סורבה להיכנס להר הבית בגלל שמלת כלה - סרוגים

סורבה להיכנס להר הבית בגלל שמלת כלה

כלה שעלתה היום להר הבית סורבה להיכנס עם בגדי הכלה שלה בטענה של "חשש להפרת סדר בעקבות השמלה הלבנה, בהוראה ישירה של מפקד הר הבית"

סורבה להיכנס להר הבית בגלל שמלת כלה
  שמלה מתסיסה. מזל טוב (סטודנטים למען הר הבית)

אבישג מזל-טוב רק קיוותה שמישהו יתן לה חצי שעה להתייחד, ולבקש ברכה ביום חתונתה בהר הבית. אבל, מה לעשות. אבישג היא אישה יהודיה ולא רצויה בהר הבית, ולכן חוותה הבוקר אלימות שוטרים קשה, השפלה וצעקות ביום חתונתה – רק בשל היותה אישה, ואישה יהודית ולא מוסלמית.

הבוקר הגיעה קבוצה של כעשרה סטודנטים צעירים מתנועת "סטודנטים למען הר הבית" לעלות להר הבית עם אבישג, אחת מחברות התנועה שמתחתנת הערב וביקשה לעלות להר הבית לשם ברכה ליום חתונתה.

הכלה סורבה להיכנס עם בגדי הכלה שלה בטענה של "חשש להפרת סדר בעקבות השמלה הלבנה, בהוראה ישירה של מפקד הר הבית". יש לציין שאין אף נוהל או הגדרה האוסרת על כך ולמרות זאת היא נאלצה להחליף בגדים ולוותר על שמלתה הלבנה. בשיחת טלפון עם ממ"ר דוד אבי ביטון האחרון הבטיח שהכלה תיכנס אך הדבר סורב ע"י המפקדים בשטח.

לאחר מכן שבה אבישג עם חבריה לכניסה להר הבית המשטרה אילצה אותה להמתין בשמש הקופחת כ3 שעות, כשתיירים רבים חולפים על פני הקבוצה והשוטרים מאיימים כל העת כי אם נמשיך לשאול שאלות בנוגע למועד הכניסה – תגורש הקבוצה מהכניסה להר.

רק בשעה 10:30 הוכנסה הקבוצה הקטנה להר הבית, כשאחת החברות שלבשה חולצה שעליה המילים "הר הבית" גורשה והופרדה מהקבוצה. מיד עם הכניסה להר לאחר המתנה ארוכה ומייגעת כשהכניסה להר ריקה לחלוטין, היא אולצה לצאת משער השלשלת הסמוך בשל "החלטת הפיקוד". אבישג עצמה הוצאה עוד לפני כן, מיד עם כניסתה בשער ההר וללא כל סיבה.

הכלה יצאה מהר הבית בבכי בשל החוויה הקשה וחוסר נכונות המשטרה לאפשר לה ביום חתונתה לעלות להר הבית כפי שהובטח לה ולאחר 3 שעות של המתנה, צעקות ויחס משפיל מצד השוטרים.

הכלה אבישג וחברות שרות ביציאה מהר הבית

שיהיה במזל טוב (סטודנטים למען הר הבית)

 

הסאגה לא נגמרה כאן, כשמחוץ להר הבית החלו חברי הכלה לשיר לה שירי עידוד ושמחה לרגל חתונתה כשהיא עצמה ממררת בבכי. שוטרי משטרת ישראל הראו אטימות ואלימות בלתי נסבלת ולא מוסברת כשהחלו לפנות באלימות ברוטלית עם שוטרי יס"מ את הקבוצה שהורכבה מ7 בנות ו3 גברים ושביקשה לשיר שירי שמחה מחוץ לכותלי הר הבית.

הכלה עצמה ואחותה בהריון נדחפו והוכו באלימות בלתי-סבירה על ידי שוטרי יס"מ עד לכניסה לכותל ובצעקות "עופו מכאן !" ו"תחגגו את החתונה במקום אחר", כל זאת בעוד שעשרות ערבים מסביב מקללים וצועקים כרצונם. יש לציין שרוחה של אבישג לא נפלה והיא ממשיכה להאמין שיום אחד מישהו ישים למצב האבסורדי הזה סוף.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
דאעש זה כאן, משטרת ישראל לכו לעזאזל!
| 29-07-2015 15:25
2
ביום שבונים בית ללכת להתגרות באומות??
חייל דוס | 29-07-2015 15:34
את אולי שמחה ורוקדת היום בבנין ביתך אבל תדעי לך בבו ביום גרם לחורבן של כמה בתים בגללך ובגלל ההתגרות שלך יצאו עוד כמה רוצחים שיהרסו כמה משפחות אז חבל שבשביל השמחה שלך תגרמי לאבל אצל אחרים
3
ה' ריחם עליה
| 29-07-2015 15:56
ה' ריחם עליה שלא יהא עליה בערב מופתע קיטרוג של ספק כרת....
4
אתם אנטי ציונים אחוזי נצרות
למגיבים 2-3. | 03-08-2015 10:06
כל האלו שמתנגדים לעלייה להר הבית משמיעים בדיוק את אותם טענות שאמרו מתנגדי הציונות לפני 70 שנה. אם הייתם בחו"ל לפני הקמת המדינה אתם גם הייתם מתנגדים לעלייה . גם אז אמרו התגרות באומות,שעוד לא הגיע הזמן וכד'. אז אנא מכם חדלו להביע את דעתכם ברבים. אם אתם רוצים ב100 שערים יקבלו אתכם בברכה
5
איך אפשר לשמוח שרק שועלים פלסטינאים מהלכים בהר הבית?
אריק | 07-08-2015 6:48
כל הכבוד אבישג שהראית אומץ לב מול המשטרה האטומה הזאת והווקף המוסלמי