צו סגירה מנהלי הוטל על ישיבת ההסדר בעכו - סרוגים

צו סגירה מנהלי הוטל על ישיבת ההסדר בעכו

בעקבות כשלים בטיחותיים המסכנים את חייהם של תלמידי הישיבה, צו סגירה מנהלי הוטל על ישיבת ההסדר בעכו על ידי מפקד מחוז חוף בכיבוי האש.

צו סגירה מנהלי הוטל על ישיבת ההסדר בעכו
  (אילוסטרציה; גרשון אלינסון/פלאש90) למצולמים אין קשר לכתבה

מפקד מחוז חוף, טפסר בכיר דני חנניה, הפעיל את סמכותו ובשימוע שנערך לישיבת ההסדר בעכו החליט בצורה תקדימית להטיל צו סגירה מנהלי על הישיבה בעקבות כשלי בטיחות המהווים סכנה לחייהם של תלמידי הישיבה.

במשך מספר שנים פעלו שרותי הכבאות מול הנהלת הישיבה להסדרת מערכות מצילות החיים ללא כל הצלחה. הישיבה החלה לפעול ללא אישור איכלוס מסודר והמרדף ארוך השנים בנסיון להבטיח רמת בטיחות אש גרם למפקד תחנת זבולון טפסר חזי לוי להמליץ למפקד המחוז להפעיל את סמכותו לסגור את פעילות הישיבה עד אשר יוסדרו כלל הדרישות והאישורים הנדרשים לקיום המקום בצורה בטיחותית.

חוק הכבאות החדש העניק סמכויות למפקד המחוז להטיל צוי סגירה לכל מוסד מפעל או עסק שיש בו סיכון לחיי אדם עקב אי ביצוע דרישות החוק.

צו הסגירה המנהלי שהוטל היום על הישיבה הוא רק אחד מהאמצעים העומדים לצד הרשות הארצית לכבאות והצלה לקיים בטיחות אש ולצמצם אפשרות לאסונות במרחב האזרחי. מפקד המחוז הורה למפקדי התחנות על הגברת האכיפה הלא מתפשרת בכל מקום בו לא פועלות תקנות בטיחות האש וצו זה שהוטל היום לא יהיה האחרון בשרשרת הפעילויות נגד גופים שפועלים ללא היתר ואישור כיבוי אש.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
8 תגובות - 8 דיונים מיין לפי
1
הנושא אינו בטיחות אלא רדיפה של ראש העיר
זהבית מנשה - אחת שיודעת | 13-07-2015 17:34
שהתחלף או שהישיבה הסתכסכה עמו. לכן גם המכינה של הרב אחיקם גץ בבעיות כלכליות קשות. ראש עיר משוגע יש לנו! מפעיל את מכבי האש נגד יהודים יקרים.
2
ראש העיר
אבי | 13-07-2015 18:39
ראש העיר הוא כבר לא שמעון לנקרי?
3
ראש העיר דווקא
| 13-07-2015 19:22
אוהב את הישיבה.
4
איזה מין הסדר זה ?
| 13-07-2015 19:47
מי שלומד רפואה ולא ספק מביא יותר תועלת משרת שירות מלא בצבא ולא חצי חצי.
5
מה תגובת הישיבה?
מה תגובת הישיבה? | 13-07-2015 19:52
מה הישיבה תעשה מעכשיו?
6
אולי ילכו לעבוד בעבודה יצרנית?
| 13-07-2015 21:12
7
מיותרים ודחויים בעכו לא הפסדנו כלום
גיא אביאור | 13-07-2015 23:29
אנשי הישיבה לא מוכרים כלל בעכו, מדובר בחבורה מתנשאת של כדאינקים שהגיעו אך ורק להביא לאומנות ורדידות תורנית לעכו. הקימו מוסדות שמשרתים רק את עצמם, הביאו קרירות רוחנית ותורה נוטפת אקדמיה לעכו, רוב הציבור המסורתי הספרדי רואה בהם רפורמים, לא מצליחים להבין מה הקשר בין תורה-צבא-פסיכומטרי-דייטים-פעילות מעורבת למוסד הנקרא ישיבה. מיותרים שנויים ודחוים חיזרו לשומרון ומשם תדמיינו שאתם "מחוברים" לעם ישראל - את הדתיים האמיתיים שבעכו לא הצלחתם לשכנע
8
כרמיאל
אביחי | 14-07-2015 9:52
כל המגיבים פה מ4 והלאה-בגלל אנשים כמוכם נחרב בית המקדש. ולא, אני לא יתפלא לשמוע שאתם מן הגולשים הקבועים אלא נכנסתם דרך הפייסבוק. מסלול ההסדר הוא מסלול נפלא והוא ממש לא חצי תורה וחצי צבא!! ואדון גיא אביאור, תפסיק לבלבל תמוח! אני הייתי בישיבה, ראיתי איזה טובה היא, כל מי שאני פוגש אומר שהיא קידמה את עכו עשרת מונים אז תפסיק להוציא דיבה בגלל איזה מריבה אישית שיש לך עם מישהו... רשע!!