החיפושים באומן; "אני מרגישה אותו, הוא חי" - סרוגים

החיפושים באומן; "אני מרגישה אותו, הוא חי"

גם בשעות אלו נמשכים החיפושים אחר אמיר אוחנה שנעדר באומן מאז יום שלישי האחרון. בהודעה שפרסמה, כתבה אישתו מיטל: "אני לא יכולה לתפקד בלי אמיר שלי, איך אסתדר בלעדיו?"

author-image
החיפושים באומן; "אני מרגישה אותו, הוא חי"
  (צילום: מותר פלד)

מעל ל-48 שעות מאז היעלמותו של אמיר אוחנה, הישראלי שנעלם באומן, גם בשעה זאת (חמישי) נמשכים החיפושים אחריו על ידי זק"א ועל ידי מתנדבים מקומיים.

"בחיים לא חשבתי שאני אבקש עזרה, בחיים לא חשבתי שיקרה לנו משהו רע, אני מתחננת תעשו משהו!", כתבה אישתו מיטל בהודעה שפרסמה בשעות האחרונות.

אוחנה הוסיפה בכאב כי "היום הייתי צריכה לקבל את פניו בשדה התעופה אבל אין לי מה לקבל".

בדבריה מתחה אוחנה ביקורת גם על התנהלותה של מדינת ישראל:  "אמיר חולה במחלת הנפילה, ואף חברת ביטוח לא הסכימה לבטח אותו. אין אף אחד שמחפש אחרי אמיר שלי, רק המשטרה המקומית ואנשי זק"א. אף אחד מהמדינה שלי, המדינה שבה נולדתי לא יוצר איתי קשר, לא שולח משלחת חיפוש, לא עוזר לי למצוא אותו. אני חייבת שיעזרו לי, שישלחו מסוקים, משלחת, שיעשו משהו".

אוחנה הבהירה כי "נכון לעכשיו לא קורה שם כלום, אף אחד מהמדינה אפילו לא יצר איתי קשר ובעלי שם אולי פצוע קשה והידיים שלי כבולות. בשבילכם הוא עוד שם, בשבילי הוא האור, הוא אבא של אביגיל, אודל ותהל".

אוחנה סיפרה על היומיים שעברו עליה בשעות מאז היעדרותו של בעלה: "כל היום הן שואלות איפה אבא? רוצות לדבר איתו בטלפון.מה אני אמורה להגיד להן? הגדולה שלי בת 5.5 הקטנה רק בת שנה וחצי, אני לא יכולה לתפקד בלי אמיר שלי, איך אסתדר בלעדיו?".

אוחנה סיפרה כי "מחרתיים יש לו יום הולדת והבנות הכינו לו ציורים, ומה אני יעשה עם הציורים? אני רוצה שנחגוג לו פה ביחד כשהוא בריא ושלם".

"אני מרגישה אותו, הוא חי", כתבה אוחנה.

"אני יודעת שכל דקה שעוברת מבשרת רעות, אני מבקשת מהמדינה שלי, אל תתנערו מאחריות, תעזרו לי להחזיר את אמיר שלי לביתו, תעזרו לבנות שלי לחבק את אבא שלהן, הן לא יודעות כלום, מה אספר? איך אני יכולה לשבור את הלב הקטן שלהן? תעזרו לי בבקשה, אני שבר כלי מתחננת תעזרו לי, תוציאו משלחת חיפוש, מסוקים, תעזרו לי להחזיר את בעלי".

(שמו של הנעדר לתפילה: אמיר שלמה בן אורלי)

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו