עושה שלום: ינון טייב לקראת אלבום שני וחדש - סרוגים

עושה שלום: ינון טייב לקראת אלבום שני וחדש

לקראת תחילת חודש אלול משחרר ינון סנונית ראשונה מתוך האלבום שבדרך – עושה שלום, שיהיה גם שיר הנושא. "בימים אלה של פילוג ומחלוקות, כולנו תפילה לעושה שלום במרומיו, שיעשה שלום גם עלינו"

author-image
עושה שלום: ינון טייב לקראת אלבום שני וחדש

ינון טייב הוא זמר ומוסיקאי-יוצר המתמחה בנגינה במגוון כלי נשיפה מרחבי העולם, מנגן בגיטרה ובעוד. לפני כשלוש שנים השיק את אלבום הבכורה שלו – בינתיים, ששילב טקסטים מקוריים יחד עם מילים מהמקורות, בעלי מסר של אמונה ושמחה המתבטאים דרך המקצבים השונים.

במשך השנים שיתף פעולה עם להקות, הרכבים ומופעים שונים, בינהם: להקת אדרבה, פרויקט עם אביתר בנאי ויונתן רזאל, התזמורת העממית, אזמר בשבחין וכן השתתף כנגן נשיפה בכיר בתזמורת האנדלוסית הים-תיכונית איתם הופיע במיטב אולמות הקונצרטים ועם טובי הזמרים והפייטנים בארץ ובעולם. במקביל מנהל את חברת בקצב הרוח הפקות המתמחה בהפקת ימי בר מצווה בירושלים וכן מספקים שירותי מוסיקה ואווירה למגוון אירועים: בר מצווה, ברית, חתונה, טיולי בתי ספר, אירועים חברתיים עסקיים ועוד.

לאחרונה נכנס ינון אל אולפני ההקלטות, בכדי להתחיל לעבוד על אלבומו השני. האלבום החדש צפוי לכלול מגוון סגנונות של רוק, פאנק, רגאיי ומוסיקת עולם, החוברים לטקסטים משמעותיים ויוצרים יחד פסקול משובח, שנוגע בנשמה בדיוק ובעוצמה. הקונספט האומנותי כולל מיזוג סגנונות והשפעות מוזיקליים המתאחדות למרקם אותנטי מקורי ומיוחד, כשהכל מתובלן בשירה ונגינה של ינון על מגוון כלים בשיתוף צוות נגנים מקצועי.

לקראת תחילת חודש אלול משחרר ינון סנונית ראשונה מתוך האלבום שבדרך – עושה שלום, שיהיה גם שיר הנושא. "בימים אלה של פילוג ומחלוקות, כולנו תפילה לעושה שלום במרומיו, שיעשה שלום גם עלינו" – אומר ינון, ומסביר: "הרעיון המרכזי שעומד מאחורי האלבום הוא העברת מסרים של אחדות בין האדם לבורא ולבריאה, תוך התמודדות עם חיי היום יום והקשיים העומדים בפני האדם בתקופתנו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
ינון טייב
שרה רבן | 25-08-2015 15:35
בהצלחה וכל טוב