כבל על התרגיל של דרעי: סולם כדי לצאת טוב - סרוגים

כבל על התרגיל של דרעי: סולם כדי לצאת טוב

דרעי הודיע היום כי לא יחתום על סעיף 52 העוקף את הממונה על ההגבלים העסקיים. יו"ר ועדת הכלכלה: "כל הפירוטכניקה הפרלמנטרית שדרעי ונתניהו מתכננים האחד למען השני, נועדה לייצר עטיפה יפה למוצר רע ולאפשר לאריה מכלוף דרעי לצאת טוב מכל הסיפור"

author-image
כבל על התרגיל של דרעי: סולם כדי לצאת טוב
  תפסיק עם המשחקים. כבל (הדס פרוש/פלאש90)

יו"ר ועדת הכלכלה ח"כ איתן כבל (המחנה הציוני) לא אוהב את הודעתו של שר הכלכלה אריה דרעי בעניין אישור מתווה הגז.

היום (ד') בשיחה עם תא כתבי הכנסת אמר דרעי כי הוא מתכנן שלא לחתום על סעיף 52 – הסעיף המאפשר לו לעקוף את הממונה על ההגבלים העסקיים בעניין מתווה הגז, גם אם יובא לדיון והצעה בכנסת. דרעי הוסיף כי יחכה למינויו של הממונה החדש שיאשר את המתווה. בינתיים מ"מ המקום שמונה לא חותם על המתווה מה שמשאיר את הסיפור במצבו הנוכחי.

בתגובה לדברים אומר כבל "כולנו זוכרים היטב ששר הכלכלה, אריה מכלוף דרעי, הצביע בעד מתווה הגז בממשלה. הגיע הזמן שהוא יחדל מחיפושיו אחר סולמות לרדת מהם ויחליט להיות מי שהוא טוען שהוא – נציג השקופים והשקופות בכנסת."

כבל מזכיר את שרשרת התרגילים של דרעי: "קודם הוא דרש את אישור מליאת הכנסת לפני שיחתום על סעיף 52, ועכשיו הוא נושא את עיניו אל עבר מינויו של ממונה חדש על ההגבלים העסקיים, מתוך תקווה שהממונה החדש, ייוצר במפעל שבו הרכיבו לו את הדעות הנכונות לגבי המתווה, ושהוא יעשה את מה שפרופ' דיוויד גילה לא עשה, ויאשר את המתווה כפי שהוא."

"כל הפירוטכניקה הפרלמנטרית שדרעי ונתניהו מתכננים האחד למען השני, נועדה לייצר עטיפה יפה למוצר רע ולאפשר לאריה מכלוף דרעי לצאת טוב מכל הסיפור. אריה – תייצג את הבוחרים שלך ולא את האינטרסים של חברות הגז!"

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו