירושלים)

AnT5RAiwKz_Nia83Z292lHda-8xyfY4tFGiIvFy4MycG

אלפים בבית העלמין (דוברות מד"א ירושלים)

"תמיד אזכור את החיוך התמידי שהיה נסוח על פניו של נתנאל. במהלך שנות הכרותנו מהמתחנה בירושלים והמשכונה בה גר סבו של נתנאל ז"ל בקרית משה, זכיתי להכיר ילד שתמיד רצה לעזור לכולם ושתמיד עשה זאת עם חיוך ענק. רק לפני שבוע הוא טיפל בפצוע בפיגוע במערכת המכפלה ואפילו על הפיגוע בו הוא עצמו נרצח באכזריות הוא היה הראשון לדווח". כך סיפר אבישי שפירא, חבר מטה נוער מד"א ירושלים שהכיר מקרוב את נתנאל ליטמן.

סגן שר הביטחון הרב אלי בן דהן שמשתתף בהלוויה מסר לסרוגים: "אני נמצא כעת בהלוויה קורעת הלב של הרב יעקב ליטמן ובנו נתנאל ליטמן הי"ד. ההתרעה הטובה ביותר היא גירוש משפחות המחבלים. ממשלת ישראל תעשה הכל בכדי לתפוס את מבצעי הפיגוע."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
ממשלת ישראל לא עשתה ולא תעשה כלום
ברוך | 14-11-2015 23:13
כל עוד השליט כאן יושב בבית הלבן......
2
הרב ליאור מדבר דברים שיוצרים אנטגוניזם כלפי יהודים
שי | 14-11-2015 23:38
3
עלו להר הבית במאות ואלפים יהודים עם ישראל הציוני חי
דב | 15-11-2015 0:47
המלחמה הוא על הר הבית ושם צריך לנצח