בבית היהודי מאיימים: נפרק את הקואליציה - סרוגים

בבית היהודי מאיימים: נפרק את הקואליציה

פינוי בתי דריינוף מוציא מהבית היהודי איומים בפירוק הקואליציה. סמוטריץ: "אני מתקשה לראות איך חבריי ואני נגיע להצבעות מחר". אריאל: לא נעבור על סדר היום

בבית היהודי מאיימים: נפרק את הקואליציה
  יישאר בממשלה. בנט (יונתן סינדל/פלאש90)

פינוי בתי דריינוף. אחרי שהלילה פונו שני המבנים בישוב בית אל לקראת אפשרות להריסתם, בבית היהודי מאיימים בפירוק הקואליציה.

עיקר הזעם מופנה כלפי שר הבטחון משה יעלון שאתמול העביר מסרים לפיהם הבתים לא יפונו עד להחלטת בג"צ בנושא, אך מספר שעות לאחר מכן יצאו כוחות יס"מ לפנות את הבתים.

מלשכת יו"ר הבית היהודי – מי שמגדיר את עצמו כראש המחנה הלאומי נמסר: "השר נפתלי בנט שוחח לפנות בוקר עם ראש הממשלה ודרש הבהרה כי אין כוונה להרוס את הבתים."

השר בנט אמר כי "עשר שנים להתנתקות, מישהו שכח שהפעם יש למחנה הלאומי כוח ציבורי ופוליטי. שר הביטחון נגרר למחוזות קיצוניים ומתסיסים, במקום להרגיע את השטח  הגיע הזמן שממשלה לאומית תוביל את האידאולוגיה שלשמה היא נבחרה, ולא את דרך השמאל".

אז בנט לא מאיים בכלל על שלמות הקואליציה, אבל חבריו לסיעה בהחלט מאיימים. ח"כ מוטי יוגב מסר לסרוגים, כי אם יהרסו הבתים זה יוכיח כי יש בית משפט בירושלים, אבל לא בטוח שיש ממשלה.

השר אורי אריאל מסר גם הוא רמז מאיים: "קורה דבר מאוד חמור מצד אחד משר הביטחון- הבטחה של שר הביטחון שלא יהיה שום הרס הלילה קשה לי להבין איך הוא מפר את הבטחתו. וכמובן מצד שני מצד ראש הממשלה שהדברים מסורים לו ובאחריותו. אני יודע שהוא מכיר את הפרטים הבוקר ומקווה שהוא יטפל בכך. להכנס ברגל גסה תוך כדי אלימות היא טעות קשה ביותר ובלתי נסלחת. נתכנס היום ונחליט מה עושים זה לא דבר שעוברים עליו לסדר היום."

והקו התקיף ביותר נשמע מצד ח"כ בצלאל סמוטריץ׳ שמסר לסרוגים: "הערב נחצו קווים אדומים. בימים האחרונים התנהלו דיונים בדרגים הכי גבוהים של הקואליציה בנוגע לבתי דריינוף ולמתווה הטוב ביותר להסדרתם ולמניעת הריסתם. הלילה בוגי החליט באופן חד צדדי ובניגוד לסיכומים ולהתחייבויות לשבור את הכלים ולפנות את התושבים מהמבנה. מבחינתי, אפשר לסגור היום את המושב הנוכחי של הכנסת. אני מתקשה לראות איך חבריי ואני נגיע להצבעות מחר.

רוה״מ צריך להחליט, עובדים ביחד או בכוחנות שפוגעת בכולם. כל עוד ננקטים צעדים חד צדדיים גם לנו מותר לנקוט בצעדים חד צדדיים."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
אתר כל כך קיקיוני ומגמתי...
מוטי | 28-07-2015 9:16
אתם אתר כל כך קיקיוני ומגמתי...
2
סמוטריץ' הלבנט דמית אם ליוגב היית? = טובים באיומים 0 מ
אחד ממרכז חבר של סמוטריץ' | 28-07-2015 9:20
0 במעשים??? האם לעת הזאת הגעת למלכות - בנט=ביבי=בוגי=מרץ סליחה מרץ טובים גם במעשים (רעים) בנט גם את זה לא
3
בנט ואריאל כבר שחררו מחבלים והקפיאו בניה-ונשארו בממשלה
שוב איומים לפייסבוק וחזרה לכסא הנוח של השר | 28-07-2015 9:31
ואולי כדאי שתתרכזו בבניה אמיתית ולא בקרקע פרטית.אתם זורקים את התינוק עם המים בהתעקשות על שני מבנים
4
פקה פקה
ימני | 28-07-2015 9:43
רק דיבורים
5
הכלבים נובחים והשיירה עוברת
| 28-07-2015 9:44