בנט עוקץ: "מי שמסתובב רואה שיש בנייה ביו"ש" - סרוגים

בנט עוקץ: "מי שמסתובב רואה שיש בנייה ביו"ש"

יו"ר מפלגת 'הבית היהודי', שר החינוך נפתלי בנט, דוחה את הביקורות מצד המתנחלים ומבהיר כי אין הקפאת בנייה בהתנחלויות. "הבנייה היא לא בהיקפים שהייתי רוצה, אבל אנחנו חלק מממשלה"

בנט עוקץ: "מי שמסתובב רואה שיש בנייה ביו"ש"
  (יונתן סינדל/פלאש90)

יו"ר מפלגת 'הבית היהודי', שר החינוך נפתלי בנט, דוחה את הביקורות מצד המתנחלים ומבהיר כי אין הקפאת בנייה בהתנחלויות.

בריאיון הבוקר (שלישי) לגל"צ אמר בנט: "הבנייה היא לא בהיקפים שהייתי רוצה, אבל אנחנו חלק מממשלה".

נזכיר כי רק בתחילת השבוע התכנסה מועצת 'האיחוד הלאומי – תקומה', המהווה חלק ממפלגתו של בנט, לכינוס חירום בעקבות הקפאת הבנייה ברחבי יהושה ושומרון.

עוד הוסיף בנט כי "מי שמסתובב ביהודה ושומרון רואה שיש בנייה, באריאל ובאפרת יש בנייה ניכרת. יש חוסר שביעות רצון בהתיישבות על קצב הבנייה, למרות שצריך להזכיר כי חצינו את קו ה-400 אלף ישראלים ביהודה ושומרון".

בנט, החבר בקבינט המדיני בטחוני התייחס למאבק שישראל צריכה להוביל נגד הגרעין האיראני: "כמדינת היהודים אנחנו צריכים לדאוג לעתיד שלנו. תפקידנו למצות את התקופה לפני אישור ההסכם, זאת כדי לעשות הכל כדי שהוא לא יקרה כי זה באמת הסכם נוראי".

בנט הדגיש כי מדינת ישראל לא נמצאת במאבק נגד ארצות הברית בנושא, אלא "פשוט משמיעה את קולה".

לדבריו: "מדובר בהסכם שבסופו יהיה לאיראן באופן כמעט ודאי מערך גרעין כשר של מאות אלפי צנטריפוגות ויכולות לייצר פצצות. באמצע יש שלל חורים שמתבררים מיום ליום בארצות הברית".

בהתייחסו למחאת הסרדינים סירב בנט להתחייב שבשנה הבאה יהיו רק 32 תלמידים בכיתה כפי שדורשים יוזמי המחאה.

"אני לא יכול להגיד כזה דבר עד שנסגור את התקציב. הציבור מבין שאין קסמים כדי לתקן בעיה שקיימת 40 שנה. בד בבד, אני כרגע בעבודה מול האוצר ומול ראש הממשלה כדי לאשר את המתווה. אני מתכוון לתת איזשהו מענה הדרגתי ואני מציע להיות סבלניים בדבר הזה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
אוי נו באמת
מישהו | 21-07-2015 11:15
בס״ד באריאל ובאפרת? בשביל זה יש ממשלת ימין? הרי את יכול לספק גם יאיר לפיד. המטרה היא לבנות במקומות שיש עליהם תביעה. למה אין בניה ביצהר,בבית אל וכו׳?! למה אין הריסת מבני ערבים ובדואים לא חוקיים?! ואם כבר אתם לא מוכנים למסור את גושי ההתישבות, למה שלא תספחו אותם?! הרי אתם בכל מקרה לא מתכוונים למסור אותם!
2
כשתסתובב אצל הערבם יש בניה פורה מאוד
מרדכי | 21-07-2015 12:03
3
יש הקפאה לעתיד
אליהו | 21-07-2015 12:14
כל הבנייה המועטת שאנו רואים היא מהיתרים שנתקבלו לפני מעבר לשנה. כרגע אין ש ו ם ועדות תכנון, אכן יש הקפאה מוחלטת לשנים הבאות. להפיל את הממשלה ולא לחשוש לכסאות!
4
יש הקפאה דה פאקטו
אליעזר | 21-07-2015 23:45
בישובי בית אל ההקפאה קיימת כ10 שנים ,מר בנט. מעלה אדומים כבר לא בונים כ3שנים, בכל המקומות המורכבים בירושלים הר חומה,,גילה ודומיו פשוט לא בונים. ואם כבר בונים בחבלי מולדת אלו הם הערבי יוש שלא שואלים את ביבי או בנט, והם יודעים היטב ובצדק שאיתם אף אחד לא מתעסק.
5
אחלה, "לא במאבק" רק " משמיעה את קולה". מפחיד!!!!!
ברק חוסיין אובמה. | 22-07-2015 10:19
פוליטיקה עלובה