אלי ישי בבית אל: להרוס בתים? רק של מחבלים - סרוגים

אלי ישי בבית אל: להרוס בתים? רק של מחבלים

יו"ר מפלגת יחד, אלי ישי סייר בבתי דריינוף ואמר "כשהכנסת רוצה, היא מסוגלת לחוקק או לתקן שורה של חוקים תוך 48 שעות ולעקוף את הוראת בג"ץ"

אלי ישי בבית אל: להרוס בתים? רק של מחבלים
  אלי ישי בבתי דריינוף (דוברות מפלגת יחד)

יו"ר מפלגת יחד, אלי ישי, הגיע היום לבית אל כדי לחזק את התושבים במאבק נגד הריסת בתי דריינוף. לאורך הביקור התלווה אליו רב הישוב הרב שלמה אבינר, שהיה מתומכיה הבולטים של מפלגת יחד שלא עברה את אחוז החסימה.

בדף הפייסבוק שלו פרסם ישי לאחר הביקור: "ביקרתי היום בבית אל, מאבקם של תושבי היישוב המתנגדים להריסת הבתים, צודק. בתקופת כהונתי כשר הפנים אני זוכר שהמדינה פעלה ביעילות באמצעות חקיקה נגד החלטות בג״צ. כדי למנוע הריסה למגזר הלא יהודי, מדיניות הממשלה היא, שבכל מקום כאשר ההליך נמצא בתכנון לא הורסים, אבל כשזה מגיע לבית אל, בגלל כשל תכנוני, מגמגמים, אם בג״ץ דוגל בשוויון, אסור שתהיה איפה ואיפה. כשהכנסת רוצה, היא מסוגלת לחוקק או לתקן שורה של חוקים תוך 48 שעות ולעקוף את הוראת בג"ץ."

לישי יש גם הצעה מיידית: "ניתן להעביר את חוק ההסדרה שנועד למנוע את פינוי "גבעת האולפנה", ההצעה נפלה בעבר לאחר הבטחת ראש הממשלה נתניהו לבנות תוספות דיור, לצערי זה לא קרה. לכן אין מניעה מהקפאת ההריסה עד להסדרת החקיקה."

את דבריו סיים במילים: "ראוי שראש הממשלה נתניהו יתערב אישית בנושא ותוגש בדחיפות בקשת אורכה לבית המשפט עד למיצוי ההליך. לא הורסים בתים – רק של מחבלים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
10 תגובות - 8 דיונים מיין לפי
1
קודם כל להחזיר את כל החובות
| 28-07-2015 19:09
עד אז לשתוק
האיש עובד קשה מאוד להחזיר חובות
| 29-07-2015 23:00
בארבעה חודשים עשה חצי דרך צריך לפרגן על כך שלא בחר לפרק את המפלגה ולהשאיר את החוב אצל כולם. קצת כבוד ודרך ארץ לא יזיקו לכל המלעיזים
האיש עובד קשה מאוד להחזיר חובות
| 29-07-2015 23:00
בארבעה חודשים עשה חצי דרך צריך לפרגן על כך שלא בחר לפרק את המפלגה ולהשאיר את החוב אצל כולם. קצת כבוד ודרך ארץ לא יזיקו לכל המלעיזים
2
ויבוא.......................
המן. | 28-07-2015 19:16
3
“העבר עיני מראות שוא”
| 28-07-2015 21:21
בין הזמנים: “העבר עיני מראות שוא” אין בשום מאמר שום טענה אמיתית משכנעת להתיר את הפיאות ובגדים צמודות וקצרים שרוב נשות האברכים לובשות/הולכות איתם.. הפיאות הללו של נשי אברכים מושכות תשומת לב חזקה מאוד מאוד מאוד, ומחטיאות את הגברים בעבירות חמורות, ובפרט את בחורי ישראל הטהורים והתמימים שמעירות בקרבם את יצר הרע הבוער כאש..רח”ל.. (כשעיניו רואות כל התאוות והעין רואה והלב חומד ויצרו בוער כתנור בוערה מאופה) (הושע ז ד) וכשבחור החשוב המתמיד וטהור ח”ו נכשל ורואה אשת איש או בחורה מלובשת כנ”ל, או אשת חבר, בכל מקום וברחובות של חרדים עם בגדים צמודים וקצרות, והפאה המבריקה והנוצצת הזו, כשהיא פרועה, ופעמים רבות גם בדוקא נופלת עם המצח ומכסה את העין למקצת כידוע–זה מכניס הרהורים קשים ונוראים [הנשים הפרוצות האלו, פשוט מוציאים ושורפים לא העניים] ומביאו לידי עבירות הכי חמורות בתורה!! ואח”כ הם ח”ו שופכין ז”ל, ומצנן לו את כל הקדושה שהשיג בעמל רב בהיותו 6 חדשים בישיבה… “העבר עיני מראות שוא” שלא תבלבלנה הבנות את השכל שהעיקר שלא תגלה את שיער ראשן וכו’. כי הפיאות של ימיינו עם הגוונים וסוג השיער שיותר יפה משיערן הטיבעי הוא פריצות אחת גדולה שמכשילה כהיום אלפי אנשים תמימים, ולפי רוב הפוסקים אסורים הפאות. זו עבירה שאין עליה מחילה וסליחה… וכמו שכתב רבינו יונה שאין כפרה בעוה”ז למי שמחטיא את הרבים… אמנם מי שרוצה להתיפות לבעלה תתיפה לו בביתם אך לא ח”ו בחוץ!! ואשרי אשה המקפידה כל ימי חייה שכל הליכותיה יהיו 100% בצניעות אפילו שכולם צוחקים עליה, בזכות נשים צדקניות נגאלו אבותינו ובזכות נשים צדקניות עתידים להיגאל. “העבר עיני מראות שוא” נא ונא לשפר הצניעות של כל בת ישראל. צניעות האמיתי ע”פ תורה לא כמו דברי ופסקי המיקל בכל דבר שבקדושה כמו, פאלק מאנגליה, בספר שלו המחריב הצניעות החרדי, הנקרא “עוז והדר לבושה” שהוא גם קיים בזה “ותשחק ליום אחרון” שעשה ליצנות מצניעות בנות ישראל, והמציא הלכות מהעצבע, ע”י ספרו המחריב הצניעות של עם ישראל ח”ו. הנשים הצנועות (שיש להם הזכות לקרב הגאולה בזכות צניעותם) חייבים לשפר הצניעות שלהם בפרט בבין הזמנים בכל מקום ובכל עת וזמן בדרך התורה והשו”ע בלי הקולות שלו וחביריו.
4
מעריכים ומוקירים את אלי ישי
אברהם | 29-07-2015 0:01
בדיוק כמו מה שחשב ואמר מר״ן, בלי ערבובים ושטויות - הוא הכי נאמן והכי מתאים להנהיג את כל הציבור החרדי/דתי/מסורתי/מאמין,
5
בנט השחקן עלק לא ייתן יד לפינוי מבנים
שילה | 29-07-2015 11:22
הכי טוב זה 'יחד'
6
קודם כל שיעשה תשובה.
יאיר | 31-07-2015 13:54
קודם כל, שיעשה תשובה על כל ההסתה נגד רבנים ואנשי ציבור לפני הבחירות. שיעשה תשובה על כל המנדטים הימניים שהוא במו ידיו זרק לפח. אחר כך שידבר.
7
ל8
דניאל | 10-08-2015 21:39
עדיף מנדטים ימניים שהלכו לפח מאשר מנדטים ימניים שכרגע מסייעים ע"י בנט שקד ובן דהאן למעצרים מנהליים תמיכה בעונש מוות ליהודים, הריסת בתי דריינוף ובתי כנסת. עד אז תשתוק
8
אלי ישי צדיק
| 11-08-2015 0:03
אני איתך