לא נגמר: שוטר נפגע בראשו מיידוי אבנים - סרוגים

לא נגמר: שוטר נפגע בראשו מיידוי אבנים

מחבלים יידו אבנים לעבר השוטרים ולוחמי מג״ב הממוקמים בצומת ההוספיס בעיר העתיקה בירושלים. כתוצאה מיידוי האבנים שוטר נפגע בראשו, טופל במקום ע"י צוותי מד"א ירושלים ופונה באמבולנס מד"א להמשך טיפול בבית החולים הדסה עין כרם

author-image
לא נגמר: שוטר נפגע בראשו מיידוי אבנים
  (צילום: הלל מאיר - TPS סוכנות תצפית)

הטרור לא עוצר לרגע.

לפני זמן קצר (רביעי) יידו מחבלים אבנים לעבר השוטרים ולוחמי מג״ב הממוקמים בצומת ההוספיס בעיר העתיקה בירושלים.

כתוצאה מיידוי האבנים שוטר נפגע בראשו, טופל במקום ע"י צוותי מד"א ירושלים ופונה באמבולנס מד"א להמשך טיפול בבית החולים הדסה עין כרם.

מדוברות משטרת ירושלים נמסר כי השוטרים ולוחמי מג״ב עצרו 2 חשודים בני מיעוטים בחשד ליידוי האבנים.

מוקדם יותר ירד מחבל ערבי מאוטובוס בקריית גת וניסה לחטוף נשק מחייל. בתגרה בינו ובין החייל שלף הערבי סכין ודקר את החייל, לאחר מכן נמלט עם נשקו לאחד הבניינים הסמוכים, שם התבצר וככל הנראה ניסה לירות לכיוון הדיירים.

שוטרים שהגיעו לזירה והכוונו על ידי האזרחים ניהלו עם המחבל קרב יריות בסיומן הוא חוסל.

החייל פונה במצב קל כשהוא סובל מדקירה בפלג גופו העליון, עובר אורח נוסף נפצע באורח קל.

עוד לפני כן, תושבת היישוב 'תקוע', ריבי לב אוחיון, שעשתה את דרכה לירושלים נאלצה לעצור את רכבה בצומת 'בית סאחור' וזאת לאחר שמחבלים יידו לעבר מכוניתה אבנים.

עם עצירתה עטו המחבלים על הרכב, פתחו את דלתותיו וניסו להוציאה מהרכב בכוח כשהם מושכים בה. הנהגת לא נכנעה והתעמתה עם המחבלים והצליחה לחזור ליישוב.

"הייתי הרכב הראשון בשיירת המכוניות", סיפרה לב אוחיון בבית החולים. "ראיתי מן מחסום אנושי שעומד בצד הכביש, בערך 10 חבר'ה שעמדו עם אבנים, וברקע עוד 10 בחורים לפחות בגילאי העשרים. ראיתי אחד מהם עם אבן מאוד גדולה ביד – אמרתי לעצמי 'הבן אדם הולך להרוג אותי'."

"לא ידעתי אם השמשה שלי ממוגנת, ולכן התלבטתי בשניות האלה אם להמשיך לנסוע ולחצות אותם, הבנתי שאני לא יכולה לקחת את האפשרות הזו בחשבון, כי אם הייתי מתקרבת אליהם, הם היו שוברים לי את השמשה ופוגעים בי בראש שזו אפשרות למוות. ולכן העדפתי לעשות פרסה ולחזור לכיוון הבית".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו