בעקבות חשיפת 'סרוגים': בוקר הפסידה; אייכלר וסוויד נבחרו - סרוגים

בעקבות חשיפת 'סרוגים': בוקר הפסידה; אייכלר וסוויד נבחרו

חברי הכנסת רויטל סוויד וישראל אייכלר נבחרו הלילה לכהן כנציגי הכנסת בוועדה למינוי דיינים. אך הסיפור האמיתי הוא מפלתה של הקואליציה והפסדה של ח"כ נאוה בוקר

author-image
בעקבות חשיפת 'סרוגים': בוקר הפסידה; אייכלר וסוויד נבחרו
  (צילומים: נתי שוחט/פלאש90)

חברי הכנסת ישראל אייכלר (יהדות התורה) ורויטל סוויד (המחנה הציוני) נבחרו הלילה (בין רביעי לחמישי) לכהן כנציגי הכנסת בוועדה למינוי דיינים.

נצחונה של סוויד מהווה מפלה לקואליציית נתניהו שכן כזכור מי שהייתה מועמדת הקואליציה היא חברת הכנסת נאוה בוקר (הליכוד) שחשיפת 'סרוגים' גרמה לחברי 'הבית היהודי' לשקול שוב את תמיכתה בה.

כאמור, בעקבות חשיפת 'סרוגים', לפיה ח"כ נאוה בוקר, מומלצת קואליציית ימין-חרדים לוועדה לבחירת דיינים, התחתנה בנישואים אלטרנטיביים, תומכת בנישואים חד מיניים ושוקלת להצטרף לתנועה הקונסרבטיבית, במפלגת 'הבית היהודי' ערכו אמש תהליך חשיבה מחודש בנוגע לבחירתה של בוקר לוועדה למינוי דיינים.

בסופו של יום, וטו שהטיל ראש הממשלה בנימין נתניהו על בחירתה של בוקר, אילץ את חברי הכנסת של הבית היהודי ושל המפלגות החרדיות לדבוק בתכנית המקורית ולתמוך בבוקר, אך ככל הנראה מאחורי הפרגוד היו מי שלא כיבדו את ההסכם והצביעו בעבור רויטל סוויד, שבסופו של יום זכתה ל – 62 קולות והוא וחבר הכנסת ישראל אייכלר, שזכה ב – 97 קולות, יכהנו כנציגי הכנסת בועדה למינוי דיינים.

ח"כ ישראל אייכלר זכה ל-97 קולות וח"כ רויטל סויד זכתה ל-62 קולות, בוקר קיבלה 58 קולות בלבד – כלומר לפחות 3 חברי קואליציה לא בחרו בה.

ח"כ סוויד התייחסה לניצחון שלה ואמרה: "בקואליציה ניסו להפחיד את חברי הכנסת על מנת שיצביעו בניגוד לצו מצפונם. אני שמחה שבהצבעה חשאית, ושכאשר מדובר בוועדה שמשפיעה על הרבה נשים וגברים במדינת ישראל חברי הכנסת בוחרים את מי שתעשה הכי הרבה והכי טוב למען האזרחים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
כל הכבוד לכם!! ה׳ יברך אתכם!
שמואל | 23-07-2015 11:46
2
כל הכבוד!!
| 23-07-2015 12:25
לא אתפלא אם ראש הממשלה היה אחד מאלה שהצביע נגד... (פחדן בטירוף)
3
מי היא רויטל סוויד
בן | 23-07-2015 21:10
נהדר הצלחנו לגרש את בוקר וקבלנו של דוויטל סוויד שבין לקוחותיה: בני משפחת אבוטבול: פליקס, פרנסואה, אסי וצ'רלי. בשנת 2008 ייצגה את רוני רון ומארי פיזם, שנאשמו ברצח הילדה רוז פיזם. כל הכבוד לספין של האופוזיציה שכרגיל החרד"לים נפלו לתוכו.