2 מחבלים דקרו נערים בפסגת זאב; בן 16 במצב אנוש - סרוגים

2 מחבלים דקרו נערים בפסגת זאב; בן 16 במצב אנוש

שעה לאחר הפיגוע במטה הארצי, פיגוע דקירה נוסף בפסגת זאב. שני מחבלים דקרו מספר נערים, שני נערים פצועים באורח קשה. שני המחבלים נוטרלו

author-image
2 מחבלים דקרו נערים בפסגת זאב; בן 16 במצב אנוש
  (צילום: הלל מאירTPS)

שעה קלה לאחר הפיגוע בדרך בר-לב בירושלים, פיגוע דקירה נוסף הפעם בפסגת זאב, בצפון העיר.

לפי דיווח ראשוני, שני מחבלים דקרו מספר נערים, שניים מהם פונו במצב קשה לבית החולים הדסה הר הצופים.

שני המחבלים נוטרלו על ידי לוחמי כוחות הבטחון.

מדוברות זק"א נמסר: "מהמקום פונו 2 נפגעים יהודים בן 16 במצב אנוש, בן 20 במצב קשה. מחבל הרוג ומחבל נוסף במצב קשה".

לייזר הס מתנדב ביחידת האופנועים של איחוד הצלה מספר: "מדובר ככה"נ בשתי זירות. בזירה הראשונה היה נער צעיר שנדקר בפלג גוף עליון ופונה לבית החולים במצב אנוש. לאחר מכן המשכתי בנסיעה לעבר רחוב הששה עשר שם נמסר לי ממוקד איחוד הצלה על פצוע נוסף מדקירה. כשהגעתי למקום נתקלתי בצעיר חרדי שנדקר אף הוא בפלג גופו העליון ובמצב קשה. הנפגעים פונו לבית החולים הדסה הר הצופים שם מנסים הרופאים להציל את חייהם".

נא להתפלל לרפואת הנער שנלחם על חייו. נאור בן רות לרפואה שלמה בתוך שאר חולי ישראל. אל נא רפא נא לו.

תמונה4

(צילום: הלל מאירTPS)

תמונה7

ראש העיר ירושלים ניר ברקת הגיב על שלושת הפיגועים בעיר: "לצערנו אין גבול לאכזריותם של הרוצחים השפלים אשר בוחרים לתקוף ילדים ואזרחים תמימים שחוזרים מלימודים ונתקלים ברוע השטני שמזעזע את כולנו. הטרור האכזרי וחסר הרחמים הינו תוצאה של הסתה שקרית חסרת מעצורים וליבוי יצרים שמחייב אותנו לפעול בנחישות גם מול המסיתים.

אני קורא לראש הממשלה להחריף את הצעדים ולהקשות את היד גם כנגד המסיתים המעודדים טרור שממשיכים בליבוי היצרים. ברצוני לשבח ולהודות לכוחות הביטחון, למאבטחים ולתושבים המסורים שפעלו במהירות בכל האירועים האחרונים, יצרו מגע בגבורה, ניטרלו את המחבלים ועצרו את מסע ההרג. אני מבקש מהציבור לגלות עירנות ואחריות. ובעיקר אחדות, עוצמה ונחישות במלחמה הנוכחית כנגד טרור המפגעים הבודדים. אנו מאחלים החלמה מהירה לפצועינו ונמשיך בשגרת חרום בה אנו נמצאים תוך עירנות מקסימלית ומלחמה חסרת פשרות בטרור".

זהו פיגוע הדקירה השלישי היום בירושלים.

לפני כשעה בדרך בר-לב סמוך לגבעת התחמושת בירושלים ולמטה הארצי של המשטרה תקפה מחבלת שוטר בפלג גופו העליון. המחבלת נורתה על ידי השוטרים ונפצעה באורח קשה. השוטר נפצע באורח בינוני עד קשה מדקירות בחזה.

מוקדם יותר הבוקר אירע פיגוע נוסף בשער האריות בעיר העתיקה, כשערבי התנפל על שוטרים וניסה לדקור אותם. השכפ"ץ מנע את הדקירה והשוטרים חיסלו את המחבל

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
דמם של ההרוגים על ידיהם של מסיתי העלייה להר הבית
מוטי | 12-10-2015 17:08
2
תלמידיו של הצדיק הגאון המקובל ר’ אשר פריינד זצוק"ל מספר
| 12-10-2015 17:10
תלמידיו של הצדיק הגאון המקובל ר’ אשר פריינד זצוק"ל מספרים עליו, שבשנת תשל"ו בסוכות אמר לחסידיו דרשה ובין הדברים אמר כך בהבלעה: דעו לכם עוד 40 שנה יהיה מצב שיהיה מפחיד ללכת ברחוב כפשוטו אתה לא תדע מאיפה זה יבוא לך וזה יהיה ההכנה והטיהור לקראת ביאת המשיח. והשנה זה בדיוק 40 שנה מאז. הג’ אומרת, בששית קולות בשביעית מלחמות במוצאי שביעית בן דוד בא אמר רב יוסף הא כמה שביעית דהוה כן ולא אתא אמר אביי בששית קולות בשביעית מלחמות מי הוה ועוד כסדרן מי הוה (סנהדרין, צ"ז) ● מדברי החפץ חיים: לאחר עשר שמיטות בתשע"ה תפרוץ מלחמה גדולה ולאחריה יבוא משיח. ● והנה יש עוד עיקר גדול, דבר שמקרב את הגאולה והוא התפילה והצעקה ● יש לתבוע את הגאולה כפועל שכיר המבקש את שכרו ● עִקַּר מַהוּת מִלְחֶמֶת גוֹג וּמָגוֹג וְעִקַּר סַכָּנָתָהּ שֶׁל מִלְחָמָה זוֹ הַמַּרְעִידָה כָּל לֵב, הִיא מִלְחֶמֶת הָאֱמוּנָה לְעֻמַּת הַכְּפִירָה. כפירה יש בערב רב – כמובא באריכות בזוהר הק’ על אלו הערב רב שיוציאו לעז ושטנה בעיקבתא דמשיחא… אוי לנו … כבר מזמן ידוע לכולם ש"חרדקי"ם עמלקים מזיקים יותר" …………… ידוע לכולם ש"חרדקי"ם בפרט מנחל החרידי מזיקים יותר" כל גדולי ישראל קבעו שאסור להתגייס ואין מה להתחכם, רואים בשטח שכל מי שהתגייס איבד היראת שמים שלו, ממש כמו משומד לגמרי ר"ל.