צפו: שרי וחברי הכנסת של הימין נגד נתניהו - סרוגים

צפו: שרי וחברי הכנסת של הימין נגד נתניהו

הביקורת נגד ראש הממשלה נתניהו ושר הביטחון יעלון מצד חברי הקואליציה נמשכת. לאורך כל היום הגיעו שרים וחברי כנסת ממפלגת השלטון למאהל המחאה שהוקם מול בית ראש הממשלה. אמש נתניהו נזף בשרי הקבינט על שמתחו ביקורת בתקשורת על מדיניות הממשלה. כתבתו של ירון אברהם מתוך החדשות עם אושרה צרויה, כל לילה ב-22:00 ערוץ הכנסת - ערוץ 99.

author-image
צפו: שרי וחברי הכנסת של הימין נגד נתניהו
  אקוניס במאהל המחאה נגד נתניהו (מועצה אזורית שומרון)

הביקורת נגד ראש הממשלה נתניהו ושר הביטחון יעלון מצד חברי הקואליציה נמשכת.

לאורך כל יום אתמול וגם הבוקר, הגיעו שרים וחברי כנסת ממפלגת השלטון למאהל המחאה שהוקם מול בית ראש הממשלה בהם השר חיים כץ, השר זאב אלקין, השר יריב לוין, סגנית השר ציפי חוטובלי, ויו"ר הכנסת יולי אדלשטיין. הבוקר הגיע השר אופיר אקוניס ובערב צפויה להגיע השרה איילת שקד.

שלשום נזף נתניהו בשרי הקבינט על שמתחו ביקורת בתקשורת על מדיניות הממשלה.

צפו בכתבתו של ירון אברהם מתוך החדשות עם אושרה צרויה, כל לילה ב-22:00 ערוץ הכנסת – ערוץ 99.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
חבורה של אפסים - אתם בשלטון
| 07-10-2015 14:30
2
היהפוך כושי עורו ונמר חברבורותיו
רמץ | 07-10-2015 16:36
מה זה יעזור:נתניהו מוג לב. יש לנו ראש ממשלה פחדן ששם את האיומים של אובמה, אירופה ואנטישמים אחרים מעל לבטחונם של אזרחי ישראל והאינטרסים החיוניים שלהם. היכן נשמע כדבר הזה שראש ממשלה נמנע מלאפשר לישראלים לבנות ביהודה ושומרון בגלל איומים של ארה"ב לא להטיל וטו במועצת הבטחון. שתזדיין מועצת הביטחון. מה יעשו לנו? יפתחו במלחמה? יעשו חרם על ישראל? אפשר לחשוב מה הם עושים בשבילנו היום. נתניהו הפחדן היה צריך לספח את שטח C ובקעת הירדן מזמן. שם יושבים יהודים וחיים והשטח הזה לעולם לא יימסר לזרים אז ממה נפשך, מוג לב שכמוך. צריך לאפשר בנייה ותכניות בכול יהודה ושומרון.לחמ"ל אתה הולך לעשות רוח? תעשה את מה שמוטל עליך ואל תירא. אתה ראש ממשלת ישראל. עדיף לך להיות ראש לשועלים מאשר זנב לאריות כמו אובמה, הולנד, קמרון, מרקל ופוטין. מה תאמר עליך ההיסטוריה חשבת פעם מר נתניהו?!