בנט: דין העיר העתיקה כדין אבן גבירול בת״א - סרוגים

בנט: דין העיר העתיקה כדין אבן גבירול בת״א

יו"ר הבית היהודי הגיב על הצעת אבו מאזן לחזור למו"מ עם ישראל בתמורה לשחרור מחבלים: "שכח מזה. זה לא יקרה. יותר לא משחררים מחבלים מהכלא הישראלי"

author-image
בנט: דין העיר העתיקה כדין אבן גבירול בת״א

סיעת הבית היהודי התכנסה לישיבה מיוחדת בעיר העתיקה בירושלים.

אתמול חג שמחת תורה שהה יו"ר המפלגה נפתלי בנט בעיר העתיקה, כפי שפורסם בסרוגים, והשתתף בהקפות בישיבות 'עטרת כהנים', 'שובו בנים', ברחבת הכותל ובבתי התושבים ברובע. הבוקר העביר ח"כ מוטי יוגב את לשכתו למקום הרצח של הרב נחמיה לביא הי"ד ואהרון בנט הי"ד ברחוב הגיא ברובע המוסלמי, וכאמור בצהריים התקיימה ישיבת סיעה מיוחדת של הבית היהודי במקום.

בפתח הישיבה קיבלו החכים תדרוך ממאיר טל קב"ט העיר העתיקה שסיפר על המצב הקשה בשבועות האחרונים, על יריקות, בקבוקי תבערה אבנים והטרדות שחווים התושבים באופן קבוע.

השר בנט הגיע למקום הפיגוע ואמר: "החג באתי לעיר העתיקה כדי להיות עם התושבים ופגשתי תושבים נחושים עם ביטחון אבל גם עם תחושה קשה של היעדר ביטחון בסמטאות וברחובות. אנחנו פה באנו לומר לתושבי העיר העתיקה אנחנו אתכם! אנחנו נחזיר את הביטחון לעיר העתיקה, אנחנו נחזיר את הביטחון למדינת ישראל!

צפו בבנט בעיר העתיקה

בנט המשיך והגיב להצעתו של אבו מאזן לחזור למשא ומתן עם ישראל: "יותר מוקדם היום, אבו מאזן פרסם קריאה לשחרור המחבלים הכלואים בישראל. אבו מאזן שעומד יחד עם התנועה האסלאמית בראש ההסתה בעניין הר הבית ובכלל קורא לשחרר מחבלים רוצחים מהכלא. אני אומר לו באופן ברור – שכח מזה. זה לא יקרה. יותר לא משחררים מחבלים מהכלא הישראלי."

בנט הוסיף: "אנחנו בתחילת שינוי כיוון, אנחנו נמצאים פה ברחוב הגיא בעיר העתיקה, והעיקרון שמנחה אותנו זה דין רחוב הגיא בעיר העתיקה בירושלים כדין אבן גבירול בתל אביב. החלת החוק והריבונות צריכה להיות פה זהה להחלת החוק ברחובות תל אביב. לא יריקות, לא צעקות, לא הטרדות, לא זריקות אבנים ולא בקבוקי תבערה. מדיניות של אפס סובלנות. אנחנו פה בשביל שבחודשים הקרובים נוודא, נפקח, נלחץ שהדברים יתממשו כדי להחזיר את הביטחון לתושבי ישראל."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
דין ירושלים כדין שייח מונס...
רמת אביב | 06-10-2015 18:44
2
כנסו חיבים אותכם!
סיון | 06-10-2015 22:20
http://www.atzuma.co.il/brg ימין בלי לפחד! http://www.atzuma.co.il/lsrael להדיח את רבלין! עכשיו!
3
רחוב הגיא זה לא סמטא - הרחוב הכי מרכזי
| 07-10-2015 0:15
מוזר שבמקום שעברתי בו מאות פעמים יהודים נרצחים
4
בניטו אתה כזה טינופת, ראינו מה קרה לדין נצרים כדין
תל אביב מאחד כמו בנט, | 07-10-2015 6:42
שב בשקט יא חתיכת טיפש מטופש בור ועם הארץ שכל דרכך שקר רמאות וכזב, ראינו מה יצא משרון הבריון כמוך, זה מה שיקרה שאנשים מסוגך יהיו בבית היהודי רונצקי בנט ושקד, תודה לאל רונצקי קיבל את סטירת הלחי שלו ואתה בנטיטו בטטה ואיוולת נוכלת תקבלו את שלכם מנה אחת אפיים על כגל רמאויותכים וגזלת הבית היהודי ובמיוחד הרמאויות בפריימריס שלבית היהודי, בנטיטו בטטה אתה לא מגיע לקרסוליים של ראש הממשלה בנימין נתניהו, ביתי באחת ההתחלויות מספיק למנף כל טרגדיה לסחיטת כספים פשוטו כמשמעו. כל מטרתך זה קמפיין בחירות, בנהטיטו בטטה הבחירות נגמרו מזמן לך לעבוד במשרד החינוך, תשאיר שם בלגן גדול כמו במשרד הכלכלה שרי הקלללה של הבית היהודי שדואגים רק לעצמם בלבד.