גיספן פנה ליוטיוב, שיר התעמולה של חמאס הוסר - סרוגים

גיספן פנה ליוטיוב, שיר התעמולה של חמאס הוסר

הפזמונאי הישראלי, יוסי גיספן, פנה ליוטיוב בבקשה להסיר את שיר התעמולה החדש של ארגון הטרור 'חמאס' המבוסס על השיר "מי שמאמין לא מפחד" שכתב גיספן לאייל גולן. "אני חושב שזה משעשע, אני בעד שהם ישירו כל הזמן ולא יבצעו פיגועים

גיספן פנה ליוטיוב, שיר התעמולה של חמאס הוסר
  (מתוך ערוץ היוטיוב של 'הידברות')

הפזמונאי הישראלי, יוסי גיספן, פנה ליוטיוב בבקשה להסיר את שיר התעמולה החדש של ארגון הטרור 'חמאס' המבוסס על השיר "מי שמאמין לא מפחד" שכתב גיספן לאייל גולן.

בריאיון לתכנית "עושים צהריים" בגל"צ הסביר גיספן כי עשה זאת "גם בגלל זכויות יוצרים, גם בגלל התוכן האלים וההסתה – זה נוגד את הכללים להעלאת סרטונים ליוטיוב, מקווה שהם יסירו אותו".

גיספן התייחס גם לכך שעומדת לו הזכות לתבוע את ארגון הטרור על הפרת זכויות יוצרים ואמר כי "זה לא מספיק רציני כדי שזה יחייב תגובה רצינית. גם ככה, ולך תתבע זכויות יוצרים מאנשים שנוטלים חיי אדם, זה קטנוני".

הפזמונאי הישראלי דווקא ציין נקודה חיובית בהוצאת שיר התעמולה של חמאס: "אני חושב שזה משעשע, אני בעד שהם ישירו כל הזמן ולא יבצעו פיגועים. אם הם בחרו בדרך השירה שישירו – ואני מרשה להם לשיר את כל השירים שלי. שישירו, אבל שיפסיקו לרצוח ושיפסיקו ליידות אבנים, שיירדו מדרך הטרור".

השיר של חמאס שהוסר מיוטיוב:

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
יישר כח יוסי גרינספן!! (=
מוריה | 07-10-2015 18:18
המחבלים האלה, אפילו לשיר לא יודעים
2
נפלתם על הראש?!
למערכת האתר | 07-10-2015 19:09
זה סרטון מזוויע שמסית את הערבים לטרור. לא סתם יוטיוב הסירו אותו. לכן תסירו אותו גם אתם. שלא יהיה אותו בשום מקום.
3
תורידו את הסרטון המזעזע
| 08-10-2015 12:17
4
גיספן פנה ליטיוב שיר התעמולה של חמאס הוסר
יהודה גוטליב | 09-10-2015 14:48
בס"ד אני מבקש לכל גולשי סרוגים אני ממליץ לא לראות את את הסרט הזה וגם אזהרה: בקליפ משולבים קטעים קשים לצפייה אז אנא בבקשה אני אומר לכם זה סרט לא ממולץ בכלל וזה סתם הי מה כשמם הערבים שימותו בגיהנום אני מבקש מכל הציבור להתפלל שיבוא הגואל ויפסיק עם הדקירות האלה. בברכת שבת שלום ושקט, יהודה גוטליב.